Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret naiset, onko 30 seksikumppania paljon vai vähän?

Vierailija
12.02.2024 |

Alle 35 v naisella? 

Onko nykyään nuorella naisella 30 kumppania paljon?

Vaihtoehdot

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä aina silloin tällöin kysellään. Mitä väliä montako ollut, sehän on aivan jokaisen oma asia, riippuen mahdollisuuksista ja haluista.

Joku kaunotar ja halukasm varmaan kerää enemmän, kuin rumilus joka on umpilampi.

Rumasi sanottu mutta totuus.

Itsellä oli aika monia, vaikka olinkin parisuhteissa. Oa asiani.548

Koska jotkut ovat epävarmoja omasta riittävyydestään tai katsovat, että kumppaniluku kertoo ihmisestä jotain asioita. Niinhän se varmasti kertoo, mutta mulle tosiaankin enemmän niin päin, että mikäli tapaisin 30-vuotiaan naisen, joka ei ole valtaosaa aikuiselämästä ollut pitkässä parisuhteessa, niin pitäisin kumppanilukua 5-10 paikkeilla erittäin matalana ja siitä nousisi ensimmäiseksi epäilys siitä, että kuinka tärkeää seksi hänelle ylipäätään on. Minulle nimittäin on ja en tulisi sellaisen kanssa toimeen, koska en h

Ennen sinkuillakin oli usein vakipano, niin eihän niitä sitten kymmenittäin kerry. Nykyäänkin on käsite fuckbuddy, etkö ole siitä kuullut? Sinkullahan saattaa olla sama vakipano vuosikausia, ja harrastaa vaikka kerran viikossa sen kanssa seksiä, niin eihän se kerro mitään siitä, ettei seksi olisi hänelle tärkeää. Vrt. pitkässä avioelämässä, joilla voi olla seksiä harvemmin, vaikkapa vaan kerran kuussa.

Vierailija
22/39 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä aina silloin tällöin kysellään. Mitä väliä montako ollut, sehän on aivan jokaisen oma asia, riippuen mahdollisuuksista ja haluista.

Joku kaunotar ja halukasm varmaan kerää enemmän, kuin rumilus joka on umpilampi.

Koska jotkut ovat epävarmoja omasta riittävyydestään tai katsovat, että kumppaniluku kertoo ihmisestä jotain asioita. Niinhän se varmasti kertoo, mutta mulle tosiaankin enemmän niin päin, että mikäli tapaisin 30-vuotiaan naisen, joka ei ole valtaosaa aikuiselämästä ollut pitkässä parisuhteessa, niin pitäisin kumppanilukua 5-10 paikkeilla erittäin matalana ja siitä nousisi ensimmäiseksi epäilys siitä, että kuinka tärkeää seksi hänelle ylipäätään on. Minulle nimittäin

Tiedän, mikä on fuckbuddy (toivottavasti oli hauskaa rakentaa tällainen olkiukkoargumentti siitä mitä kirjoitin) ja tiedän myös sen, että varmasti on todella harvassa sellaiset tilanteet, että ollaan vuosikausia eksklusiivisessa panokaveri-suhteessa sinkkuna. Joku tyyppi saattaa varmasti olla enemmän tai vähemmän kuvioissa mukana pitkään, mutta siinä on sitten välissä tilaa muillekin tai muuten voidaan yhtä hyvin alkaa puhumaan jo parisuhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jotkut ovat epävarmoja omasta riittävyydestään tai katsovat, että kumppaniluku kertoo ihmisestä jotain asioita. Niinhän se varmasti kertoo, mutta mulle tosiaankin enemmän niin päin, että mikäli tapaisin 30-vuotiaan naisen, joka ei ole valtaosaa aikuiselämästä ollut pitkässä parisuhteessa, niin pitäisin kumppanilukua 5-10 paikkeilla erittäin matalana ja siitä nousisi ensimmäiseksi epäilys siitä, että kuinka tärkeää s

No joo, ehkä harvalla on yksi vakipano vain vuosikaudet, niitä varmaan useammin joku 3 kpl. Mutta 10 lukema on kelle tahansa sinkullekin paljon, ei se, että ikisinkulla olisi ollut vaikka 5 kumppania, kerro mitään siitä, että olisi jotenkin vähäisesti seksuaalista halua. Luku 0 kertoo, että sitten on frigidi nainen.

Vierailija
24/39 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 lukema on kenelle tahansa sinkullekin paljon

Sulle ilmeisesti, mutta ei välttämättä muille. En pidä sitä korkeana edes 20-vuotiaalle perusviehättävälle naiselle, saati 30v ja siitä ylöspäin. Jälkimmäisessä tapauksessa yksi uusi kumppani vuodessa tai vielä harvemmin, parikymppisen kohdalla yksi muutamassa kuukaudessa. Ei korkea, todella keskiverto.

Vierailija
25/39 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa teille tarinan. Itsellä on luonteeltaan lojaalein nainen, jota voisi kuvitella. Olen hänen toinen pitkä parisuhteensa, hän ei ehtinyt olemaan siinä välissä kun lyhyen aikaa (4kk) sinkkuna. Siinä ajassa hän ehti hieman kokeilemaan sinkkuelämää ja harrastamaan seksiä 4 uuden tyypin kanssa, eli kaikkiaan hänen lukunsa on nyt minä mukaan lukien 6. 

Pidän tuota frekvenssiä täysin normaalina ja luonnollisena. Joka vkl baariin, mutta kuitenkin vain kerran kuukaudessa - joka neljäs baarireissu - jonkun miehen kanssa kotiin. Haluaisin itse useamminkin, jos olisin sinkkuna liikenteessä. Kaksinaismoraalit voitaneen 2000-luvulla jo unohtaa.

Jos olisin kuitenkin tavannut naisen vaikkapa 2 vuotta myöhemmin, hän olisi siinä vaiheessa samaa tahtia jatkaessaan ollut 30 miehen kanssa. H*ora mikä h*ora, jotkut nysverömiehet varmaankin sanovat? Itsepähän menettävät sitten tällaisen tyypin, joka on parisuhteessa ollessaan läpeensä yhden miehen nainen.

Vierailija
26/39 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on varmaan vähän sellaista, että parisuhteissa ikänsä olleet ihmiset hurjastelevat lyhyinä sinkkukausina, esim. juuri noin että sinkkuvuoden aikana kertyy 100 panoa. Sitten on ikisinkut, jotka ovat sinkkuja vuosikymmenet eikä tahti ole 100 vuodessa = 1000 kymmenessä vuodessa vaan vuodessa saattaa olla vain yksi pano = 10 vuodessa 10 panoa, mikä ei ole ollenkaan paljon siinä tilanteessa. Ikisinkut ikään kuin turtuvat tilanteeseensa, kun sinkkuus on heille normaalitila eikä väliaikainen vapauden juhlinnan aihe.

Vierailija
27/39 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut näitä gf/fb naisia kun olin vielä sinkkumiehenä niin kyllä tämä täällä on jotain ihan kuin toisesta maaiomasta/ulottuvuudesta siihen nähden mitä nykyajan/milleniaali nuoret touhuu.

Minulla oli tämä yksi gf/fb nainen, joka oli vasta lukionsa päättänyt ja kun ekan kerran tavattiin niin hän kertoi olleensa n.70 miehen kanssa silloin. Kun n.puolen vuoden päästä nähtiin taas niin silloin hän kertoi olleensa jo n.150 miehen kanssa.

Minulle tämä tälläinen gf/fb nainen ei enää kävisi.

Vierailija
28/39 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut näitä gf/fb naisia kun olin vielä sinkkumiehenä niin kyllä tämä täällä on jotain ihan kuin toisesta maaiomasta/ulottuvuudesta siihen nähden mitä nykyajan/milleniaali nuoret touhuu.

Minulla oli tämä yksi gf/fb nainen, joka oli vasta lukionsa päättänyt ja kun ekan kerran tavattiin niin hän kertoi olleensa n.70 miehen kanssa silloin. Kun n.puolen vuoden päästä nähtiin taas niin silloin hän kertoi olleensa jo n.150 miehen kanssa.

Minulle tämä tälläinen gf/fb nainen ei enää kävisi.

No mitä ne nykyajan/millenniaalinuoret touhuu? Miltä aikakaudelta tää sun naiskokemus oli?

Vierailija
29/39 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä ensimmäistä kertaa 15-vuotiaana ja olin pääosin sinkku tai tapailusuhteessa 32-vuotiaaksi eli 17 vuotta ennenkuin tapasin nykyisen mieheni. Erityisesti 18-25 ikävuodet olivat villihköjä, mutta siitä huolimatta minulla on vain noin 35 seksikumppania eli alle kaksi vuoteen. Mielestäni tuo on hyvin maltillinen määrä, tiedän kavereitani joilla lienee tuo määrä täyttynyt vuodessa.

Vierailija
30/39 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon viettänyt aika horovuosia ja oma luku on 17 ja se tuntuu isolta luvulta, 30 on jo tosi paljon! 34v oon. 

Vierailija
31/39 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niinpäin, että vähän häpeän kokemattomuuttani, vaikka eihän sitä kukaan muu tietenkään tiedä. Erosin pitkätköstä parisuhteesta ja nyt 33-vuotiaana olisi mahdollisuus iloitella sinkkuna.. mutta en saa miehiä mun sänkyyn xD

Tässäkin ketjussa annetaan ymmärtää, että sinkku, jolla vähän seksikumppaneita on jotenkin nolo.. onpa tosi lohdullista. En tajua miten te muut löydätte kumppaneita kuin liukuhihnalta.

Itse kuitenkin olen perusnätti ja hoikka 33-vuotias nainen, mutta tinderissä miehet ei vastaile mitään saatikka että niiden kanssa tapaamiseen edettäisiin. Tietty sieltä jonkun hirveän kuvatuksen löytäisi, jos riman laskisi todi alas. Baareihin en sentäs yksin uskalla mennä tyrkylle, kaikki kaverini ovat parisuhteissa ja perheellisiä useimmat.

Vierailija
32/39 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niinpäin, että vähän häpeän kokemattomuuttani, vaikka eihän sitä kukaan muu tietenkään tiedä. Erosin pitkätköstä parisuhteesta ja nyt 33-vuotiaana olisi mahdollisuus iloitella sinkkuna.. mutta en saa miehiä mun sänkyyn xD

Tässäkin ketjussa annetaan ymmärtää, että sinkku, jolla vähän seksikumppaneita on jotenkin nolo.. onpa tosi lohdullista. En tajua miten te muut löydätte kumppaneita kuin liukuhihnalta.

Itse kuitenkin olen perusnätti ja hoikka 33-vuotias nainen, mutta tinderissä miehet ei vastaile mitään saatikka että niiden kanssa tapaamiseen edettäisiin. Tietty sieltä jonkun hirveän kuvatuksen löytäisi, jos riman laskisi todi alas. Baareihin en sentäs yksin uskalla mennä tyrkylle, kaikki kaverini ovat parisuhteissa ja perheellisiä useimmat.

Miksi et uskalla? Kyllä sieltä nopeasti nätti nainen seuraa löytää ja sänkyyn miehiä löytyy. Ei tartte kuin paikallaan seisoa.

Vierailija
33/39 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä miehet ei vastaile mitään? Satutko esim. swaippailemaan oikealle vaan elokuvatähden näköisiä, kun itse olet keskiverto?

Vierailija
34/39 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki sinkut harrasta irtopanoja tänä päivänäkään, vaikkei uskiksia olisikaan. Eiköhän ne, joilla kymmeniä, satoja irtopanoja ole vähemmistö, niin kuin kaikkina muinakin aikoina.

Vierailija
35/39 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten lienee luonteessa jotain vikaa, jos ei kikkeliä ole saanut.

Vierailija
36/39 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää kuinka paljon ikisinkuilla naisilla on panoja elämässä

Vierailija
37/39 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on varmaan vähän sellaista, että parisuhteissa ikänsä olleet ihmiset hurjastelevat lyhyinä sinkkukausina, esim. juuri noin että sinkkuvuoden aikana kertyy 100 panoa. Sitten on ikisinkut, jotka ovat sinkkuja vuosikymmenet eikä tahti ole 100 vuodessa = 1000 kymmenessä vuodessa vaan vuodessa saattaa olla vain yksi pano = 10 vuodessa 10 panoa, mikä ei ole ollenkaan paljon siinä tilanteessa. Ikisinkut ikään kuin turtuvat tilanteeseensa, kun sinkkuus on heille normaalitila eikä väliaikainen vapauden juhlinnan aihe.

Tämä, aina jos tuttavapiirissä jollain tapahtuu niin se on joku parisuhdeihminen eron jälkeen sinkkukesää viettämässä. 

Ikisinkuilla taas ei ole mitään villejä kausia, kun ei ole mitään kyllästymistä kehenkään eikä vankilasta vapautumisen oloa.. 

Vierailija
38/39 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimolla taisi olla jotain 2000 ennen naimisiin menoa, mutta kai se 30 ihan ok on.

Vierailija
39/39 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimolla taisi olla jotain 2000 ennen naimisiin menoa, mutta kai se 30 ihan ok on.

Tällaista nyt ei usko Erkkikään.