Suomen presidentti Alexander Stubb
Onnea! Sait koko perheemme äänet molemmila kierroksilla!
Kommentit (520)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkarit hallituksessa ovat jo tuhonneet maan talouden. Nyt uusi pressa tuhoaa maan kirjaimellisesti ydinaseilla - ne kun siirretään Suomeen, tulee varmasti Venäjän hyökkäys. Hienosti äänestetty 🤮🤮🤮
Stubbhan puhui Venäjän aggressiosta jo pääministeriaikoinaan, ja historia osoitti hänen olleen oikeassa.
Kummasti oli kuitenkin kannattamassa Rosatomin ydinvoimalahanketta ja väitti, että kyse on vain energiasta. Haukkui vielä päälle kansanedustajia russofobeiksi, jotka epäilivät venäläisten roolia. Tämä Krimin miehityksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mikään ongelma Haaviston homous mutta kyllä pikkuisen kulmakarvoja nostattaa ikäero Antonion kanssa. Noh ihan samalla tavalla kulmakarvoja nostatti Niinistön ja Haukion avioliitto ja isyys noin kypsällä iällä.
Sama juttu kuhan ei muhun käy kiinni( olen mies) ikäero häiritsee kaikissa liitoissa.
Moniko suomalainen lähtee vaikkapa 20 vuotta vanhemman miehensä omaishoitajaksi kun vanhuus iskee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mikään ongelma Haaviston homous mutta kyllä pikkuisen kulmakarvoja nostattaa ikäero Antonion kanssa. Noh ihan samalla tavalla kulmakarvoja nostatti Niinistön ja Haukion avioliitto ja isyys noin kypsällä iällä.
Sama juttu kuhan ei muhun käy kiinni( olen mies) ikäero häiritsee kaikissa liitoissa.
Moniko suomalainen lähtee vaikkapa 20 vuotta vanhemman miehensä omaishoitajaksi kun vanhuus iskee?
Yhtään ei kuitenkaan epäilytä Niinistön ja Haukion 29 vuoden ikäero?
Sitähän minäkin.
Mietin onko tulevalla presidentillä kaikki kunnossa kun hänen kasvojen väri on kuin Paavo pesusienellä?
Hyvä valinta Suomen kansalta. Onnea tulevaan, vaativaan työhönne presidentti Stubb.
Onnea Stubbille! Jumalan siunausta ja johdatusta tärkeään tehtävään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tiernapojilta kopioitua
Keisari Aleksanteri
Suomen maan suuriruhtinas
Hän pois otti orjuuten
Hän pois otti Styrankin
Hän voittaa kaataa kaikki vihollisen maat
Kaikki vihollisen maat
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän pieni voitto, onko koko kansan pressa?
Tuskin on koko kansan pressa. Rikas hienostoperhe varmasti "ymmärtää hyvin" tavallisen kansan elämää.
Toope saatiin presidentiksi mutta onneksi enemmän toopesta eli haavistosta ei tullu presidenttiä.
5
Onko Venäjältä jo tullut onnitteluviesti?
Ehdokkaat paremmuus järjestykseen:
1. Halla-Aho
2. Hjallis
3. Rehn
4. Aaltola
5. Stubb
5. Essayah
---iso väli----
6. Suomen keskiluokan painajainen Urpolainen
7. Suomen ja suomalaisten vihaaja Haavisto
8. Kiukutteleva teini vassariputinisti Andersson
Vierailija kirjoitti:
Caj-Göran Alexander Stubb Suomen tasavallan presidentti 👍
Siinä on persuilla opettelemista, vaan itse tilasivat.
Vierailija kirjoitti:
Saimme hyvän presidentin jolla on rohkeutta ajaa Suomen etua! Onnea Stubb!
Suomen etua???
Suomen tasavallan presidentti Alexsander Stubb. Hienoa kun meni siten kuin ennustekin. Naapuri laittoi viestin että oli rukoillut että näin menisi ja kiitti "yläkertaa" myös 🙏
Vierailija kirjoitti:
Saimme upean näyttävän hallitsijaparin!
Jaa, sekö sulle on tärkeintä?
Stubb teki siihen aikaan virheen joka oli anteeksiantamaton yya-jälkeisessä Suomessa. Hän kannatti avoimesti NATO-jäsenyyttä. Tämän seurauksena hän sai vihat päälleen TP Niinistöltä ja suurelta osalta eduskuntaa. Kai siinä nyt hajoaa kun omat puoluetoveritkin kääntyy vastaan. Noh nyt Suomi on jo NATOssa ja voidaan jälkiviisastella että Stubb oli aikaansa edellä NATO jäsenyyden suhteen.