Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette miehestä, joka on kanssani siksi, että haluaa tietoja toisesta naisesta?

Vierailija
13.02.2024 |

Tiedän, että tämä alkaa kuulostamaan jo DDR:n ja Stasin hunaja- ansalta. Ok, huonot vitsit sikseen. Olen ollut tekemisissä pari viikkoa miehen kanssa, jonka luulin pitävän minusta. Olen jo ehtinyt vähän ihastuakin. Nyt noin viikko aina kun ollaan tavattu, niin mies kyselee minulta vaan eräästä yhteisestä tuttavanaisesta. Kysyy miessuhteita, työstä, kaikista mahdollisesta. Kun kerran vähän suutahdin ja sanoin, että miksi meidän pitää pelkästään puhua k.o naisesta, niin ei sanonut mitään. Tiedän, että tarinani saa minut näyttämään täysin idiootilta, mutta mieshän on ihastunut toiseen naiseen. Kyseinen nainen on tosi rikas ja menestynyt, tiedot verokoneessa. Toisaalta luulen, ettei miehellä ole mahdollisuuksia naiseen, koska on aika tavallinen duunari eikä mitenkään erityisen komea ja naisella on ollut pitkään jo miesystävä. Miksi minulle aina tuleekaan elämääni näitä hyväksikäyttäjiä. Mitä te tekisitte, jos olisitte minä? Ja ai niin, miehethän eivät koskaan ole naisten rahojen ja menestyksen perään, lol. Täältäkin palstalta luettua. (Sarkasmia)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuåpupu

Vierailija
22/28 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana oli tuommoinen mies. Kanssani seurustellessa huomasin miten pyrki aina ystäväni kanssa tekemisiin ja kyselikin aina hänestä kaikkea. Nuorena tyhmänä siedin tuollaistakin kohtelua mutta jos vielä tulisi vastaan niin saisi lähdöt. 

Sittemmin erottiin ja jäi ystäväni kaveripiiriin. Ystävä on toki aina seurustellut eikä noiden välille koskaan tullut muuta kuin ystävyys. Vieläkin ärsyttää kun ystävä toisinaan kertoo eksäni kuulumisia minulle. Ehkä hänkin on vaan aina nauttinut tuon huomiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija
24/28 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on yksityisetsivä, ystäväsi on ehkä rikollinen tai vieraan vallan agentti

Vierailija
25/28 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kysymyshän tässä on, miksi olet niin lapanen että jatkat tapailua tuollaisen kanssa.

Vierailija
26/28 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono mies.

Vierailija
27/28 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä naisesta joka joko

a. joutuu kyselemään tuollaisesta asiasta suomen suurimmalta miesvihapalstalta

b. keksii näitä tarinoita

Vierailija
28/28 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaisi miestä jos olisin varma että kiinnostus on muualla, eikä muuten vain kysy. Ehkä mies voi kysyä itse kahville naista jos nappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi