Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää kuunnella leuhkimista

Vierailija
12.02.2024 |

Yhdestä työkaveristani on tullut tosi kova leveilemään. Hän on aloittanut harrastamaan liikuntaa ja jaksaa mainita JOKA IKINEN PÄIVÄ miten kävi milloin salilla, milloin lenkillä tai hiihtämässä. Ja kuinka hän on nyt urheiluihminen, laihtuu ja nauttii ulkoilmasta. Eipä nauttinut vähän aikaa sitten.. Olen kannustanut häntä liikkumaan (itse olen aktiiviliikkuja) ja se on hienoa että hän on innostunut siitä mutta rajansa kaikella, ei vaan jaksa enää kuunnella! Toinen leveilyn aihe on matkustelu. Hän kyllä muistaa kertoa kaikille, mihin ja milloin seuraavaksi matkustaa. Eikä jää siihen yhteen kertaan. On selvitetty aikataulut, aurinkorasvan ostot JOKA PÄIVÄ JOTAIN ym ym.. Lisäksi hän kuvittelee että kaikki pitävät matkustamisesta ja hänestä on outoa jos ei pidä. No, itse en esim ole koskaan ollut kiinnostunut ulkomaan matkoista. Tykkään enemmän kotimaan matkailusta mitä hän ei pidä minään. Vietän kesät maalla ja nautin suunnattomasti, en edes malttaisi kesällä lähteä sieltä mihinkään ja Suomen Luonto on niin upea. Hän ei ymmärrä mitä hienoa siinä on olla jossain landella. Oon niin täynnä hänen juttujaan että en tiedä miten pitäisi niihin suhtautua, kohteliaasti ja kiinnostuneesti kuten tähän asti (vaikka ei kiinnosta) vai enemmän välinpitämättömästi, siirtyen toiseen aiheeseen tms.. Kun mieli tekis sanoa et lopeta, ei kiinnosta.. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua ei kiinnosta, niin voisitko poistua toiseen tilaan, mennä vaikka oman työpöytäsi ääreen? 

Rajojen asettaminen EI ole sitä että komentaa toista lopettamaan, vaan se, että ottaa vastuuta omasta hyvinvoinnista, tekee johtopäätöksiä ja ratkaisuja, tyypillisesti poistumalla. 

Muita ihmisiä ei voi hallita tai muuttaa, voit vaalia omaa hyvinvointiasi poistumalla. 

Vierailija
2/13 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua ei kiinnosta, niin voisitko poistua toiseen tilaan, mennä vaikka oman työpöytäsi ääreen? 

Rajojen asettaminen EI ole sitä että komentaa toista lopettamaan, vaan se, että ottaa vastuuta omasta hyvinvoinnista, tekee johtopäätöksiä ja ratkaisuja, tyypillisesti poistumalla. 

Muita ihmisiä ei voi hallita tai muuttaa, voit vaalia omaa hyvinvointiasi poistumalla. 

Tätä olen kyllä tehnytkin. Mutta aina ei pysty, esim jos satutaan yhtä aikaa lounastauolle ja joskus hän tulee varta vasten minun huoneeseeni kertomaan näitä asioita. Silloin olen vain kuunnellut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se kyllä jaksan kuunnella leuhkimista, ne on ne jotka ei ole tarpeeksi maailmaa nähneet jotka eivät pientä leveilyä kestä. Minä olen käynyt niin paljon ulkomailla että kestän leuhkimista kuin vettä vaan.

Vierailija
4/13 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano fiksusti että voidaanko kääntää levyä.Tarpeeksi puhuttu noista matkoista ja urheilusta eikä sinua kiinnosta kuunnela.Vaihtoehto, ota jokin kirja ja lue sitä ja ala joka kerta kertomaan mitä kirjassa tapahtuu....Ymmärrän että on rasittavaa. Miksi osa ottaa oikeuden papattaa samoista asioista eivätkä suostu kuuntelemaan muita. 

Vierailija
5/13 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä se kyllä jaksan kuunnella leuhkimista, ne on ne jotka ei ole tarpeeksi maailmaa nähneet jotka eivät pientä leveilyä kestä. Minä olen käynyt niin paljon ulkomailla että kestän leuhkimista kuin vettä vaan.

Itse muistan kun olin eräällä Yachtilla Mallorcan vesillä , oli palvelijat ja oli kaikkea mutta mitäpä tuosta leuhkimaan. Ihan tavallista jokapäiväistä kun asuin siellä. 

Vierailija
6/13 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli leuhka työntekijä, mutta muuten ihan ok. Osaa kuunnellakin. Kun sen leuhkailu meni yli, mä leuhkin sille omista asioistani vielä hirveämmin, vähän sarkastisestikin. Loppu leuhkailut aika pitkälti siihen, kun tiesi kuulevansa aina takaisin samanlaista.

Vierailija
7/13 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon määrä vain kasva nyt yhteiskunnassa. Koko valtakunnan ykkösleuhka just valittiin presidentiksi!

Vierailija
8/13 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtosi ovat seuraavat:

Vaihtoehto A) vedät turpaan

Vaihtoehto B) vedät perseeseen

Vierailija
9/13 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava jutella matkustamisesta tai -näin autoharrastajana- autoistani.

Miten minun pitäisi tuoda asia esille että en leuhkisi?

Ja kysyn ihan tosissani, olen sellaisissakin porukoissa ollut että on pakko olla hipihiljaa kun mikään ei kelpaa.

Vierailija
10/13 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen kyllä tehnytkin. Mutta aina ei pysty, esim jos satutaan yhtä aikaa lounastauolle ja joskus hän tulee varta vasten minun huoneeseeni kertomaan näitä asioita. Silloin olen vain kuunnellut. Ap

Miten olisi suomalainen rehellisyys, vaikka näin:

"Hei kuule, olen tosi iloinen että olet aloittanut liikuntaharrastuksen, olen itsekin huomannut kuinka se tuo hyvät unet, mutta ajttelen että mitä tässä on takana, kun koen (sanot siis mitä itse koet), että puhut urheilusta / matkailusta niin usein?

Ja minulla on muuten deadline tänään, en ehdi jutella tämän enempää nyt. Mutta lähdetäänkö lenkille / uimaan / padel matsiin .. jen joku päivä?"

Vilpitön kysymys ja sitten menette, jos niikseen. 

Kysyt siis suoraan mikä sen runsaan aiheiden ylläpidon syynä on! 

Näin kun avattaisiin useammin olisi meillä helpompaa yhdessä!

Vierailija
11/13 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa kyllä tutulta. Ettei meillä olisi sama työkaveri :D

Vierailija
12/13 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri on ihan samanlainen. Lisäksi hän nimittelee itseään mm sporttiseksi ja fitnesstypyksi sekä esittelee kuinka hän on pukeutunut sporttisesti. Peiliin katsotaan aina kun mahdollista. Mua lähinnä naurattaa. 

Vierailija
13/13 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde huoneesta pois. Sano vaikka että sun pitää soittaa yms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi