Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anttilan tili ja luottotiedot!

Vierailija
09.12.2006 |

Kerroinkin joskus aikoja sitten että isäni velat siirtyivät minulle maksettaviksi, vaikka isäni on kuollut jo 4 vuotta sitten. Kieltäydyin maksamasta koska minulla ei ole niihin rajoja ym. Perjantaina sain tiedon että luottotietoni on nyt mennyt tämän asian takia, minulta ulosmitattiin veronpalautuksetkin. Vaikuttaako tämä minun Anttilan tiliini? voinko enää olla tilinomistaja jos luottotietoni on mennyt? Anttilaan ei ole minkäänlaisia maksuhäiriöitä?

Kiitos jos joku osaa auttaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän avulla koitin selvittää asiaa, mutta turhaan. Minulle vielä neuvottiin (oikeusavustaja) että älä maksa senttiäkään veloista vaan ilmoita että eivät sinulle kuulu ja vaikka postita kirjeet takaisin. En maksanut ja sitten ihmettelin kun ei tule veronpalautuksia. Soitin verotoimistoon ja sanoivat että syy miksei makseta on joko tilinumeron puuttuminen tai ulosotto, ja näkivät että tilinumero on papereissa. Onko minulla nyt koko iäksi mennyt nämä luottotiedot? olen 23 vuotias kahden lapsen äiti ja tämä on erittäin inhottava tilanne!

Vierailija
2/8 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on joka kuukausi saman suuruinen oli tili täynnä tai ei. Rahatilanne on joulukuulta erittäin heikko niin ei ole vara pahemmin ostella lahjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne vie sinulta olemassaolevaa Anttilan tiliä tuon takia pois, edellyttäen tietysti että hoidat maksut ajallaan.

Luottotietomerkinnän takia et hevillä saa UUSIA tilejä.

Vierailija
4/8 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perintöä(velkoja) vastaan , muutoin velat kaatuu perillisille . meillä mies vasta teki lakimiehen avustuksella laput että kieltäytyy ottamasta isänsä perintöä vastaan kun isä kuolee . (on äärettömät velat isällä) . isä vielä elossa ja voi suht. hyvin .

Vierailija
5/8 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus tuli että valtiolla on saatavia jotka he haluavat takaisin!

ap

Vierailija
6/8 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme ja puoli vuotta isän kuoleman jälkeen minulle tuli kirje jossa oli summa jotain 12 000 ja eräpäivä laitettu viikon päähän. ei auttanut selvittely ja itku! Joulusta taitaa tulla erittäin kiva jos ei saa tilattua lahjoja netistä!

ap

Vierailija
7/8 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette aikoinaan ottaneet vastaan perintöä tai koskeneet kuolinpesään?

Vierailija
8/8 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin " perin" isäni velkoja vaikka kuinka paljon, mutta ne kuoletettiin. Jos isälläni olisi ollut varallisuutta niin tietenkin se olisi ulosmitattu kattamaan velkoja. Vaan kun ei ollut.

Ap ei enää tee tällä tiedolla mitään kun on sössinyt asiansa jo. Miksi ne lahjat pitää netistä tilata, miksi ei voi ostaa kaupasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi