Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi Hämäläinen näytti meille taivaan!

Vierailija
10.02.2024 |

Mahtava laulaja! Sehän toki oli selvillä jo kun hän Putouksessa lauloi Aina Inkeri Ankeisena. 

Tämän iltainen biisi olisi ollut voittoainesta

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä on Pälvi Himäläinen

Terveissi Turust, ei kai se Pilvi Lieksast oo kotosi.

Vierailija
22/35 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti iskelmä juntti suomalaisille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko esityshän  asua myöden oli parodia. Soiva rasiahan oli siellä jalkojenvälissä,  jota laulaessaan osoittelikin ja sopivan tyylittömästi samalla availi lonkkiaan. Soiva rasia näytti taivaan portit, jonne kädet sitten  osoittelivat. Asu oli parodia sekin, yliampuvat orkideat rinnoilla ja lonkkien päällä pulleat pehmusteet kuin labia majorit,  joiden välissä  on soiva rasia. Luulen, että  yliampuvat tanssiliikkeetkin oli  tarkoituksellisen kömpelöt.  Mutta sehän tiedetään, että Pilvi on myös taidokas laulaja, eikä siitä tingitty.

Nyt on tullut tapa esittää umk-biisit myös viitoen mutta eipä tarvita tähän esitykseen viitojaa kun Pilvi teki sen ihan itse. Arvostan;)

Vierailija
24/35 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin lauloi, mutta en siedä koko tyyppiä ja kitisevää ääntä. Enkä ymmärrä mitä hän teki umkissa.

Vierailija
25/35 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko esityshän  asua myöden oli parodia. Soiva rasiahan oli siellä jalkojenvälissä,  jota laulaessaan osoittelikin ja sopivan tyylittömästi samalla availi lonkkiaan. Soiva rasia näytti taivaan portit, jonne kädet sitten  osoittelivat. Asu oli parodia sekin, yliampuvat orkideat rinnoilla ja lonkkien päällä pulleat pehmusteet kuin labia majorit,  joiden välissä  on soiva rasia. Luulen, että  yliampuvat tanssiliikkeetkin oli  tarkoituksellisen kömpelöt.  Mutta sehän tiedetään, että Pilvi on myös taidokas laulaja, eikä siitä tingitty.

Nyt on tullut tapa esittää umk-biisit myös viitoen mutta eipä tarvita tähän esitykseen viitojaa kun Pilvi teki sen ihan itse. Arvostan;)

korjaus ylläolevaan: viittoen ja viittojaa

Vierailija
26/35 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieksa!

Vierailija
27/35 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ne kiiltävät sukkikset. Oli varmaan ainakin kahdet päällekkäin. Olin ihan myyty. Kiinnitin huomioita jo alussa, että Pilvillä oli mustien sukkahousujen alla kiiltävät sukkahousut.

Vierailija
28/35 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa Pilvin biisissä jotain sellaista ettei se voisi olla meidän edustusbiisi? Ja siis varsinkin nyt kun nämä oikeat voittajat alkaa hannailemaan osallistumisensa kanssa.

Tuossa biisissä voisi oikeasti olla ainesta vaikka voittoonkin.

Vierailija
29/35 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi just mahtava ehdokas, koska sopivasti parodiaa sekä tarttuva melodia. 

Vierailija
30/35 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa noiden voittajien jäädä kitisemään ja pistetään Pilvi ehdokkaaksi. Vois tulla vaikka voittokin.

Vierailija
31/35 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuossa umk:ssa ei ole ikinä ehdolla tällaista kappaletta? 

Vierailija
32/35 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellossa tällaisia on 🙉

Ehkä ei ihan tätä päivää 🤔

Parodiana ihan mainio: 8+ 👏🏻

Vierailija
33/35 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut pilvessä koko ikänsä.

Vierailija
34/35 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvi on kyllä ihana. Timmissä kunnossakin.

Vierailija
35/35 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kurkata Pilviseen taivaaseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän