Ihmisten vaatimukset, kun en ole kunnossa
Tein jo yhden aloituksen. Se oli hävinnyt. Oon flunssassa ja olkapää on pirun kipeä, vaikka siihen jo kortisonia pistettiin. Oon tässä havahtunut perheen ja lähipiirin käytökseen nyt, kun en ole todellakaan kunnossa. Teinit tiuskivat ja äyskivät, kun joutuvat itse tekemään. Miesystävä vonkaa, vaikka sanoin, että ei kiinnosta tippaakaan se*si, en yksinkertaisesti kivuiltani pysty, kun pienikin liike sattuu käteen, kuin puukolla pistettäisiin. Nyt mieskin murjottaa.
Tätäkö tämä nyt sitten on? Olen ok ja hyvä, kun passaan muita, mutta heti kun olen pois pelistä, niin närkästytään. Haluaisin empaattista ja lempeää kohtelua, että joku auttaisi nyt, kun olen heikoilla. Liikaa pyydetty, olen arvokas vain, kun pystyn toteuttamaan muiden toiveita. Tämä oli järkytys huomata.
Kommentit (22)
Miks te ootte tuollaisten miesten kanssa? En voi ymmärtää.
Kuinka riippuvainen olet vanhemmastasi? Eihän tuo ole millään tasolla ok. Tee huoli-ilmoitus ja kun sossut tulevat, niin sanot että et hoida enää, se on loppu. Joskus on pakko tehdä rajuja ratkaisuja, eikä siinä ole mitään väärää.