Minä tykkään Erika Vikmannista, on ihanan kasari ja aito ihminen
glamourista huolimatta. Ihan eri tyylinen kuin nämä nyt muodissa olevat honottajabimbot, nämä sara siipolat ja behmit, mitä niitä onkaan, 13 mahtuu tusinaan. Ottavat itsensä liian vakavasti ja jokainen on samaa massaa kuitenkin, ylimielisiä pissiksiä.
Erika on ihanan retro ja sen biisit on iskeviä, ei mitään autotubea ja muotihonotusta.
Tykkään. Ihmettelen kun täällä aina alapeukutellaan Erikalle. Tosi raikas tapaus kun vertaa noihin honottajiin, edes se seksikkyys ei ole ärsyttävää, se on kasarityylistä pilke silmäkulmassa tehtyä, ei mitään ällöä 2000-lukulaista twerkkauspaskaa.
Erika on vaan ihana, piste.
N52
Kommentit (28)
Mä tykkään kans Erikasta, mutta mulla ei toisaalta ole tarvetta haukkua muita artistejakaan. Näin me ihmiset ollaan erilaisia.
Vähän livava tosin :/
Pilvi sen sijaan 🥹🤤
Vierailija kirjoitti:
Aito🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kyllä. Ootko koskaan kuunnellut sen puhetta. Ei esitä yhtään mitään. On myös paljon älykkäämpi kuin nämä tekotaiteelliset muotihonottajat.
Ap
Yksi tämän vuosituhannen turhakkeista
Samaa mieltä. Iskee 80-lukua haikailevan makuun kuin kuuma veitsi voihin. 👍
Ja biisit on kunnon bailumusaa.
Sehän on täysi performanssi koko ihminen🤡
Ja mikäs siinä, senkus tykkäät.
Musta tuntuu että Erika on vanha sielu. 💖
Mä tykkään kanssa vaikka se "seksikäs esiintyminen" on välillä kiusallista katsttavaa. Mutta persoonana tosi mukava.
Tykkään Erilaista, ja tykkään ihan älyttömästi myös Behmistä. En tiedä, ehkä voisin tykätä AP:sitäkin?
Mäkin tykkään Erikasta tosi paljon ja on ihmisenä aito. Hänen musiikki ja tyyli ei ehkä ihan täysillä iske juuri itseeni, mutta hänen asenteensa ja rohkeutensa on minusta ihailtavaa. Menee täysillä omaa polkuaan ja tekee just sitä mitä tykkää.
Ihmiset tuijottaa liikaa pelkkää pintaa, kun antaa esim. pukeutumisen tai yksityiselämän ihmissuhteiden vaikuttaa siihen ottaako taiteilijan vakavasti hänen omassa lajissaan. Itsevarmuutta ei mitata lopulta sellaisilla mittareilla, onko kuinka paljon meikkiä naamassa vai meikkaako lainkaan. Erika on taitava laulaja eikä sitä muuta mikään. Kuuntelisin häneltä mielelläni esim. tangoa enemmän, mutta mitäpä väliä tuolla. Se on hyvä, että tekee just sellasta poppia kun itse haluaa, ja siinähän tuntuu menestyvän. Veitolan uusimmassa jaksossa vaikutti tasapainoiselta ja onnelliselta itsensä kanssa, sekin ok jos ei aina ole ilo ylimmillään ja on vahvuutta myöntää se. Toivon Erikalle pelkästään kaikkea hyvää.
Levy-yhtiön tuote. Kikka 2.0. Tsekataan vain mikä trendaa igssä ja siitä sitten avaukset iltapäivälehtiin ja biisien sanoihin bändileirillä. Iskelmää. Kaupallista.
Aika vanhalta näyttää ikäänsä nähden
Vierailija kirjoitti:
Erika on kuuma.
Kyllä, lut*** "tyylistä" pitäville...
Hänhän oikein korostaa, että naisella on oikeus "pukeutua" noin.
Mutta sitten on turha vinkua, kun ei oteta tosissaan.
Onhan näitä...
Jos pukeutuu noin, on ihan turha vängätä "miksi minua ei oteta tosissaan" tms.
Itse halventaa itsensä.
Aito🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣