Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko vanha? T N32

Vierailija
12.02.2024 |

No?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan alussa kirjoitit deittailevasi 18-22 vuotiaita naisia ja sinä ilmoitit olevasi 32 vuotias mies. En usko, että fiksu mies kirjoittaisi tuollaista tekstiä mitä sinä ensimmäisessä viestissäsi. En aliarvioi nuoria ihmisiä, olen itse 23 vuotias ja opiskelen korkeakoulussa.  Olen eri kirjoittaja kuin edelliset sinun kanssasi keskustelleet. 

Saa toki uskoa mitä haluaa, vapaa maa, ainakin enimmäkseen, ja sitä rataa. Minähän olen ollut todella ystävällinen ap:ta kohtaan. Ensimmäisessä viestissä kerroin suoraan mielipiteeni asiasta. Huomaa kyse oli MINUN mielipiteestäni. Moni muu olisi eri mieltä. Hienoa että on näkemysten moninaisuutta. Seuraavassa viestissä toivotin sydämestäni menestystä ap:n parisuhteelle. Miksi kimppuuni hyökätään, koska olen eri mieltä kuin joku muu? Onpas ahdasmielistä. Joka tapauksessa kirjoitteluni tässä ketjussa on tullut päätökseensä. C

Onneksi tuli päätökseensä. Olet perus setämies kamaa joka epätoivoisesti yrittää juosta nuorten naisten perässä. Kyllä tuollaiset miehet tiedetään ja sinunlaisia yritetään välttää ja sen takia sinä vain deittailet etkä ikinä pidemmälle pääse. Terveisin toinen nuori nainen joka on kyllästynyt kaltaisiisi miehiin jotka vain selittelee typeryyttään

Vierailija
42/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Miehenä etsisin jo nuoremman ja kireämmän tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi vain ettei sinun veltto pilisi nouse liiallisen tyhmyyden takia

Vierailija
44/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän ulkonäöstä. Jos on jo ryppyjä, niin sanoisin vanhaksi. Jos taas ei ole vielä ryppyjä, niin en pitäisi vanhana

Vierailija
45/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori ei tarkoita kireää eikä vanha löysää. Terveisin mies joka ei ole idiootti 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi