Sain lahjakortin kosmetologille, jolla ei ole aikoja varattavissa
Mitenkäs tässä tilanteessa pitäisi toimia kun maksettua palvelua ei pääse käyttämään? Olen ollut yhteydessä kyseiseen yritykseen ja sieltä vain todettiin että valitettavasti aikoja ei toistaiseksi ole.
Kommentit (37)
Vaatisin rahoja takaisin tai yrittäisin käyttää johonkin ostokseen kyseisessä hoitolassa.
Oikeasti taitaa mennä niin et jos firma on mennyt esim. konkurssiin niin lahjakortin ostaja jää nuolemaan näppejään.
Onko kaikki ajat varattuja vai eikö ole toimintaa enää?
Älä vaan sano että sait tuon lahjakortin jostain nettikirpparin kautta Sua on huijattu
Onhan lahjakortissa käyttöaikaa. Ja tietysti sitä pikemmin pitää varata aika lahjakortin käyttöön mitä rajoitetummin itse pääsee kosmetologille. Tyyliin, jos itselle käy vain arkena klo 16 jälkeen tai lauantaisin, niin voi olettaa, että vapaat ajat on kuukausien päässä ja varaus pitää tehdä kun lahjakortin saa.
Siis käsittääkseni ei ole mitenkään täyteen buukattu, vaan toimintaa ei ole. Mutta yritys kuitenkin on pystyssä. Ap
Voiko käyttää tuoteostoihin?Miksi ei ole aikoja?Onko liike toiminnassa kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Onhan lahjakortissa käyttöaikaa. Ja tietysti sitä pikemmin pitää varata aika lahjakortin käyttöön mitä rajoitetummin itse pääsee kosmetologille. Tyyliin, jos itselle käy vain arkena klo 16 jälkeen tai lauantaisin, niin voi olettaa, että vapaat ajat on kuukausien päässä ja varaus pitää tehdä kun lahjakortin saa.
Aikoja ei ole tarjolla varauskalenterissa ollenkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis käsittääkseni ei ole mitenkään täyteen buukattu, vaan toimintaa ei ole. Mutta yritys kuitenkin on pystyssä. Ap
Sun täytyy kysyä sieltä miksi aikoja ei ole varattavissa ja milloin niitä on taas varattavissa. Sun täytyy tietää mitä teet lahjakortille, joka oikeuttaa ko. lafkan palveluihin. Nyt rohkeasti kysyt sieltä.
Lahjakortti on onneksi vielä voimassa ihan reilun aikaa. Mutta eikö maksetulla palvelulla ole mitään oikeuksia että pääsisi sitä käyttämään kohtuullisessa ajassa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoja ei ole tarjolla varauskalenterissa ollenkaan. Ap
Oletko puhunut kosmetologin kanssa puhelimessa tai sähköpostilla, vai vain katsonut netistä? Mitä hän ehdottaa ratkaisuksi?
Miksi ap ei vastaa kysymykseen että mistä on saanut/ostanut tuon lahjakortin ja milloin.
Ja myyvät silti lahjakortteja vaikka toimintaa ei ole? Toihan on huijaus, pyydä rahat takaisin ja jos eivät ole halukkaita niin kerro et käännyt poliisin puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy kysyä sieltä miksi aikoja ei ole varattavissa ja milloin niitä on taas varattavissa. Sun täytyy tietää mitä teet lahjakortille, joka oikeuttaa ko. lafkan palveluihin. Nyt rohkeasti kysyt sieltä.
Mä kysyin, kuten aloituksessa totesin. Vastasivat että toistaiseksi aikoja ei ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti on onneksi vielä voimassa ihan reilun aikaa. Mutta eikö maksetulla palvelulla ole mitään oikeuksia että pääsisi sitä käyttämään kohtuullisessa ajassa? Ap
Se lahjakortin voimassaoloaika on se aika.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei vastaa kysymykseen että mistä on saanut/ostanut tuon lahjakortin ja milloin.
No siis sain lahjaksi ystävältä viime syksynä. Paikallinen yritys. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin, kuten aloituksessa totesin. Vastasivat että toistaiseksi aikoja ei ole. Ap
Aika hämärä pulju kyseessä. Normaalisti yrittäjä selittäisi avoimesti tilanteen/syyn ja ehdottaisi jotain ratkaisua.
No onpas lahjanantaja kivan lahjan keksinyt, saiko ilmaseks?;)
Kysypä uudestaan miten kannattaa toimia?Ja jos ei aikoja ole tarjolla niin kysyt voiko käyttää tuoteostoksiin?
Mistä se lahjakortti on ostettu ja milloin? Mikä on syynä, miksi heillä ei ole aikoja?