Onko se Stubb vai Stybb?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan montakymmentä kertaa hän on itse esitellyt itsensä tv:ssö radiossa ym. Olisiko aika liki samalla tavalla kun hän itse lausuu
En kyllä muista milloin koskaan joku poliitikko olisi esitelly itsensä telkkarissa. Kyllä se haastattelija tai joku muu sen aina teke.
Ruotsiksi varmaan ääntyy "stybb" tai sinne päin.
Kirjoitetaan "Stubb", mutta äännetään "Stybb".
Vierailija kirjoitti:
Ruotsiksi varmaan ääntyy "stybb" tai sinne päin.
Kuten "hyyr moor dyy".
Vierailija kirjoitti:
Tai vaikka Stübb.
eikös olekin kivat noi pisteet, toisto lisää tehoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan montakymmentä kertaa hän on itse esitellyt itsensä tv:ssö radiossa ym. Olisiko aika liki samalla tavalla kun hän itse lausuu
En kyllä muista milloin koskaan joku poliitikko olisi esitelly itsensä telkkarissa. Kyllä se haastattelija tai joku muu sen aina teke.
On kai muitakin ohjelmia kun vaali tentti
Vierailija kirjoitti:
Se on Styks. Etunimi Kerberos.
Otan käyttöön. Kaikki katsokaa Ylen videosta, miten teki Mannolasta aasin, jolla ratsasti Jerusalemiin, ja sitten potkaisi perseelle ihan kameroiden edessä. Hieroo mieluummin räät nenästä kuin halaa bonusmammaa, josta niin ihanasti jutteli osoittaakseen omistavansa sielun. Oli Pirkolla karmea hetki peitellä pettymystä yleisen ilon keskellä.