Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4v tyttö haluaa korvikset-kuinka suhtautua?

Vierailija
12.01.2007 |

Tyttö siis nyt jo pari kk:ta puhunut korviksien laitosta, miten suhtautua?

Olen sanonut et ne sitten ammutaan sellasella pienellä korvispyssyllä ja se nipistää vähän, mut silti vaan haluaa..

ja meidän tyttö tosi arka ja itkuherkkä kaikelle uudelle aina ollut, sinne en haluis sit huudattaa lähtee kun tajuaa asian laidan.

Miten te ootte toiminut ja minkä ikäsenä korviksia laiteltu

ite sain muistaakseni joskus 6-7v.

Kiitos jo etukäteen kaikista vinkeistä ym =)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri hänen kohdalla jäi jumiin, eikä aikuisen kohdalla? :oD No, saatiin kuitenkin irroitettua, huoh! Nyt on ihan tyytyväinen, ensin jännitti vaihtoja, jne...

Vierailija
22/42 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tytölle: ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi reikien halun helpottaa hetkeksi. Noin pienelle ei reikiä, on minun mielipiteeni.

Vierailija
24/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mihinkään muihinkaan lävistyksiin, jos ne eivät ole terveydelle haitaksi. Omat tytöt on saaneet korvikset 3 ja 5 vuotiaina. Mitään erityisiä keskusteluja ei käyty ennen sitä, vaan lävistykset otettiin hetken mielijohteesta. Meneehän ne umpeen, jos niitä ei joskus enää haluakaan. Pienen lapsen hiuksia en menisi värjäilemään, sillä herkän päänahan saa näillä aineilla rikki ja hiusten kasvu saattaa vaurioitua.

Vaatteet ja korvakorut tytöilläni ovat aivan tavallisia ja lapsille sopivia. Ei korvalävistykset lapsuutta pilaa tai lopeta.

Vierailija
25/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmia, kaikki puhdistukset ja korun vaihdot ok.

Ei ole haittaa ollut, pienet ja sirot korut molemmilla, ei mitään roikkuvia ja vaatteisiin tarttuvia.

Vierailija
26/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaisella laittaisin, jos tyttö noin kovasti tahtoisi. 4v ei kumminkaan antaisi korviksien ' olla rauhassa' vaan räpläisi niitä ja reiät tulehtuisivat.

Vierailija
27/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan ole ollut mitään ongelmia. Sen kun laitatte vaan, jos tyttö haluaa=)

Vierailija
28/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden sisään oman 3-vuotiaani korvien lisäksi on rei' itetty myös kavereideni 3, 4, 6, 2 ja 4½-vuotiaiden korvat. Ei tulehduksia, eikä räpeltämisiä ainakaan äidin nähden.

Naapurin ekaluokkalaisella kyllä tulehtui reiät, kun halusi itse kosketella korviksiaan ja antoi koulukavereidenkin koskea ja ihailla.

Yleensä nämä " ne räplää korviksiaan ja sitten reiät tulehtuu" - äidit on niitä, joiden lapsilla ei korviksia ole.

Vierailija:

Koululaisella laittaisin, jos tyttö noin kovasti tahtoisi. 4v ei kumminkaan antaisi korviksien ' olla rauhassa' vaan räpläisi niitä ja reiät tulehtuisivat.

Vierailija
29/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tulehtuvat tasan vasta vanhemmilla lapsilla.

Ihme nipotusta muutenkin, miltä keskiajalta te oikein olette=)

Hiusraidatkin ovat ihan söpöjä, eikä pilaa kenenkään elämää.

Tiukkapipot, teidän lapset saavat ennemminkin henkisiä traumoja!

Vierailija
30/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden kieppeillä. Sopiva ikä on ehkä yläasteella, jos vielä silloin haluaa.

Vierailija
31/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapselle voi yksinkertaisesti selittää, että jokaiseen ikävaiheeseen kuuluu tietynlaisia uusia asioita. Korvikset tai pop-musa eivät kuulu lapsuuteen.

Vierailija
32/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaseppä sanoi että nykyään harjoituskorvikset on leikkaussalimuovia jota ei tarvii putsailla. Eikä kyllä tulehtunut tai ollut mitään ongelmia.

Vierailija:

Molemmat antoivat putsata korvat aina todella hyvin, kun olivat niin ylpeitä uusista korviksistaan ;)

Ei mun mielestä korvisten laittamiselle ole mitään alaikärajaa, mutta kouluikäinen osaisi ehkä jo itsekin pitää hieman huolta puhdistamisesta...

Vierailija
33/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta kun on kykenevä ne itse hoitamaan ja puhdistamaan. Veikkaanpa että 4 vuotias ei vielä osaa niistä itse täysin huolehtia. Sopiva ikävä mun mielestä olisi joskus ala-asteella. Mut tää onkin vain minun näkökantani asiaan.

Vierailija
34/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille mielestäni ollenkaan. Mautonta, ja tulee heti mieleen että vanhemmat on jotain kouluttamattomia ja sivistymättömiä moukkia. Niitä Itiksessä vetelehtijöitä, naisilla halvat piikkikorkosaappaat jalassa.

Vierailija
35/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan sitten olla tuo sivistymätön moukka, joka kulkee halvoissa piikkikoroissa, mutta harvemmin jaksan hengailla itisessä tai muuallakaan.

Koulutuskin on vain ammattitason tutkinto, mutta olenkin unelma-ammatissani=)

Sydämensivistystä taitaa olla kuitenkin enemmän, kuin monella, jotka itseään ylentävät;)

Vierailija
36/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan.

Vierailija
37/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tyttösi on vasta 4 vuotias, aivan totaalinen lapsi vielä, eihän se voi vielä oikein ymmärtää tuota koruasiaa kunnolla. Mutta mikäs minä olen sinua neuvomaan, tämä oli vaan mun mielipide ja itse ratkaisusi teet.

Vierailija
38/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä kuunnellaan metallimusiikkia eikä poppia. Ties mitä lapsista tulisi jos poppia kuunneltaisiin.

En osaa sanoa minkä ikäiselle korvikset. Mä sain ne 6-vuotiaana lahjaksi.

Vierailija
39/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole Itiksessä käynyt (emme asu pk-seudulla). Mieheni on varatuomari, minä diplomi-inssi putkiaivo ;) Halpoja kenkiä en omista.

Vierailija:

lapsille mielestäni ollenkaan. Mautonta, ja tulee heti mieleen että vanhemmat on jotain kouluttamattomia ja sivistymättömiä moukkia. Niitä Itiksessä vetelehtijöitä, naisilla halvat piikkikorkosaappaat jalassa.

Vierailija
40/42 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja omistan halvat kengät, tosin serkkuni entiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi