windows95man esittää homoa, mutta ei ole. Eikö tässä ole kyseessä kulttuurin omiminen tyyppinen juttu?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?? Eihän se mitään homoa esitä, vaan nörttiä ja suomalaista junttia 90-luvun puolivälistä.
Paitanaan windows95 käyttispaita jossa sateenkaarivärit? Tämä ihan sattumalta?
Ai windowsin käyttäjät on kaikki homoja.
Tekoäly tekee kaiken aikaa tuloaan.
Huomaatko?
Sinä sen sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Miten homoa esitetään? Näkyykö se päälle? Kohta varmaan sanotte että siitä voi parantua manauksen voimalla
Omassa kuplassani ei kyllä voi ulkonäön perusteella päätellä kuka on homo ja kuka ei. Ihan tavallisen näköistä sakkia ne homotkin on
Niin on miltä näyttää.
Minä en näe tuossa esityksessä mitään suuntautuneisuutta. Pelkästään iloa.
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää.
Esityksessä flirttaillaan homouden kanssa,koska viisut ovat homojen juttu, 99 % homoista äänestää viisuvoittajaa kun muista äänestää 0,09 %. Kannatta olla hyvää pataa homojen kanssa jos aikoo pärjätä viisuissa.
Olen Ap ja myönnän olleeni väärässä. Tulkitsin Windows95manin väärin.
Hän ei esitä homoa, vaan hän itse asiassa esittelee itsensä ihan kappaleen alussa, kuten asia oikeasti on. Hänen kappaleessaan esitetään asioita, minkä suhteen hän ei koe että tarvitsisi olla sääntöjä.
ap
Homous on edelleenkin mielisairaus. Sairautta ei pidä normalisoida. Kohta sairaat marssii hesas kuukauden ja rummuttaa omaa sairauttaan
Intiaanipäähine sensuroidaan lastenohjelmassa. Kivekset saa näkyä, jos esittää homoa? Postmodernismin ydin.
90-luvulla tuollaiset "homostelut" oli oikeastaan yksi niistä jutuista mitä tehtiin. Meidänkin koulussa jotkut leikki homoja, tosin ei mitään seksuaalista tietenkään vaan esittämistä ja naurettiin että voivittu mitä homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?? Eihän se mitään homoa esitä, vaan nörttiä ja suomalaista junttia 90-luvun puolivälistä.
Paitanaan windows95 käyttispaita jossa sateenkaarivärit? Tämä ihan sattumalta?
Sateenkaaressa on seitsemän väriä, Windowsin logossa neljä. No, melkein.
Vierailija kirjoitti:
Homot ovat omineet suomijuntin kulttuurin.
Ai windowsin käyttäjät on kaikki homoja.