Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä taas absolutistit onnistuivat pilaamaan illan!

Vierailija
12.01.2007 |

En ymmärrä, miksei yhtä punkkulasillista voi ottaa edes kohteliaisuuden vuoksi. Ihme juntteja!

Kyllä ottaa taas päähän suomalaiset tiukkikset!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinin juonti ei todellakaan tee kenestäkään sivistynyttä, vaikka ap sitä niin kovasti toivoisikin.

Vierailija
2/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliasta olla juomatta, jos kaikki vieraat eivat juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nyt vaan eivät voi juoda edes sitä viinilasillista.

Vierailija
4/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli saattaisi olla myös kohteliasta tarjota myös alkoholitonta vaihtoehtoa.

Vierailija
5/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentaisin jos joutuisin juomaan. Haistaminenkin yököttää.

Vierailija
6/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jotain (alkavaa) alkoholiongelmaa sinulla, jos ilman viiniä jääminen pilaa illan! Outoa..

Vierailija
7/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oksentaisin jos joutuisin juomaan. Haistaminenkin yököttää.

AP on ihan oikeassa. Muakin ärsyttää tuollaiset lapselliset juntit, jotka " ei tykkää" esim. viinistä tai konjakista. Juomia muiden joukossa.

Vierailija
8/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tahtomattani absolutisti. En tätä sairauttani muille kerro, sanon vain olevani absolutisti.

Vierailija
9/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kylässä tarjolla jotain ruokaa, jota en voi syödä, niin jätän syömättä.

Käsittämätöntä, jos jonkun ilta menee pilalle siitä, ettei joku toinen juo viiniä. Mitä se on sulta pois ja mitä iloa saisit siitä, että toinen joisi lasin viiniä?

Vierailija
10/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jonkun mieliksi viitsi pilata koko loppuelämääni.

Minä jos otan huikan, niin kenttä kutsuu ja siel sit ollaankin niin kauan kuin henki pihisee.

Vierailija
11/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa.

Vierailija
12/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailmalla kunniotetaan jokaisen yksilöllistä valinnanvapautta.

Vierailija
13/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletan, että kun kieltäydyn kohteliaasti viinilasillisesta, minulle ei sitä myöskään tuputeta.

Vierailija
14/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen absolutisti ja ainoastaan ihmiset jotka itse käyttävät alkoholia runsaasti ovat aina kärkkäästi arvostelemassa minua. On se kummaa kun itse en näe muiden ryyppäämisestä vaivaa, mutta ryyppääjät kyllä näkevät suurenkin vaivan jos joku ei juo. Sinun kannattaisi viettää iltasi kaksin viinipullosi kanssa niin olisi sinullakin aina hyvä mieli, eikö niin?? Koita nyt hyvä ihminen hieman avartaa katsettasi ja hyväksyä ihmiset sellaisina kuin ne ovat! Ja ei, en ole alkoholisti, haluan vain omasta vapaasta tahdosta viettää elämäni selvin päin, mikäs sen ihanampaa =)

Vierailija
15/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä viitsi hankkia helvetillistä päänsärkyä ja oksettavaa oloa vain siksi, että ap:n kaltaiset ihmiset eivät pilaisi iltaansa.

Vierailija
16/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen (yleensä metelin pito, liittyen ihan mihin vaan, omaan juomiseen, syömiseen, juomattomuuteen, syömättömyyteen...) voi olla tosi ärsyttävää.

vai seisoiko ihan pokkana viinilasi kädessä siitä juomatta ja sua ärsytti kun vaikka kuinka koko illan kyyläsit niin ei nesteen pinta lasissa laskenut?

Vierailija
17/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas nauruista,

ap :-)

Vierailija
18/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tainnut mennä pilalle jo sinä päivänä kun syntyi

Vierailija
19/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taattu fakta on, että sellaiset ihmiset jotka eivät juo, ovat takakireitä. Alkoholista pitävät ihmiset ovat rennompia. Aina. Kenenkään valintoja kritisoimatta, tällaisen totuuden olen vuosien saatossa huomannut.

Vierailija
20/36 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta taattu fakta on, että sellaiset ihmiset jotka eivät juo, ovat takakireitä. Alkoholista pitävät ihmiset ovat rennompia. Aina. Kenenkään valintoja kritisoimatta, tällaisen totuuden olen vuosien saatossa huomannut.

Veljeni on ollut koko elämänsä absolutisti. Meistä valitettavasti minä olen se takakireämpi tyyppi ja veljeni on erittäin rento. Olemme siis poikkeus, joka vahvistaa sääntösi ;) ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi