Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****SYYS2004-Viikkis****

13.01.2007 |

Moi :)

Kerppu

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti viettämään siskoni tulevan miehen polttareita. Siskoni siis menee naimisiin helmikuun alussa. En uskalla paljastaa täällä mitään liittyen siskoni polttaripäivään .... :) Me siskokset emme ole saaneet aikaiseksi miesrintamalla mitään - mikäli äidiltämme kysyttäisiin ;) - paitsi nyt sitten pläjähtää komeasti. Samana vuonna tanssitaan molempien häät. Ensin siskon, ja kerrotaan nyt täällä julkisesti sekin, että minä taas saan vaihtaa sukunimeäni sitten ensi syksynä. Että sitten täytyykin viettää samassa perhepiirissä häitä saman vuoden aikana, juu.

TP, tutulta kuulostaa tuo mitä kirjoitit. Tosin, meillä tuota on lähinnä päiväunille mennessä. Edelleenkin. En minä muuta ole keksinyt kuin siellä ramppaamisen toteamassa napakasti että kaikki on hyvin, ei hätää ja nyt nukutaan. Yrittäähän tyttökin kaikenlaista pompottelua; milloin pitäisi saada kirja, milloin se ja se lelu tai vettä tms. Ymmärrän hyvin tuon tunnetilan mikä asiaan liittyy. Joku voisi tosin meidän kohdalla todeta, että jättää päiväunet väliin mutta ei se ole ratkaisu. Koska tarvitsee ihan selvästi niitä. Kokeilin pari kertaa antaa olla nukkumatta - ei todellakaan hyvä! Niin, ei musta ole mitään hyötyä tähän TP:n ongelmaan mutta myötätuntoa löytyy.

Kirjoista. Ihanaa, minä rakastan lukemista. Reko Lundanin kirja odottaa. A-L Härkösen luin noin kolmessa tunnissa. Nyt odotan siskoltani lainaksi sitä Härkösen viimeisintä. Kjell Westön ostin isälleni joululahjaksi ja ajattelin sen itselleni ottaa lainaksi myös kun seuraavan kerran vanhempieni luona käyn. Minä tykkään lukea myös sellaista rikoskirjallisuutta/dekkareita jossa on jokin yhteiskunnallinen ajatus. Ruotsalaisissa tällaisia kirjailijoita on paljon.

Keilin, kiva että olet kunnossa :)

Ayapille voimia ja hali!!

Sairastupiin paranemisia, pöpöjä taitaa olla taas liikkeellä ...

RuokaG vielä viimeisenä. Tällä hetkellä tyttö syö aikalailla hyvin kaikkea. Joskus hitaammin, joskus nopeammin. Vihannekset uppoavat vaihtelevalla menestyksellä, jos piilottaa ruuan joukkoon, niin silloin ainakin. Raakana syö lähinnä tomaattia ja kurkkua. Hedelmistä ja marjoista kyllä tykkää. Puurotkin menevät, ainakin iltaisin. Päiväkodissa kuulemma syö todella hyvin.

Muuten olen pahoillani, jos en kykene tämän kummempaan kommentointiin :( Minä en ole lukenut viikolla ollenkaan pinoja, silmäillyt niin nopeasti että aivot eivät kai ole ehtineet mukaan :) Onko Kukkuu käynyt pinossa?

Lösähdän hetkeksi vielä tv:n ääreen. Huomenna saan herätä tytön kanssa, mies varmaan nukkuu ja haisee puoleen päivään :)

Alli

Vierailija
22/35 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista millon oisin ollut näin pitkään hereillä. Mutta on ollut erittäin kiva päivä ja iltakin! :)

T-P, toi käden raapiminen voi toki liittyä johonkin muistikuvaan. Oisko allergiat joskut kutittaneet Onnia tms.? Eli voi ajatella äidillä olevan jonkin hätänä. Muuten sanoisin, että ei pompottelua. Eli jos on todennut kaiken olevan ok, niin sanoo, että äiti ei tule takaisin enää. Sitten antaa huutaa aikansa ja todeta, että näin voi ihan oikeasti käydäkin. Meillä on heitelty unilelut ja kaikki sängystä ja niiden perään huudettu, kunnes lakannut heittämättä. Jossain vaiheessa en enää mene katsomaan ja annan todeta, että paras pitää fantit kainalossa, ettei joudu nukkumaan ilman niitä. Jne.

Meillä ongelma on nykyään se, että tytöt nukkuu samassa huoneessa ja pitää toisiaan hereillä. Tänään nukahtivat selvästi 21 jälkeen. Ei hyvä, kun yleensä varsinkin yritetään saada ajoissa nukkumaan. Mistä ihmeestä sitä virtaa löytävät, kun pienkin tarhassa nukkuu noin 1h päikkäreitä (nukahtaa viimeisenä).

Nyt nukkumaan, öitä!

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tarkoita, että tarvii hädissään huutaa eikä vastata tarpeeseen. Mutta pitää tehdä selväksi kuka asiat päättää.

Vierailija
24/35 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemassa olen kirjoittaa en juuri jaksa pää edelleen niin täynnä räkää kuten koko muullakin sakilla.

Eilen testattiin satakuntalaista perinnettä ja Ee oli naapurin pojan kanssa Nuuttipukkeina. Tänään olis poikien pikkuserkun 1v synttärit.

Rauhallista ja mukavaa sunnuntai päivää :)

Niin ruoka G: EE:hän on aina ollut hyvä syömään mutta uhma tuonut muutosta asiaan. Ei millään jaksaisi istua pöydässä vaan mieluiten kävisi leikin välissä täyttämässä suun (tämä ei tietysti meille aikuisille oikein kävisi). Syö melkein mitä vaan mutta kaikki kuoret (esim. mandariinit imeskelee vain siltä sisältä) ottaa pois suusta ja lihat jauhaa " purkaksi"

Vierailija
25/35 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ainakin uskotella itselleni, että tänään on pyykkipäivä:) Mies oli saanut kämpän pysymään melko siistinä mun poissaollessa, mutta pyykit odottaa pesijäänsä (niin kuin muutenkin aina).

Eilinen valvominen väsyttää. Mutta oli sen arvoista. Pitkästä aikaa tuli nautiskeltua miehenkin läsnäolosta:) Harmi, kun lapset tietty herää aina yhtä aikasin (vaikka riehuvat illalla selvästi normaalia myöhempään).

Nukutuksesta on " helppo" neuvoa muita, mutta myönnän meilläkin iltojen olevan aika härdelliä. Tuntuu, että voi laittaa vaikka kuinka aikasin lapset sänkyyn ja silti ne riekkuu siellä iltamyöhään. Eilen nukahtivat varmaan 21.30 aikoihin. Helposti hilluvat yli tunninkin hereillä ja valvottavat toisiaan. Että odottaa siinä sitten sitä omaa rauhallista hetkeään! Oisko jollain kikkoja joilla lopettaa lasten riehuleikit nukkumaanmenon jälkeen? Unileluja olen joskus ottanut pois, mutta aina tuntuvat keksivän jotain uutta kikkailua, jos yhdestä tavasta pääseekin eroon.

Vierailija
26/35 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin yhteentoista. Mies -joka herää aamulla- heräsi aamulla. Nyt mies on nukuttamassa Antsaa (tai Antsa nukuttamassa miestä) päiväunille.

Keskustelimme eilen, lähinnä seurauksista, ei syistä. Minun vikani, ettei ikinä keskustella syistä. Minä en tiedosta syitä, vaan näen vain lähinnä seuraukset. Enkä minä jaksa jauhaa niitä syitä, vaikka pitäisi jaksaa. Saanko minä vierittää syyn tästä lapsuudenkotini ja äitini harteille, äidit? Nämä ovat itsesyytöksiä, mies ei minua syytä (sanallisesti ainakaan). Miehen puolustukseksi (minulle itselleni) täytyy sanoa, että väkivaltainen tai ilkeä, sitä tuo mies ei ole. Tyhmä (miehen omien sanojen mukaan) ja ärsyttävä, sitä tuo joskus on.

Minäkin pyykkään ja tiskaan. Saisinkohan pestyä lattiat..? Aina nukuttuani liian pitkään tunnen huonoa omatuntoa tekemättömistä töistä ja saan huushollin usein kuntoon ;)

Kahvi maistuu hyvältä syysmammojen seurassa :)

Saamuska♥

Vierailija
27/35 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu absurdilta, mutta ihanalta tämä lumi. Yht`äkkinen hyppäys lokakuufiiliksestä talveen. Mukavaa. Ajattelin, että mekin kokeiltaisiin tänään suksia jos keretään ulos ennen kuin äitini ja siskoni saapuvat kylään. Saa nähdä miten menee.

Nyt Kepsu on ollut myös päiväkodissa sekä päiväunilla ilman vaippaa. Ainoastaan kaksi vahinkoa on sattunut kuukauden sisään. Olen niin iloinen tästä. Tuo vaippa kun oli jotenkin viimeinen " vauvajuttu" joka oli hoitamatta.

Ruokailuun palatakseni:

Meillä on in matkia aikuisia. Täytyy saada iso lasi, iso haarukka, lusikka ei kelpaa, iso tuoli, korokkeet ei käy, ei ruokalappua kun muillakaan ei ole. Jos menee paidalle, pitää se vaihtaa. Lika ei käy. Onneksi Kepsu syö aika siististi.

Eilen laittoi mun lenkkarit jalkaan ja haki tuolin avulla juomapullon keittiön kaapista. Joi siitä ja sanoi: " Minä hööppään tästä, minä lähden salille -yksin" Sain makeat naurut. Tämä on niin hupaisa ikä.

Hyvä Keilin, että olet päässyt terveiden kirjoihin. Nukutusrumbiin jaksuja. Meillä sesara ei onneksi juuri nyt ole tapetilla.

voikaa hyvin

hk

Vierailija
28/35 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiedätte minun olevan hengissä. Olen siis hengissä - olen ollut paljon töissä ja kotona aika menee hoitaessa kahta vesirokkopotilasta, yötä päivää.

Kommentoimaan en kykene, vaikka pinot luin, pää on täynnä väsymystä, uupumusta ja vielä hautajaisten jälkimainingeista surua. Mutta olette ajatuksissa!

Voikaa hyvin!

Mimmu

Vierailija
29/35 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies töissä ja minä täällä... Lapsi siis telkun ääressä.

TiPi: Minen ainakaan huomannut mitään töks-tökeröä.

Meillä Typy pärjäisi hyvin ilman päikkyjä. Näin viikonloppuisin nukkuu kunnon yöunet, kun jättää päikyt pois.

Viikolla Typy valvoisikin vaikka kuinka, unille ei meinaa saada millään, etenkään jos nukkuu parin tunnin päiväunet. Mua rasittaa, koska herään itse kuudelta, niin olen ihan poikki jo iltakymmeneltä eikä tosiaan joka arki-ilta jaksaisi nukkumaanmenosta stressata. Eli päiväunien kanssa Typy eläisi kahdeksan tunnin yöunilla!

Sitten nirsoilu vuoroon. Tautien aikana ja jälkeen Typy ruokkisi itseään pelkällä maidolla. Aina on " opeteltava" uudestaan syömään oikeaa ruokaa.

Peruna ei mene missään muodossa alas - ei ole kelvannut soseajan jälkeen edes ranskalaisina. Päiväkodissa sitä ihmettelevät.

Nyt on sellainen kausi, että Typy syö melko siististi. Usein kiipeää omalle tuolilleen ja toteaa, että nyt on kova nälkä. Saisiko ruokaa. On liikkis :-)

Eilisen olin koulutuksessa niin eikös vain mun kannettavan näppis ole kärsinyt pahoja tuhoja. Harmittaa vietävästi.

Ayppa: joskus on hyvä tehdä töitä ja saada privaattimurheita ja -harmistuksia pois mielestä, mutta liikaa aikaa ei saa uhrata töille tai hautautua työntekoon.

Keilin

Vierailija
30/35 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin kiva fiilis, viikonloppu on ollut erinomainen. Ei olla jääty vässyilemään sisälle, kuten yleensä ja kyllä mielikin on paljon pirteämpi siitä hyvästä. Sopivasti olen saanut myös välillä torkkua päivällä, kun lapset on kattoneet autot-elokuvaa (mitä jos itsekin kattois jotain suosikkielokuvaa joka lauantai ja sunnuntai pari kuukautta:).

Hampurilaisenhimo iski, joten mies lähti hakemaan evästä mäkkäristä. Ei hyvä joulun jälkeistä rutistusta ajatellen, mutta ehkä viikolla jaksaa taas tsempata. Mietin jo salaatin tekoa evääksi. Pitäis tehdä eväslista, että sais aikaseksi tehdä eväät mukaan töihin. En millään viittis joka päivä syödä ravintolassakaan. Työpaikkaruokalaa ei ole. Joskus käyn kyllä Sibelius-akatemian ruokalassa työkaverin kanssa, mutta tuntuu, että sielläkin tulee syötyä vähän liikaa (vaikka toisaalta kasviksia salaatin muodossa enemmän).

Kohta siis uusi viikko jälleen. Mulla on torstaina töissä syksyn " kurssin" päättäjäiset illalla. Kiva, kun on jotain odotettavaa. Äiti hakee lapset päiväkodista ja mies kuitenkin Tampereen päivän jälkeen pääsee ajoissa päästämään äidin kotiin. Mun ei tarvi kiirehtiä, vaikkei noi päättäjäiset kovin myöhään edes kestäkään. Klo 20 on laitettu päättymisajaksi ja se sopii mulle paremmin kuin hyvin.

Miettikääs, minä olen suorastaan iloinen! :)

Vierailija
31/35 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti päällä edelleen.Tuntuu ettei lääkkeet auta-olenko liian hätänen,kuuri alko perjantaina???Mitä sanoo Tea??

Kurkkukipu valvottaa ja pää on pöhnässä!

Kiitos kysymästä Ynis,pe ilta oli kiva :-) Ennen leffaa syötiin chicosissa sillai pikasesti.Leffa Pan´s Labyrinth oli tosi hyvä!!!!!!Ihana oli 2tuntia vaan istua ja uppotua elokuvan maailmaan.

Ennen lapsia katottii lähes kaikki vähänki kiinnostavat leffat ja TAAS päätin että hommataan MLLlta hoitaja et päästää useemmin leffaa!

Leffan jälkee käytii viel Anttilan levyalessa tuhlaamassa ja sain keittiöö verhot.

Vanhemmat läks eilen.hyvä ku olivat,mun ei tarvinnu lapsia viihdyttää mutta huomas että apset alko ärsyyntymää mun äidin jatkuvaa hössötyksee..kulkee perässä ja hokee älä hypi,älä juokse..kohta sattuu..ai,ai ja voi voi :-/

Autoa myös hyödynsin ja kävin kaupoista painavia..vei kyllä voimat aika lailla!

Mies vanhenee huomenna olen yrittäny tänää hänelle vähän juhlintaa..vähä voimaton emäntä olen :-(

Minä en tästä ns.talvesta tykkää.Parmpi oli mustamaa..oli edes kävelytiet puhtaa,nyt kahlataan loskassa kengät märkänä!Eikä tääl ainakaa voi hiihtää tai pulkkailla..

Nukku jutuissa olen huono..Typyllä nukahtaminen kestää illalla sen tunnin,mut ainakaa viel ei kikkaile.(Tosin on vielä pinniksessä,mistä kyl pääsee pois,juo unimaidot tuttipullosta ja unitutit on eli muutama juttu mikä varmaan aiheuttaa ongelmia!)

Tänää heräs vaille10 ja kahelta oli valmis päikeille,1½tuntia nukku eli tarvii kyllä päikit!

Mutta,mutta...poikaki heräs puol10 ja huomen pitäs herätä kasilta..arki alkaa..KÄÄK!!!!!

G:Typy on syöttiksessä(piti käydä ikealt sellain korkee lasten tuolimuten ehtiny/jaksanu) ja kaukalo kaulassa.Syö vaihtelevasti ite,aamupuuron mättää niin et kaukalo ja syli ja jokapaikka on puurossa.Päiväruuassa on huono,pepokana purkkiruuan8kuiselle syö hyvin,muita saa kyllä syötellä..nakit menee kylmänä.Makaronej nyppii sormin.Vähä nirso on,toisaalta ei saa syödä niitä mitä tahtos :-(

Liha ei mene alas.Kurkkua napsii,hedelmissä tosi huono!!Pyytää esim.omenaa ja haukkaa kerran-yritän aina tarjota et jospa se siitä..

Jokohan olis tarinaa...

jatu

Vierailija
32/35 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken näytti puoliltapäivin jo lupaavalta tuon lumentulon kanssa, mutta vedeksihän se muuttui :( Hiekkalaatikkokelit takaisin, kiitos! Näitten liitoskipujen kanssa tuo jäärataliukkaus on tosi hankalaa.

Onneksi eilen päästiin pulkkailemaan, Venna huuteli pulkassa " Jihuu!" . Niin ihanasti on arkajalkamme vapautunut touhuamaan ja myös leikkimään innokkaasti muiden kanssa pihalla ja puistossa.

TP:n nukutusongelmiin ei mullakaan varmaan mitään viisasta sanottavaa ole. Meillä on vähän sellainen " pulinat pois" -linja, lempeä sellainen. Vältetään illalla hoputtamasta ja hermostuttamasta Vennaa ja myös sitä, ettei typy olisi yliväsynyt, silloin menee huudoksi. Itse asiassa on nukkumaanmenoaikaan täysin virkeän oloinen. Vennahan on vasta kaksi viikkoa nukahtanut omaan sänkyynsä (ei pinnis). Siirto on mennyt yllättävän kivuttomasti. Ennen nukkumaanmenoa iltapala-hammaspesu-iltasatu+unilaulu sylitellen -> sänkyyn aina täsmälleen samalla kaavalla. Sänkyyn typy jää laulelemaan ja höpöttelemään, huoneessa käydään vielä pari kertaa laittamassa peittoa päälle ja kuiskaamassa hyvät yöt. " Nukuttaminen" vie vanhemmalta näin n. 15 min. Niin ja univalona on sellainen maapallokartta, jossa rauhoittava sininen valo. Saatiinpa sillekin häälahjalle käyttöä :D

SyömisG: aamupuuro on alkanut upota vasta ihan viime aikoina. Puurossa on voisilmiä (kyllä, yksi ei riitä) ja päälle Venna ripottelee omasta sirottimesta sokerit. Laitan sirottimeen aina vain vähän sokeria, sen saa sitten sirotella kokonaan. Muuten söisi desin sokeria ja lusikallisen puuroa. Lämpimien ruokien kanssa on aika valikoivaa, välillä tuntuu ettei syö mitään. Takuuvarmoja ovat vain perunamuusi ja nakit. Ja siskonmakkarakeitto. Vihanneksista kelpaavat herneet, kurkku ja jäävuorisalaatti. Uusin herkku on raejuusto. Hedelmistä banaani, päärynä ja omena kelpaavat. Ja appelsiini imeskellen, " raadot" jäävät lautaselle.

Tuon raejuuston kanssa olen saanut uppoamaan varsinaista ruokaakin: typyn pyytäessä lisää raejuustoa pyydän syömään ensin perunat, sitten saa lisää. Toimii! Samoin menee siskonmakkarakeitto, haluaisi tietenkin vain makkaraa, mutta saadakseen lisää pitää ensin syödä perunat ja porkkanat.

Uusin innovaatio pukemistaisteluun on seuraavanlainen: sanon Vennalle että kohta mennään, pue päällesi ja annan vaatteet. Tämä ei vielä aiheuta toimintaa, joten jatkan että äiti pukee nyt itse ja tulee sitten pukemaan Vennan. Silloin minä itte alkaakin vauhdilla pukea itseään. Kestäähän siinä, päiväkotiin mennessä ois ollut liian aikaavievä ratkaisu. Mutta näin kotielämässä toimii.

Käytiin tänään veljeni pian virallisestikin ex-vaimon luona. Isosiskon ominaisuudessa inhottava olo, kun ei voi oman veljensä toiminnasta oikein mitään hyvää sanoa :( Niin perinteinen sylistä syliin hyppääminen kuin voi olla.

Jatu, antibiootin teho alkaa parissa vuorokaudessa. Erite poistuu poskionteloista paljon hitaammin kuin bakteerit kuolevat. Omalle miekkoselle syötin muutama talvi sitten kolme kuuria peräkkäin ennenkuin tauti lähti, viimeinen oli jo sitä lajia joka " tappaa talossa ja puutarhassa" . Jos teillä on Cirrusta tai Duactia niin ota sitä aamuisin. Älä iltaisin, unenlahjasi tuntien - saattaa valvottaa :)

Nyt iltapesulle. Huomenna taas arki, onneksi kiva viikko tulossa kun on sovittu useampia kyläilyjä. Töissäollessa jäivät kyläilyt niin vähiin, kun ei iltaisin jaksanut yhtikäs mitään.

- tea -

Vierailija
33/35 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneen äidin pikainen piipahdus.Poika kuumeessa,yskässä ja nuhassa ja ehkä on myös virtsatulehdus...Yöt olleet ihan hirveitä, viimekin yönä herätyksiä tunnin kahden välein.No, tätähän tää elämä kai sitten taas on seuraavat kuukaudet vauvan myötä.Mitään muuta en nyt toivo kuin että poika paranis ennen kuin vauva syntyy.En edes kestä ajatusta että joudun muutamaksi päiväksi sairaalaan ja poika täällä kipenä kaipaa äitiään.

Tiivii, tuota Mll:n apua minäkin olen miettinyt.Tähän ajankohtaan se ei enää onnistu, mutta tulevaisuudessa voisi kokeilla.Onko Jatu sulla siitä kokemuksia kun sitä taisit miettiä?

Paljoa ei pinosta jäänyt mieleen.Kiva että Yniksellä oli onnistunut viikonloppu.

Ai niin,ruokaG.Meillä poika ollut aina hyvä syömään,mutta viimeinen reilu kuukausi ollut ihan mahdotonta.Mikään ei kelpaa,yhtään ei malta istua pöydässä.Tuoreita kasviksia ei ole syönyt ikinä, hedelmät maistuu,mandariineja söis vaikka kuinka.Nyt viikkoon ei ole sairastelun vuoksi syönyt mitään " kunnollista" .

Jaksamista kaikille tasapuolisesti.

Helli,poika ja rv 39+6

Vierailija
34/35 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nukutusrumbaan kommentoineille. Piti vielä sanomani, ettenhän minä täältä mitään absoluuttista totuutta tullut kysymään tietysti vaan vinkkejä. Ja vertaistukikin kelpaa aina;) Koska siis tavallaanhan tiedän, että pitää vaan olla lujana eikä anna hyppyyttää. Eilen sitten Onni saikin huutaa kauan, ennen kuin siellä käytiin. Ei tarvinut monesti käydä.

Eilen painuin heti saunaan kun kävin palstalla. Kerran oli mies käynyt aika napakasti sanomassa Onnille miten asianlaita on, että nyt nukkumaan. Ja nukkui jo ennen klo 22 kun tulin saunasta. Ja nukkui aamu 9 asti! Pelkäsin, mitä yö tuo tullessaan kun sai eilen ohraa jonkin verran ja jalat oli ihan ihottumassa. Mutta se oli, kuten illalla arvelin, ihan vaan siitä johtuvaa, että housut oli hinkannu Onnin sisäreisiä kun se juoksi mummulassa koko ajan. Näytti vaan ihan tulipunaiselta ja Onni sanoi, että kipiä on.

Tänään käytiin uimassa. Eli pojat ui ja minä kävin salilla. Mies ärsyttää ihan sairaasti taas. Ei mitään puheyhteyttä. Mutta eipä se mitään haittaa. Ollaan sitten hiljaa. Otin perjantaina puheeksi erään asian tietäen, että siitä tulee iso riita ja sen mainingeissa tässä vielä ollaan. Luultavasti vielä pitkään. Haluaisin kissan ja tiedän, miksi mies ei sitä halua; koska isänsä on sille allerginen eikä sitten vois käydä meillä! No, sanomattakin selvää, mitä minä tästä ajattelen. Kunhan sohaisin vähän muurahaispesää:D

Siivota pitäs. Eilen siis piti tehdä suursiivous mutta mitään en ole tehnyt. Enkä taida tehdäkää. Olen yrittänyt viestittää miehelle, että voitais yhdessäkin tehdä jotain sen eteen, ettei hukuta paskaan. Mutta kun ei tajua niin ei sitten tajua. Luultavasti kuitenkin lähden tältä istumalta imuroimaan;)

Ihmeen paljon hymiöitä, vaikka mykkäkoulu kotona onkin. Joskus tästäkin osaa nauttia. Heh heh.

Käykääs katsomassa sähköpostia;)

Kiva Keilin, että oot taas terve!

Nyt sitten sinne imurinvarteen varmaan.

T-P

Vierailija
35/35 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoinkohan nyt jotenkin töks-töks tökerösti. Tarkoitin, etten luulekaan, että on olemassa joku yksi totuus ja oikea keino tuohon nukutusjuttuun. Kaikki vinkit on ja oli tervetulleita.

Töks töks.

T-P