Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikka nainen: harrastaako miehesi liikuntaa?

Vierailija
13.02.2024 |

Tosi harvoin on tullut työpaikoilla jne mitään salimakea vastaan. Usein tuntunut, että olenko ainoa, joka harrastaa liikuntaa. Kuitenkin jos käyn jossain missä on vähänkään enemmän noin 25-35 vuotiaita naisia, niin kyllä siellä hoikkia naisia on enemmistö. Vaikka ihan mikä vain kesäfestaritapahtuma. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hänkin on hoikka.

Vierailija
2/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä ollut moneen vuoteen, kun eivät ole kiinnostuneita mun seurasta. Itse treenaan keskimäärin 5 krt viikossa ja olen hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, harrastaa se liikuntaa 7,5 tuntia päivässä ja saa siitä palkkaa. Mun mies on rakennusalan ammattilainen.

Vierailija
4/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa voimanostoa. Eli on tanakka ja vahva :D

Vierailija
5/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies harrasta säännöllisesti liikuntaa, lievästi ylipainoinen on ollut koko aikuisikänsä. Entinen jääkiekkoilija. Fyysinen työ, niin ei tuo silti missään rapakunnossa ole, vähän tuhti, mutta lihaksikas. Kavereiden kanssa välillä jotain lajeja höntsäilee.

Vierailija
6/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hoikka mies joka toki tekee fyysistä työtä ja kävelee paljon, ihan niinkuin minäkin.

Vierailija
7/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolla tavalla katselet maailmaa.

Harrastaa.

Vierailija
8/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrasta. On ihan samanalainen sohvaperuna kuin minäkin olen.

Vierailija
9/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miestä ollut moneen vuoteen, kun eivät ole kiinnostuneita mun seurasta. Itse treenaan keskimäärin 5 krt viikossa ja olen hyvässä kunnossa.

Miksi sitten vastasit tähän? Piti päästä purkamaan miten upeassa kunnossa olet, mutta yhy yhy kun miestä ei saa. Itsetunto voisi auttaa. Ärsyttää tällaiset K: Päästätkö koirasi metsässä vapaaksi? V: Ei minulla ole koiraa, olen allerginen.

Vastauksena kysymykseen, ei harrasta. En minäkään. Hoikkia ollaan molemmat.

Vierailija
10/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vastasit tähän? Piti päästä purkamaan miten upeassa kunnossa olet, mutta yhy yhy kun miestä ei saa. Itsetunto voisi auttaa. Ärsyttää tällaiset K: Päästätkö koirasi metsässä vapaaksi? V: Ei minulla ole koiraa, olen allerginen.

Siksi kun ap oletti, että jokaisella liikunnallisella ja hoikalla naisella on automaattisesti mies.

Vierailija
11/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan exän osalta, koska olen nyt sinkku. Hän harrasti kausittain. Välillä innostui jostain lajista ja yhtäkkiä into vaan tyssähti. Ylipainoa hänellä oli jonkun verran. Yritin saada hänet harrastamaan yhdessä, mutta ei innostunut..

Vierailija
12/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun ap oletti, että jokaisella liikunnallisella ja hoikalla naisella on automaattisesti mies.

No eihän olettanut.

Vierailija
13/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, harrastaa se liikuntaa 7,5 tuntia päivässä ja saa siitä palkkaa. Mun mies on rakennusalan ammattilainen.

Ja tekee noin vähän töitä? Olen yllättynyt. 

T. Nainen rakennusalalta

Vierailija
14/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ollut mitään muuta kuin faktat todettu...? Ihme tulkintaa. T. Eri 

Vierailija
15/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa kyllä. Ei mitään älyttömän säännöllistä varsinaista liikuntaharrastusta ole hänellä, mutta semmoinen perusliikunnallinen elämäntapa meillä on. Ja käy metsällä, pilkillä jne joissa tulee liikuntaa ihan luonnostaan kun ei ole moottorikelkkoja tai moottorikairoja vaan ihan lihasvoimin toimii. Välillä nostelee painoja kotona ja käy/käydään yhdessä perheenä juoksu-, hiihto- tai pyöräilylenkeillä. Koirien kanssa myös kävelee reippaita lenkkejä. 

Vierailija
16/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, käy salilla n. 4 krt viikossa, talvella hiihtää ja lisäksi lähtee kävelylenkille satunnaisesti kanssani. Kesällä golfaa. Mikäs siinä kun miehen työ ei ole fyysistä. Itsekin liikun paljon, juoksen ja käyn salilla vaikka on fyysinen työ. 

Vierailija
17/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei olettanut. Kyllä ihan normaalilla arkijärjellä aloituksesta pystyy päättelemään, että koskee miehen kanssa seurustelevia hoikkia naisia. Vähän sama kuin uhriutuisi siitä, että kaikilla ei ole autoa, kun joku on nimennyt artikkelin "Näin tunnistat autosi erilaiset huoltotarpeet".

Vierailija
18/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta minä en.

Vierailija
19/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Välistä tuntuu, että hän voisi edes yhtenä päivänä viikossa jäädä sohvalle. Mieluummin pikku pappapötsi kuin kivikova pyykkilauta. 😔

Vierailija
20/22 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa, mutta aika vähän. Kerran pari viikkoon. Puoliso on reippaamman kokoinen.