Pilvi Hämäläinen näytti meille taivaan!
Mahtava laulaja! Sehän toki oli selvillä jo kun hän Putouksessa lauloi Aina Inkeri Ankeisena.
Tämän iltainen biisi olisi ollut voittoainesta
Kommentit (35)
Juntti iskelmä juntti suomalaisille!!!
Vierailija kirjoitti:
Koko esityshän asua myöden oli parodia. Soiva rasiahan oli siellä jalkojenvälissä, jota laulaessaan osoittelikin ja sopivan tyylittömästi samalla availi lonkkiaan. Soiva rasia näytti taivaan portit, jonne kädet sitten osoittelivat. Asu oli parodia sekin, yliampuvat orkideat rinnoilla ja lonkkien päällä pulleat pehmusteet kuin labia majorit, joiden välissä on soiva rasia. Luulen, että yliampuvat tanssiliikkeetkin oli tarkoituksellisen kömpelöt. Mutta sehän tiedetään, että Pilvi on myös taidokas laulaja, eikä siitä tingitty.
Nyt on tullut tapa esittää umk-biisit myös viitoen mutta eipä tarvita tähän esitykseen viitojaa kun Pilvi teki sen ihan itse. Arvostan;)
Ihan hyvin lauloi, mutta en siedä koko tyyppiä ja kitisevää ääntä. Enkä ymmärrä mitä hän teki umkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko esityshän asua myöden oli parodia. Soiva rasiahan oli siellä jalkojenvälissä, jota laulaessaan osoittelikin ja sopivan tyylittömästi samalla availi lonkkiaan. Soiva rasia näytti taivaan portit, jonne kädet sitten osoittelivat. Asu oli parodia sekin, yliampuvat orkideat rinnoilla ja lonkkien päällä pulleat pehmusteet kuin labia majorit, joiden välissä on soiva rasia. Luulen, että yliampuvat tanssiliikkeetkin oli tarkoituksellisen kömpelöt. Mutta sehän tiedetään, että Pilvi on myös taidokas laulaja, eikä siitä tingitty.
Nyt on tullut tapa esittää umk-biisit myös viitoen mutta eipä tarvita tähän esitykseen viitojaa kun Pilvi teki sen ihan itse. Arvostan;)
korjaus ylläolevaan: viittoen ja viittojaa
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ne kiiltävät sukkikset. Oli varmaan ainakin kahdet päällekkäin. Olin ihan myyty. Kiinnitin huomioita jo alussa, että Pilvillä oli mustien sukkahousujen alla kiiltävät sukkahousut.
Onko tuossa Pilvin biisissä jotain sellaista ettei se voisi olla meidän edustusbiisi? Ja siis varsinkin nyt kun nämä oikeat voittajat alkaa hannailemaan osallistumisensa kanssa.
Tuossa biisissä voisi oikeasti olla ainesta vaikka voittoonkin.
Tuo olisi just mahtava ehdokas, koska sopivasti parodiaa sekä tarttuva melodia.
Antaa noiden voittajien jäädä kitisemään ja pistetään Pilvi ehdokkaaksi. Vois tulla vaikka voittokin.
Miksi tuossa umk:ssa ei ole ikinä ehdolla tällaista kappaletta?
Mellossa tällaisia on 🙉
Ehkä ei ihan tätä päivää 🤔
Parodiana ihan mainio: 8+ 👏🏻
Pilvi on kyllä ihana. Timmissä kunnossakin.
Haluaisin kurkata Pilviseen taivaaseen
Terveissi Turust, ei kai se Pilvi Lieksast oo kotosi.