Unelmien miehen ensitapaaminen siirtyy ja siirtyy koska prkl peräpukamat, kertoisitko todellisen syyn?
Mä en oikeesti nyt kestä tätä tilannetta...! Vihdoinkin mies joka Oikeasti kolahtaa, ja mä olen joutunut siirtämään ensitreffejä jo kahdesti koska peräpukamat äityivät niin pahaksi! Siis mitä hemmettiä mä voin tehdä!? Eihän tätä voi hänelle myöntää! Kuolen häpeästä ja ottaa päästä niin että heikottaa 😖
Apteekin tuotteet ei auta, ja tämähän voi mennä niinkin pitkälle että joudun johonkin operaatioon, se siitä miehestä sitte.. Siis en mä voi häntä tavata koska olen yksinkertaisesti niin Kipeä etten kykene olemaan normaalisti!
Kommentit (57)
Voi ei... Voitko kertoa hänelle jonkin vähemmän nolon syyn, mutta yhtä ymmärrettävän...? Iskias, et pysty istumaan, liikkumaan, seksiin jne.
Ei kai tarvitse mennä yksityiskohtiin, voihan sitä kertoa, että nyt on niin paha fyysinen vaiva, että se aiheuttaa kipuja etkä pystyisi olemaan tapaamisena rennosti.
En haluaisi kertoa (enkä ehkä kuulla!) peräpukamista ihan noin alussa. En kertoisi siis vaan keksisin jotain muuta. Tietty haluaisin kuulla jonkun ihan oikean syyn, muuten kuvittelisin ettei toinen vaan ole kiinnostunut.
Kertoisin että terveyshuolia ja kipua, joiden vuoksi siirtyy. Että ei ollenkaan johdu siirtely miehestä. Myöhemmin voit sitten kertoa tarkemmin jos haluat. Tsemppiä!
Tai voit sängyssä sanoa sulla olevan kipeät pukamat ja annat suuhoitoja miehelle.
Kertomalla oikean syyn,suoraan ja kiemurtelematta,tulisi testattua miehen luonne ja huumoritaju suht hyvin. Ymmärrän että nolottaa, mutta itse kertoisin. Jos mies todella lähtee ja ' se on siinä sitten' niin ei ollut mikään löytö.
Kannattaa unohtaa tapaaminen kokonaan. Ei näytä tulevan mitään.
Sanot että et saa kakkosta vielä, mutta ehkä jo toisilla treffeillä.
Pettyyhän mies ja häipyy välittömästi kun saa kuulla ettei buttseksiä ole tiedossa.
Ai kamala... :D
Aika paha kyllä.
En kyllä sanoisi oikeaa syytä. Jos vaikka menkat mainitsisit.
Kyllä se paljastuu kuitenkin. Kun pukamista jää sellaiset heltat peräsukon ympärille. Jos sulta hirtetään tai leikataan pukamat istut seuraavilla treffeillä lasten uimarenkaan päällä.
Siis tämä On kamalaa... En mä oikein voi vedota menkkoihin, koska tämähän voi venyä ties miten pitkään 😓
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se paljastuu kuitenkin. Kun pukamista jää sellaiset heltat peräsukon ympärille. Jos sulta hirtetään tai leikataan pukamat istut seuraavilla treffeillä lasten uimarenkaan päällä.
Minulta on leikattu ihan extemporee vastaanotolla peukaloon pään kokoinen polyyppi peräaukolta. Ei edes tikkiä laitettu. Lääkäri iski vain puudutuspiikin peräaukon suulle ja vetäisi skalpellilla poikki. Ei muuta kuin side pöksyyn ja kotiin. Ei vaivannut mitenkään muutaman tunnin päästä eikä jäänyt mitään jälkeä. Vuosi myöhemmin tuli toinen polyyppi ja se poistettiin leikkauksessa. Kirurgi oli laittanut tikin, koska en ollut tajuissani, että olisin voinut kieltää, siitä jäi pieni kieleke ja toipuminen kesti yli viikon. Jos joskus uusii niin mielelläni menisin sen ensimmäisen vastaanotolle kun homma hoitui niin nopeasti ilman kuukausien pohtimista ja ajan tuhlaamista.
En haluais itekkään tietää.. Ilmeisesti tässä vaan hyväksyttävä että ei ollut mua varten tää mies 😢
Ap
Toi on kyl just tota. Kun vihdoin osuu ns. oikea kohdalle, niin sit... PERÄPUKAMAT.
Mitäs jos sanoisit, että vakaumuksesi voit harrastaa seksiä vasta avioliitossa. Ja kun mies on sitten nalkissa, niin tokkopa peräpukaminen takia sitten eroa lähtee hakemaan? Vai lähteekö?
Iskias on hyvä syy, ja aiheuttaa samanlaista käytännön vaivaa esim ettei voi istua, ja on vaikea hoitaa. Menisin siis valkoisella valheella.
En minä miehenä ole koskaan ollut kiinnostunut naisen peräpukamista, ainoastaan joistan henkeä uhkaavista vaivoista toki. Erilaiset pikkuvaivat, kuten peräpukamat, luomet ja suonikohjut kuuluvat ihmisen elämään ja jos nainen sanoisi että on peräpukamat, niin kuittaisin ok ja siirrytään eteenpäin muihin aiheisiin. Ellei nainen sitten halua keskustella kuutta tuntia peräpukamistaan, sekin käy.
Ruokavalio ja liikunta ja elämäntavat kunnossa, eka kertaa tämä tilanne perseessä koska sellainen lääkekuuri että aiheutti valtavan ummetuksen ja tulos on tämä.
Ap