Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko sen voi sanoa ääneen: Käärijä on yhden hitin ihme

Vierailija
11.02.2024 |

Mikään Cha Cha Chan jälkeen julkaistu kappale ei ole menestynyt kovin kummoisesti. Edes kovasti rummutettu Erika Vikmanin kanssa tehty viimeisin single ei toimi ja se putosikin heti kuuntelulistoilla kärjestä. 

Nyt alkaisi olla jo kiire saada oikea hitti ulos. Syyttävän sormen pitäisi osoittaa varsinkin Käärijän taustajoukkoihin ja levy-yhtiöön.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sillä on väliä vaikka yksi ja sama kantaa, niin kauan kuin myy niin rahaa tulee. On jo miljoonansa tienannut ja voi lopettaa ja tehdä aivan muuta koska tahansa, oli niitä hittejä sitten  1 tai mitä vaan

Vierailija
22/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se olisi hyvä, että jos joku toinen oikea hitti tulee, niin se on jonkun viiden vuoden päässä pidettävän umk:n kautta. Käärijän näkisin mielelläni lähtevän uudelleen viisuihin, onhan siellä Loreenkin kahdesti ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan kanssa esiintyminen nyt ainakin oli virhe. Sen verran nolo nainen.

Vierailija
24/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sanoa kuten saa sanoa että "Cha Cha Cha ei ole paras biisi joka on ikiniä tehty" koska on monia kappaleita jotka ovat paljon parempia kuin Cha Cha Cha, joka on halpa kopio ATC:n hittikappaleesta "Around the World (la la la la la)."

Vierailija
25/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä muitakin hyviä biisejä.

Vierailija
26/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alusta asti inhonnut Käärijän kappaletta. Ihan totaalista kuraa. Tätä ei vain saisi täällä palstalla sanoa tällaista vaan pitäisi vain kehua Käärijää.

Vierailija
27/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä aika montakin hittiä?

Toi euroviisukappale nyt vetää vaan viisujen takia, on sillä ollut oma kannattajakunta pitkään.

Vierailija
28/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ruoskan alkuhan kuulosti ihan samalta kuin chachacha! Ihan hauska esitys joo mutta ehkä kuultu ja nähty, sen neonvihreän värinkin voisi jo jättää, kulunut efekti joka vaan vie tehon uudesta. Ja se lehmä pois lavalta, se vähän pumpattavalta barbaralta näyttänyt.

Ja mikä se Ever Dream-pätkä siinä oli? Eikö nyt itse pysty edes yhtä riffiä kirjoittamaan.

Vierailija
29/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oli Lordikin.

Ei ollut, ainakin "Would you love a monsterman" oli hitti, heti alkoi soimaan päässäkin. :D "...could you understand the beauty of the beast"

Vierailija
30/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se hitti on tarpeeksi iso niin ei muuta tarvitakkaan, tuolla elää loppuelämän.

Vierailija
31/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden päästä asiasta voi tehdä alustavia arvioita.

Vierailija
32/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alusta asti inhonnut Käärijän kappaletta. Ihan totaalista kuraa. Tätä ei vain saisi täällä palstalla sanoa tällaista vaan pitäisi vain kehua Käärijää.

Tottakai saa sanoa.

Vierailija
33/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä ole. Sen varhaisempi tuotanto on ihan kuunneltavaa esim micmac. Mutta nämä biiisit euroviisujen jälkeen on nopeesti kyhätty ja rahanteon vuoksi tehty.

Vierailija
34/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootte kyl (suurin osa) ihan pihalla ko jampan nykyisistä tavotteista 😅

Tarkoitus alkaa myymään itseään isosti, muuallakin kuin onlyfansissa?

Vierailija
35/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisi räppäämistä, koska sen osaa ja nyt kansa tuntee hänet. Varmasti itse viihtyisi paremmin, samoin yleisö.

Ihan sama tunteeko yleisö hänet vai jos, jos jatkaa sillä vanhalla räppilinjalla. Enkä tarkoita, että ptäisi muuttua, vaan ehkä vain hyväksyä se, ettei suuri yleisö räppiä halua. Ei kaikkien tarvitse olla suuria tähtiä.

Vierailija
36/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan se sama, joka tulee aina näihin ketjuihin kertomaan, kuinka Käärijällä oli "monta hyvää hittiä" ennen. Kummallista vaan, ettei hänestä monikaan tiennyt ennen UMK:ta ja hän on itsekin sen myöntänyt. Mutta sinä vaan hehkutat häntä hittimuusikkona. :D

Vierailija
37/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi euroviisukappale nyt vetää vaan viisujen takia, on sillä ollut oma kannattajakunta pitkään.

En tiedä, miten määrittelet hitin, mutta minun määritelmäni mukaan näiden "hittien" pitäisi soida joskus muuallakin kuin tosifanien soittolistoilla.

Vierailija
38/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytä p**kaa se on    nytkö vasta ootte huomannu

Vierailija
39/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oli Lordikin.

Lordi oli aika suosittu jo ennen Euroviisuja. Itse näin heidät livenä Nummirockissa 2003. 

Vierailija
40/66 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistyö Vikmanin kanssa on kyllä virheliike.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme