Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei voi syödä mitään epäterveellistä ilman että lihoaa

Vierailija
11.02.2024 |

Ärsyttää kun ei voi syödä yhtään mitään, minään päivänä vuoden ajasta ilman että lihoaa, pitää seurata tarkasti dieettiä että paino tippuu. Kaikki pitää olla tarkkaan punnittu ja laskettu että yltää 1500 kcal - 1600 kcal rajoille sekä hiilihydraatit pitää pitää minimissä, suolaa ei saa olla liikaa, proteiinia pitää saada oman painonsa verran.

Näitä mitään ei ole hyvissä herkuissa niinkuin sipseissä, karkeissa ja suklaassa. Vuoden vaihteessa lopetin näiden käyttämisen tahattomasti kun aloin seuraamaan mitä syön ja aiemmin kun söin yhden sipsipussin päivässä ja join siihen päälle laatikon kaljaa niin vituttaa ettei voi syödä ja juoda mitään jos haluaa laihua!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et lihoa. Et todellakaan lihoa, vaan lihot. Kielioppi kunniaan, läskiä tai ei! 

Ota nyt äkkiä verenpainelääkkeesi.

Kieltä runteleva= alhainen verenpaine? Ahaa, itse olisin veikannut alhaista älykkyyttä! (eri)

Vierailija
22/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko realistista kehottaa ihmistä kävelemään 1,5 tuntia joka päivä. Itse kyllä kävelen joka päivä puolet tuosta ajasta, mutta on mulla muutakin tekemistä kuin jolkotella illat pitkät.

Puoli tuntiakin kävelyllä päivittäin on parempi kuin ei mitään. Mä kävelen sen puoli tuntia ja oon tehnyt muutoksia mun ruokavalioon. Näin oon laihtunut 6 viikossa yli 6 kiloa. En oo kitudieetillä, vaan syön terveellisesti. Kerran viikossa saatan syödä suklaapatukan tai pullan. Se ei pilaa elämää eikä estä normaalipainoon pääsyä. Matkaa normipainoon on vielä 5 kg pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkea voi syödä myös laihduttaessa. Avainsana on kuinka paljon.