Mikä sua ärsyttää just nyt?
Mua ärsyttää se, että googlasin apua yksinäisyyteen ja kaikkialla neuvotaan soittamaan läheiselle. En varmaan olisi yksinäinen jos mulla olisi läheisiä joille soittaa? Höh. Mä kirjoitan nyt sitten tänne.
Kommentit (38)
Ei nytmörsytä, mutta lamauttaa ja masentaa: hammassärky, jonka syytä ei ole löytynyt. Nyt odotan aikaa purentatutkimuksiin.
Kipuileva jalka ärsyttää. Välillä tuntuu, et särky tulee luista asti.
Yksi inhottava tyyppi joka käyttäytyy väärin minua kohtaan omien syiden vuoksi, mutta kun se ei ymmärrä sitä, sillä sen mielestä pitää olla kaikki oikeudet toimia niin kuin haluaa jättää esim. lasku maksamatta jos ei huvita.
Minua ärsyttää sana juurisyy. En tiedä miksi ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuumuus. Kuin kasvihuoneessa olisi. Kuumaa ja kosteaa.
Vihdoinkin KESÄ.
Nillityskulttuuri: kun ajaa pyörällä jalkakäytävällä, joku on heti huutamassa "jalkakäytävä!" tai neuvotaan rullaportaissa että pitäisi mennä hissillä. Nämä ovat aivan tietoisia rikkeitä, ei tietämättömyyttä kuten vaikka pyörätiellä väärään suuntaan ajaminen tai pyörätiellä hortoilu. Tien voi ylittää ihan turvallisesti jos on punainen valo eikä liikennettä.
Rullaportaat ovat nopeat niiden vieresssä matelevaa hissiin verrattuna ja toisinaan pitää koukata jalkakäytävän kautta.
Kaupunkijärjen käyttö sääntösuomessa ei ole sallittua!
Vierailija kirjoitti:
Nillityskulttuuri: kun ajaa pyörällä jalkakäytävällä, joku on heti huutamassa "jalkakäytävä!" tai neuvotaan rullaportaissa että pitäisi mennä hissillä. Nämä ovat aivan tietoisia rikkeitä, ei tietämättömyyttä kuten vaikka pyörätiellä väärään suuntaan ajaminen tai pyörätiellä hortoilu. Tien voi ylittää ihan turvallisesti jos on punainen valo eikä liikennettä.
Rullaportaat ovat nopeat niiden vieresssä matelevaa hissiin verrattuna ja toisinaan pitää koukata jalkakäytävän kautta.
Kaupunkijärjen käyttö sääntösuomessa ei ole sallittua!
Ärsyttää jalkakäytävällä pyöräilevät. Pyörätie on metrin päässä, mutta ei mene näille jakeluun.
Hiljaisuuden puute kirjastossa. Aivan välttämätöntä puhua puhelimeen henkilökohtaista puhelua, niin. Ja sen lisäksi ilman vaimenninta peruskovalla, narisevalla äänellään ilman välilyöntejä. Mutta tämähän on älyaikaa vai mitä. Valitettavasti vanhanaikaisena välillä unohdan, että kirjasto oli joskus hiljainen paikka, niin joskus muinoin ajalta ennen älysuomalaisen asenteita joo. Toki kyseisen rouvan vaimentaminen olisi kuitenkin herättänyt setsinukkeilmeitä ympäristössä, niin.
Se, että just sai hyvän asennon ja pitää nousta laittamaan valot.
Se pyörätie voi olla metrin päässä, mutta se menee yksisuuntaisena väärään suuntaan. Kierrätkö itse korttelin ympäri parhaimmillaan parien valojen kautta jos menet keskellä korttelia olevaan osoitteeseen jotta väistät jotain elämäntuskaista mummoa vahtimassa jalkakäytävää...
Kyse ei ole tietämättömyydestä vaikka sitä te suojateiden besserwisserit sitä esittävät.
Juuri ny, kiroileva draama queen.
Suomalaisten tyhmyys. Venäläisillä on niin paljon annettavaa länsimaille, esimerkiksi kulttuurin ja urheilun saralla. Ottaisitte suosiolla avun vastaan mitä tarjotaan. Se on teille parhaaksi.
Nuorten kummallinen välinpitämätön sönköttävä puhetyyli, jossa käytetään pientä sanavarastoa aikaisempiin sukupolviin verrattuna. Siis, niinku, ihmeelliset lyhennykset (jotka olen oppinut ymmärtämään ajan saatossa) ja suomen kielen sijamuotojen unohtaminen on jo tarttunut mediaan ja sitä kautta se on vaikuttanut itseenikin ja se ärsyttää. En halua menettää kaunista suomen kieltä. Yritän epätoivoisesti etsiä ohjelmia, joissa käytetään hyvää suomen kieltä. Pitää skarpata.
Eniten ärsyttää Venäjän perseily.
Ärsyttää, että Suomessa ei puhuta avoimesti sodan vakavasta uhasta.
Joskus siteerataan ulkomaalaisia lähteitä. Mutta suo.en johtajat eivät keskustele kunnolla.
Stubb sanoo aina nukkuvansa yöt hyvin. Tuo ei riitä.