Mitä te muut sinkut ja ikisinkut olette tehneet viikonloppuna?
Itse kävi eilen hyvin iäkkäillä isovanhemmilla, siivosin heidän asuntoaan, pidin heille seuraa ja tietenkin söin mummon tekemiä ruokia. He ovat niin iäkkäitä että autan heitä arkisissa asioissa aina kun ehdin. Eilen kävin myös kaupassa ja illalla lenkkeilin.
Tänään kävin päivällä lenkillä kun oli niin ihana keli. Sitten pesin pyykkiä,siivoilin ja tein ruokaa. Nyt tässä odottelen tietokoneella selailen netissä ja illemmalla menen varmaankin saunaan.
Huomenna pirteänä sitten töihin.
Miten teidän viikonloppu mennyt?
M33 ikisinkku ja lapseton
Kommentit (56)
Kaikki kuulostaa niin aktiivisilta
Itse olen käynyt vaan mäkkärissä syömässä, kirpputorilla, kaupassa ja vanhemmilla. Ainoat liikunnat on ollut kävely (vaan joku 5km yhteensä) ja 14kgn kissanhiekkasäkkien nostelu (oli tarjouksessa ja sain kyydin)
Kirjoittelin blogia, instaa ja tekstasin varatulle miehelle.
Pelannut, lukenut, käynyt äänestämässä ja tehnyt ruokaa.
Pidellyt pakkasta. Tampereella ollut kova pakkanen. Ja pieniä juttuja, roskien vientiä ja videoiden etsintää, kirjan selaus. Onneksi lauhtuu viikolla, pääsee ehkä kävelemään. Edelleen on liukasta maassa. Pelkään lihomista, koska se tapahtui kun teitä ei hoideta että voisi kunnolla kävellä. Toisaalta aura-autot ovat niin rajuja, ettei silloinkaan uskalla kävellä. Toivossa on hyvä elää, sanoi nunna.
Tyhjensin säkkejäni paikkakunnan yh äiteihin. Joutuivat tyytymään minuun kun eivät muutakaan saa.
Käynyt museossa ja syömässä kavereiden kanssa. Tänään kirpparilla tonkimista ja teinkin ihanan löydön.
Sinkkuna elämä ei ole niin yksinäistä kuin se oli suhteessa. Istuttiin kotona tekemättä mitään, jos halusin kavereiden kanssa mennä niin toinen valittaa kun en hänen kanssaan ja hän ei halunnut mennä minnekään mikä minua kiinnostaa. Sitten ollaan puhumatta kotona kun ei niistä riskeistä pitkäksi aikaa keskustelua saa.
Lonkeroa juonut, pessyt pyykkiä, kävin kaupassa, tein pizzaa. Normia
Vierailija kirjoitti:
Käynyt museossa ja syömässä kavereiden kanssa. Tänään kirpparilla tonkimista ja teinkin ihanan löydön.
Sinkkuna elämä ei ole niin yksinäistä kuin se oli suhteessa. Istuttiin kotona tekemättä mitään, jos halusin kavereiden kanssa mennä niin toinen valittaa kun en hänen kanssaan ja hän ei halunnut mennä minnekään mikä minua kiinnostaa. Sitten ollaan puhumatta kotona kun ei niistä riskeistä pitkäksi aikaa keskustelua saa.
Perus parisuhde suomessa. Sinkkuna paras.
Hyvin pitkälti veljen poikien kanssa olen leikkinyt. Ja nukuin pitkään.
Juonnu kaljaa ja miettiny miksi naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla.
T:ikisinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt pois lähtemistä.
Itsemurha on käynyt mielessä, syy yksinäinen orpo
Oletko sä alaikäinen?
60 vuotias
Kävin lauantaina kavereiden kanssa museossa ja taidenäyttelyssä plus syömässä. Tänään kävin leikkaamassa iäkkään sululaisen hiukset. Koirien kanssa vähän kävelyllä, Netflixiä, ruuanlaittoa. En jaksa lähteä kiipeilemään, mutta pitää tehdä kotona treeni. Olen ollut sinkku kohta 7 vuotta. Vapaa-ajalla useimmiten laiskottelen, ulkoilen ja joskus urheilen. Voisin toki tehdä samoja asioita suhteessakin, mutta ilmankin kaikki onnistuu. Koska on koirat, niin en ole milloinkaan yksin.
N42
Vierailija kirjoitti:
Kävin lauantaina kavereiden kanssa museossa ja taidenäyttelyssä plus syömässä. Tänään kävin leikkaamassa iäkkään sululaisen hiukset. Koirien kanssa vähän kävelyllä, Netflixiä, ruuanlaittoa. En jaksa lähteä kiipeilemään, mutta pitää tehdä kotona treeni. Olen ollut sinkku kohta 7 vuotta. Vapaa-ajalla useimmiten laiskottelen, ulkoilen ja joskus urheilen. Voisin toki tehdä samoja asioita suhteessakin, mutta ilmankin kaikki onnistuu. Koska on koirat, niin en ole milloinkaan yksin.
N42
Kivalle kuullostaa. Tuliko hiuksista hyvät?
Koirat on tosiaan kivoja, itselläni ei koiria ole mutta joskus voisin ottaa koiran.
Ap
La käytiin parin vanhan opiskelukaverin kanssa kahvilassa. Pari tuntia jutustelua. Ei oltu tavattu yli 5 vuoteen, joten kiva, kun saatiin aikaiseksi. Jospa saataisiin vanhaa ystävyyttä elvytettyä; olisi älyttömän hienoa.
Loppupäivä meni sitten hieman töitä tehdessä, tvtä katsellessa ja muutama viinilasi. Niin ja parhaan (ja ainoan) kaverin ( eli exä) juteltiin puhelimessa 2 tuntia.
Tänään hieman töitä, saunassa käynti, urheilua tvstä, päikkärit ja ilta vaalituloksia katsellen.
Ruokaa ei ole tarvinnut tehdä koko viikonloppuna, kun perjantaina tein ison kattilan kanakeittoa, ja sitä sitten yritän tuhota.
Vierailija kirjoitti:
N42
Lisään, että useimmiten en tapaa ihmisiä tai käy missään kaupungilla. Nyt oli poikkeuksellinen kaveritapaaminen. Olen hyvin tottunut tähän, ja saattaisi olla vaikeaa sopeutua seurusteluun. Tykkään olla yksin kotona.
Tsemppiä yksinäisille, jos nautitte ihmisten seurasta, niin suosittelen vapaaehtoistöitä ja harrastusseuroja, niissä olen itse tutustunut uusiin ihmisiin aikuisiällä. Halaus.
Pohtinut elämäni jatkoa yksin, tultuani kuukausi sitten jätetyksi kuin nalli kalliolle. Tehnyt opintotehtävän loppuun, käynyt vähän kävelyllä, juonut paljon viiniä eilen illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Kivalle kuullostaa. Tuliko hiuksista hyvät?
Koirat on tosiaan kivoja, itselläni ei koiria ole mutta joskus voisin ottaa koiran.
Ap
Yksi vaihtoehto on toimia sijaiskotina rescue-koirille tai -kissoille. Siinä voi vähän samalla katsoa miten omaan elämäntyyliin pitkällä tähtäimellä sopisi lemmikki. Sijaiskodeista on aina pulaa. Toki vaatii perehtymistä ja sitoutuneisuutta, mutta yhdistyksiltä varmasti saa tukea.
Omasta mielestäni aina on leikkuujäljessä parannettavaa kun en ole ammattilainen. Hiusten omistaja oli kuitenkin tyytyväinen. :)
Joskus töissä, mm kaikki pyhät, kun muut haluavat olla perheineen yhdessä.
Muuten yksin kotona.
Ei huvita enää heilua missään. Yhtään.
Sain jonkun virusinfektion. Tässä sohvalla potiessa. Kiva kun päänsärky helpottanut, niin voi jo käyttää töllöä ja kännykkää.