Oletko omasta mielestäsi nynny?
Koetko itsesi nynnyksi. Joillakin on vaikeuksia arvioida asiaa itse, koska luulevat olotilansa olevan normaalia ihmiselle, vaikka se onkin vahingollista, mutta oma ymmärrys ei tilanteen havainnoimiseen riitä.
Autan pienellä listauksella, josta voit arvioida tilannettasi.
- Juotko energiajuomia?
- Syötkö karkkia sohvalla?
- Tlaatko ruokaa kotiin?
- Katsotko tosi-tv ohjelmia?
- Räpläätkö kännykkää jatkuvasti?
- Pelaatko tietokonepelejä jatkuvasti?
- Kaihdatko liikuntaa?
Jne. Jos ruksaat ylläolevasta listasta yhden tai useampia, niin olet todistetusti nynny ja elinaikaennusteesi on normaalia lyhyempi.
Auta itseäsi ja pidä huoli, että elämääsi ei kuulu ylläolevan listan asioita.
Kommentit (9)
Tilaan joskus ruokaa kotiin joten nynnyhän mie sitten.
Mutta tuota pahempana koen sen, etten lapsena/nuorena puuttunut koulukiusaamiseen, koska en uskaltanut. En tosin siihen osallistunutkaan.
Mä olen kyllä nynny, mutta täysin toisella tavalla kuin aloittaja sen määrittelee. Ei rastia yhteenkään kohtaan.
Aloittajan haluan korostaa, että nynnyt eivät ole alempiarvoisia ihmisiä. He vapaaehtoisesti istuvat yhteiskunnan alemmilla portailla, koska puuttuu uskallusta muuttaa elämäänsä. Nuo aloituksen listauksen asiat ovat selkeitä vaaran merkkejä, että ihminen on vähintään nynnyyntymässä, ellei jo ole täysnynny, jos ei muuta tapojaan.
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä paska!
Energiajuomanynny tuossa ilmoittautui.
Aloittaja on niin nynny, ettei uskaltanut päästää äidinkielestä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on niin nynny, ettei uskaltanut päästää äidinkielestä läpi.
Kerro selkeällä suomenkielellä, mitä tarkoitat?
Luulin olevani nynny, mutta tämän listan mukaan en olekaan!
En omista puhelinta jolla voisi pelata, en ole koskaan pelannut tietokonepelejä ellei Tetristä kuusnelosella lasketa, en ole ikinä tilannut ruokaa kotiin, energiajuoman olen juonut viimeksi kesällä ja sekin oli sokeriton. En pidä tosi-tv:stä, ja liikuntaa on pakko harrastaa kun en omista autoa.
terveisin tuloksesta ilahtunut mummoikäinen
Luulin olevani mut en olekaan, mikään kohta ei sovi vaikka kirjastohiirulainen ja ujo piimä olenkin.