Kyllä taas absolutistit onnistuivat pilaamaan illan!
En ymmärrä, miksei yhtä punkkulasillista voi ottaa edes kohteliaisuuden vuoksi. Ihme juntteja!
Kyllä ottaa taas päähän suomalaiset tiukkikset!
Kommentit (36)
hurjasti holittomien seuraa ja aiheuttavat tuon kireyden itse. Jännittyneen illan kruunaa ne tuhannet ja tuhannet selittelyt miksi kukin juo ja kuinka ei kuitenkaan tee sitä usein jnejne.
Vituttaa ihan soikeena kuulla sitä sepostusta! Rentoutukaa juopot meidänkin seurassa ja tyhjetäkää se pullo ihan samaan tahtiin kun ennenkin niin ei meidän tarvitse katsella kun juotte vähemmän ja hillitymmin kun normaalisti ja olette takakireitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tunsitko itsesi jotenkin huonommaksi ihmiseksi, kun sinä joit ja joku uskalsi olla oma itsensä ja kieltäytyi?
Täysin riippumatta siitä miten hän käyttäytyy. Erityisesti miehille ainoa hyväksyttävä syy tuntuu olevan se että on autolla ja sillonkin pitäisi ottaa se lasillinen.
Näin se asia vaan on. Lisäksi näistä vastauksista päätellen absolutistit tuntuvat luulevan että kaikki jotka käyttävät alkoholia ovat juoppoja. Voi voi teitä.
Edelleen samaa mieltä ja käsitys vaan vahvistuu mitä enemmän tätä elämää elän.
Niin täytyy kyllä sanoa että kovasti kieroon katsotaan jos ei juo. Siis ihan tosissaan hassua miten juomattomuuttaan saakin selitellä :)
Ja siis itse en ole absolutisti. Aina ei vain tee mieli ottaa. Ja siitäkös se riemu ratkeaa jos ei aina huvitakaan.
Mun ilta on pilattu niin usein kun ei olla uskallettu juoda ihan tarpeeksi.
Mulla ei ole mitään eettisiä syitä olla juomatta eikä muiden alkoholin käyttö haittaa mua, enemmän häiritsee kun ihmiset alkavat jeesustelemaan heti jos tajuavat etten juokkaan. Baarissakin juon aina tuoremehua sateenvarjon kanssa niin ei tule ahdistavia tilanteita.
Musta on ihan käsittämätöntä, että ihmisiä haukutaan sen takia jos ei käytä alkoholia. Olisin ehkä ymmärtänyt jos paikka olis joku teinix. com
Me juomarit kuvittelemme että juomattomat paheksuvat meitä ja pitävät itseään parempina ihmisinä.
käytän alkoholia erittäin harvoin. pari kertaa vuodessa ja silloinkin vähän. alkaa vuosien saatossa ärsyttää, että miksi mun pitää aina selittää joillekkin miksi en ota! Mun puolesta muut voi juoda, niin paljon kun huvittaa, ei haittaa yhtään. Mut alkoholista kieltäytyjä joutuu aina silmätikuksi.
olisit voinut sanoa mulle suoraan että pilasimme sun illan.... Mä en halua enää nähä sua narttu!
Ihan sama jos narkkarit paheksuisivat sitä joka ei otakaan piikkiä...
Kyse on kuitenkin huumaavien, terveydelle (ja aika monen sosiaaliselle elämälle) haitallisten aineiden säännöllisestä käytöstä, ei se sitä miksikään muuta että alkoholi on laillista ja huumeet eivät...
Jokatapauksessa tehkää palvelus ja älkää olko juomatta tai juoko vähemmän holittoman seurassa (ellei sitä selkeästi pyydä), menee pilalle senkin ehtoo.
Mutta ärsyttää nämä absolutistit, jotka julistavat, että hauskaa voi pitää ilman viinaakin ja sitten istuvat naama norsun vitulla koko illan. Mihin se hauska jäi?!!
Mä en ole koskaan kummeksunut absolutisteja, ne ei juo ja sillä selvä. Mutta minä juon, jos mua huvittaa. Ja en anna kenekään lasiin sylkijän pilata iltaani.
vaikka YHTÄ paukkua, muiden mieliksi. Eihän siitä tule edes humalaan - saati sitten krapulaa...
Miksi, sitä ei voi silloin jättää juomatta???
MIten se muuttaa tilannetta, uskallatteko te sitten ottaa normaalin määrän?
Vierailija:
Laajenna vähän maailmankuvaasi, avaa silmäsi ja katso ympärillesi, voit yllättyä...