Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko vanha? T N32

Vierailija
12.02.2024 |

No?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, vähäsen, sori. Mutta riippuu toki yksilöstä paljon. Mutta keskivertoon verratessa, ja sinut tuntematta, joo. Itse deittailen naisia lähes yksinomaan ikähaarukassa 18-22 v. Olen myös 32 v, mutta mies. 

Niin kai lähestyn keski-ikää. Mun mies on sun ikäinen tai täyttää pian 33v. :-) ap

Hieno juttu! Toivotan teille onnea ja menestystä yhdessä! Ja joo, kaikkihan me tässä aletaan lähestyä keski-ikää, mikä nähdäkseni alkaa 40 v. Tosin jotkut ovat vielä nelikymppisinä nuorekkaita, jotkut jo 30 v miltei keski-ikäisiä olemukseltaan. Riippunee yksilöstä.

-sama M32

Vierailija
22/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vähäsen, sori. Mutta riippuu toki yksilöstä paljon. Mutta keskivertoon verratessa, ja sinut tuntematta, joo. Itse deittailen naisia lähes yksinomaan ikähaarukassa 18-22 v. Olen myös 32 v, mutta mies. 

Olipa hyvä vitsi :DD Nauroin itseni melkein yhtä tyhmäksi kuin sinä. Kunnes tajusin ettei elämääsi edes kuulu naiset, järki tai sivistys ja pelästyin että sinähän saatat olla karannut suljetulta osastolta. En naura enää ja toivon että valkotakkiset saa sinut takaisin hoitoon :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olet jo yli-ikäinen ja roskiskamaa. Joten ole hyvä mene sinne roskiin ennen kuin tarvii tulla nakkaamaan.

Itse asiassa kaikki yli 25 v. naiset joutaa mennä sinne roskiin. Ja jos on alle 25 v. mutta läskimanaatti, samoin sinne roskiin koska jo ihan pilalla.

No onpa sulla huono päivä?

No miten tosiasioiden toteaminen liittyy siihen, minkälainen päivä on?

No missä ne tosiasiat sitten olivat?? Lopeta paskan jauhaminen ja vedä samalla itsesi viemäristä alas.

Ai saakeli että te olette herkkähipiäisiä ja helppoja huudatettavia :D Hyvähän se tietty vain on, koska teistä irtoaa niin helpot selkäkeikkanaurut vähällä vaivalla. Mutta ei se haittaisi v

Sulle on tarpeeksi haastetta edes löytää nainen niin ei anneta sulle liian vaatia tehtäviä, ei kestä kiittää :) 

Vierailija
24/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt sitä niin olet.

Vierailija
25/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hyvä vitsi :DD Nauroin itseni melkein yhtä tyhmäksi kuin sinä. Kunnes tajusin ettei elämääsi edes kuulu naiset, järki tai sivistys ja pelästyin että sinähän saatat olla karannut suljetulta osastolta. En naura enää ja toivon että valkotakkiset saa sinut takaisin hoitoon :) 

Aijaa? Johan oli avautuminen sinulta. :) Mutta siis fiksuja, korkeasti koulutettuja ja sivistyneitä naisia minulla on kyllä elämässäni ollut. Eikä ihme, koska sellainen olen kaikkiaan itsekin, mikä heihin vetoaakin.

Vierailija
26/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Johan oli avautuminen sinulta. :) Mutta siis fiksuja, korkeasti koulutettuja ja sivistyneitä naisia minulla on kyllä elämässäni ollut. Eikä ihme, koska sellainen olen kaikkiaan itsekin, mikä heihin vetoaakin.

Toinen vitsi :DD Ensin olit mies ja nyt nainen?? Deittailen 18-22 vuotiaita korkeakoulutettuja :DDDD

Vierailija
27/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin olet 32 vuotias mies ja deittailet 18-22 vuotiaita naisia. Ja nyt väität olevasi nainen?? 

Vierailija
28/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen vitsi :DD Ensin ol

Jos et tiennyt, ihminen voi olla korkeakoulussa jo 18-vuotiaana, vaikka jo opiskelemassa lääkäriksi tms. En väittänytkään, että deittailen kolmekymppisiä uranaisia, jolla on jo tutkinto tehtynä ja vuosikaudet työkokemusta. Nuohan eivät juuri nyt minua kiinnostakaan. Joka tapauksessa, vaikka kenties haluat aliarvioida nuoria ihmisiä, kyllä kaiken ikäisissä voi olla fiksuja ja sivistyneitä yksilöitä, olivat näiden opinnot jo ohi tai eivät. 

Vierailija
29/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Johan oli avautuminen sinulta. :) Mutta siis fiksuja, korkeasti koulutettuja ja sivistyneitä naisia minulla on kyllä elämässäni ollut. Eikä ihme, koska sellainen olen kaikkiaan itsekin, mikä heihin vetoaakin

Voi opiskella korkeakoulussa mutta se ei vielä tarkoita, että sieltä valmistuu tai saa työpaikkaa alasta mihin kouluttautuu. En todellakaan usko, että mies joka on 32 vuotias ja haluaa deittailla 18 vuotiasta teiniä on kovinkaan fiksu itse. Monet sen ikäiset asuu vielä kotona ja fiksut korkeakoulussa opiskelevat naiset ei ensimmäisenä halua sinun kaltaistasi miestä miehekseen joka valitsee naisia iän perusteella. 

Vierailija
30/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Johan oli avautuminen sinulta. :) Mutta siis fiksuja, korkeasti koulutettuja ja sivistyneitä naisia minulla on kyllä elämässäni ollut. Eikä ihme, koska sell

En minä sanonut, että pitää 18-vuotiasta deittailla. Sanoin vain, että suosin nuorempia, ja heiltä saan myös yleensä eniten vastakaikua. Fiksua seuraa löytyy vaikka minkäikäisistä. Ei minua kiinnosta onko tällä joku ihmeellinen tutkinto tai ura vielä siinä vaiheessa. Yleensäkään miehet eivät etsi sellaista naisessa. Kunhan on miellyttävä luonne, hyvä ulkonäkö ja keskustelukyky (mikä korreloi älykkyyden kanssa), niin se riittää varsin hyvin. En etsi naisesta elättäjää tai gurua itselleni.

Vierailija
31/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Johan oli avautuminen sinulta. :) Mutta siis fiksuja, korkeasti koulutettuja ja sivistyneitä naisia minulla on kyllä elämässäni ollut. Eikä ihme, koska sellainen olen kaikkiaan itsekin, mikä heihin vetoaakin

Et sinä ole korkeasti koulutettu, fiksu, sivistynyt mies. Missään kohdassa ei ole aliarvioitu nuoria ihmisiä. Ainoastaan sinua ollaan kritisoitu. Jos olisit fiksu ymmärtäisit miksi. 

Vierailija
32/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema jo häämöttää. 

Vierailija
33/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaapas nyt lapset kun setä kertoo vuosikymmenien kokemuksella. Nainen on oikean ikäinen aina ja vanha jos niin itse tuntee. Jälkimmäinen, siis miten asian kokee ja tuntee, on hänen oma asiansa. M57

Vierailija
34/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutettuja ikähaarukassa 18-22. Ja useita! :D 

Vierailija
35/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alussa kirjoitit deittailevasi 18-22 vuotiaita naisia ja sinä ilmoitit olevasi 32 vuotias mies. En usko, että fiksu mies kirjoittaisi tuollaista tekstiä mitä sinä ensimmäisessä viestissäsi. En aliarvioi nuoria ihmisiä, olen itse 23 vuotias ja opiskelen korkeakoulussa.  Olen eri kirjoittaja kuin edelliset sinun kanssasi keskustelleet. 

Vierailija
36/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaapas nyt lapset kun setä kertoo vuosikymmenien kokemuksella. Nainen on oikean ikäinen aina ja vanha jos niin itse tuntee. Jälkimmäinen, siis miten asian kokee ja tuntee, on hänen oma asiansa. M57

Ensimmäinen selkärankainen mies löydetty tästä keskustelusta. Kiitos! Ottakaapa oppia pojat 

Vierailija
37/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan alussa kirjoitit deittailevasi 18-22 vuotiaita naisia ja sinä ilmoitit olevasi 32 vuotias mies. En usko, että fiksu mies kirjoittaisi tuollaista tekstiä mitä sinä ensimmäisessä viestissäsi. En aliarvioi nuoria ihmisiä, olen itse 23 vuotias ja opiskelen korkeakoulussa.  Olen eri kirjoittaja kuin edelliset sinun kanssasi keskustelleet. 

Saa toki uskoa mitä haluaa, vapaa maa, ainakin enimmäkseen, ja sitä rataa. Minähän olen ollut todella ystävällinen ap:ta kohtaan. Ensimmäisessä viestissä kerroin suoraan mielipiteeni asiasta. Huomaa kyse oli MINUN mielipiteestäni. Moni muu olisi eri mieltä. Hienoa että on näkemysten moninaisuutta. Seuraavassa viestissä toivotin sydämestäni menestystä ap:n parisuhteelle. Miksi kimppuuni hyökätään, koska olen eri mieltä kuin joku muu? Onpas ahdasmielistä. Joka tapauksessa kirjoitteluni tässä ketjussa on tullut päätökseensä. Cheers!

Vierailija
38/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olet jo yli-ikäinen ja roskiskamaa. Joten ole hyvä mene sinne roskiin ennen kuin tarvii tulla nakkaamaan.

Itse asiassa kaikki yli 25 v. naiset joutaa mennä sinne roskiin. Ja jos on alle 25 v. mutta läskimanaatti, samoin sinne roskiin koska jo ihan pilalla.

Tulee jonkun kehdonryöstäjän vibat. 🤮

Vierailija
39/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat lapset, "korkeasti koulutettu" on eri asia kuin "korkeakouluopiskelija". Ensin mainittu viittaa siihen että tutkinto on tehtynä. Tällä myös yleensä tarkoitetaan ylempää korkeakoulututkintoa. 

Vierailija
40/45 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen selkärankainen mies löydetty tästä keskustelusta. Kiitos! Ottakaapa oppia pojat 

Välillä roskien seasta löytyy helmiäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän