Pilvi Hämäläinen näytti meille taivaan!
Mahtava laulaja! Sehän toki oli selvillä jo kun hän Putouksessa lauloi Aina Inkeri Ankeisena.
Tämän iltainen biisi olisi ollut voittoainesta
Kommentit (35)
Pilvin biisi selvästi parodioi klassisia "taivaita syleileviä" euroviisukappaleita. Hyvä veto.
Hyvä ääni oli kyllä, mutta biisi taisi olla kieli poskessa tehty. Aivan karmea.
Yksi tahti lainattu Menolipusta, juuri siinä ennen kohtaa rasiani soiva on.
Toivottavasti soi vielä radiossa, tarttuva 🤗
Vierailija kirjoitti:
Yksi tahti lainattu Menolipusta, juuri siinä ennen kohtaa rasiani soiva on.
Biisissä oli kaikki lainattu vanhoista hiteistä ja suosituimmista euroviisulauluista. Olikohan kappale tehty tekoälyllä?
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä kova!💪
Pilvi on itsevarma ESIINTYJÄ, sillä erottui euroviisukilpailijoista. Haluaisin nähdä Sinin Sabotagen biisin Pilvin esittämänä. Pilvihän osaa laulamisen lisäksi myös räpätä. Tanssia se ei osaa mutta ensi syksynä TTK:hon, niin oppii senkin.
No lauluhan oli täysin playback eikä sitä voi verrata muihin esiintyjiin. Mutta sitä ihmettelen, miksi tähän väliaikanumeroon oli tehty laadukkain esitys, kun osallistujien esitykset olivat kuin ala-asteen kevätjuhla numeroita.
Nahvasohvalla istuvat läskiset ukot varmaan vilkuili katkarapujaan.
Tyrkky, vaatteita myöten.
Ps. Mä näin hämäläisen pilven Tampereen taivaalla.
Pilvi jes tulee kesähitti -24 ! Bisi levytetään hieno parodia!
Youtubesta löytyy pilven muitakin lauluja, eikä ääni ole ihan samaa tasoa. Itse tykkäsin enemmän Katri Helenasta.
Koko esityshän asua myöden oli parodia. Soiva rasiahan oli siellä jalkojenvälissä, jota laulaessaan osoittelikin ja sopivan tyylittömästi samalla availi lonkkiaan. Soiva rasia näytti taivaan portit, jonne kädet sitten osoittelivat. Asu oli parodia sekin, yliampuvat orkideat rinnoilla ja lonkkien päällä pulleat pehmusteet kuin labia majorit, joiden välissä on soiva rasia. Luulen, että yliampuvat tanssiliikkeetkin oli tarkoituksellisen kömpelöt. Mutta sehän tiedetään, että Pilvi on myös taidokas laulaja, eikä siitä tingitty.
Oli kyllä ihan törkeän hyvä veto, lauloi paremmin kuin yksikään tämän vuoden edustajaehdokkaista. Pilvi jatkoon!