Asuntolaina maksettu!
Tästä eteenpäin jää n700€/kk ylimääräistä käteen! Onpas hyvä mieli!
Kommentit (30)
Eikös vaan ole ihana tunne. Onnea!
Minua harmittaa kun oli pienempi kuukausierä. Vähempi jää ylimääräistä.
Onnea! Mekin saatiin laina maksettua pois pari vuotta sitten, nyt ei oikein edes keksi mitä rahoilla tekisi... Ollaan sijoitettu ja matkusteltu... Ehkä voitaisiin rakentaa uusi kesämökki.
Meillä tämä vuosi vielä/enää jäljellä. Luulen kyllä, että sille rahalle löytyy sitten käyttöä ja kohteita, remppaa yms. vaikkei koti olekaan kuin 20v vanha.
N48
Oih, onnea! Mulla on tuohon hetkeen 1 kk 2 pv :) Olen lyhentänyt lainaa viime aikoina lyhennysohjelmaa kiivaammalla tahdilla, 1000 eurolla kuussa, joten tuo jo tuntuu kukkarossa, kun sitä ei jatkossa enää mene.
Mutta osaankohan yhtään nauttia, kun nyt suunnittelen että jatkossa menee sijoituksiin se tonni enemmän. No jos vaikka pari sataa siitä jättäisi tilille tuomaan väljyyttä arkeen.
Varmasti huippu fiilis! Onnea! Vielä 6 vuotta täällä jäljellä.
Tuohan se on tavoite, ja demarinperkeleet yrittää estää siihen pääsemisen kaikin mahdollisin keinon. Kun saa lainan pois riesoilta, voi ottaa loparit ja siirtyä freelanceriksi eli suorittaa elämän leppoistuksen. Vähän alle puolet on vielä matkaa tuohon... En koskaan tule yli 60 v. iässä olemaan töissä, tulen jäämään eläkkeelle reilusti alle kuusikymppisenä. Onnea APlle ja kaikille jotka onnistuu samassa.
Onnea! Meillä meni viimeinen erä 6/2023. Nykyään jää taloudessa tonni enemmän kuussa käyttöön.
Onko mitään suunnitelmia rahoille vai meneekö ihan vain mukavaan elämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään suunnitelmia rahoille vai meneekö ihan vain mukavaan elämiseen?
Varmaankin menee sijoituksiin ainakin alkuun, ollaan elelty jo ihan mukavasti tässä kun oli kuitenkin hyvin kohtuullisia nuo lyhennykset, säästöönkin on jäänyt. Vähän kun lisää saa vielä säästöön niin joku kakkoskoti ulkomailta voisi olla mukava juttu. Ehkä Alpeilta. 😊
Kylläpä olettekin hyväosaisia. Ihan kateeksi käy.
Odotas, sähköautoon jo pakotetaan. Siihen joutunee tulevaisuudessa ottamaan 60 000€ velkaa. Vakuutuksetkin 4000€ vuodessa. Ei lopu köyhältä rahastus.
Ap, minkä ikäinen olet? Minkä kokoinen asunto on?
Milloin otit lainan asuntosi?
Onneksi olkoon!