Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisäministeri Rantanen ehdottaa Kela-etsiviä jotka salakuuntelisivat ja salakuvaisivat etujen käyttäjiä ja pidättäisivät väärinkäyttäjät

Vierailija
10.02.2024 |

rosmot kiinni

Kommentit (982)

Vierailija
821/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela-tukien väärinkäyttäjiä uskotaan olevan huomattavasti enemmän. Nyt kun yhteiset rahamme eivät meinaa riittää edes terveydenhuollon ja koulutuksen järjestämiseen, niin olishan se vaan hyvä asia, että kaikenlaisia väärinkäytöksiä saataisiin kitkettyä. Jäis sitten enemmän varoja tärkeisiin tarkoituksiin.

samaa mieltä.mut itkusta ja urputuksestä päätellen kaikki ei ole.etenki sellaset joutilaat ketkä elää tukien varassa.mut onneks meit työtätekeviä enemmän ni sama mitä vinkuuvat.

Voisitte sairaalassa pitää lyhyemmät kahvitauot kuin tunnin per tauko niin jäisi hoitamiseen enemmän aikaa. 

Vierailija
822/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön joutuu myös sairaalan osastolla työkokeilussa laittamaan siniset hoitajan vaatteet ja ne vaihdettiin ennen, kun työ alkoi klo 7. 00. 

varmaa kivaa olla työkokeilussa buaha haaa haa.ei puutu kuin palkka minkä takia mä työtä teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pakotetaan niin silloin työ maistuu paljon vähemmän. Kaikkien kannalta porkkana olisi parempi kuin keppi. Yllättävän moni ei tätä tajua. Se, että saat motivoituneen, omasta halustaan vapaaehtoisesti töihin tulevan työkaverin on sinulle myös etu. Jos se työkaveri on pakotettu niin se tietää sinulle työkaverina vaan huonoa. Se tietää, että sinä teet ne työt sen työkaverin puolesta tavalla tai toisella. Kun tukia leikataan niin työn laatu eikä määrä siitä parane vaan huononee. Käytännössä siis sinä työkaverina saat lisää työkavereita, jotka eivät hoida hommiaan vaan sinä teet ne työt muiden puolesta. Yhä enemmän ja enemmän mitä enemmön tukia leikataan.

Vierailija
824/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön joutuu myös sairaalan osastolla työkokeilussa laittamaan siniset hoitajan vaatteet ja ne vaihdettiin ennen, kun työ alkoi klo 7. 00. 

varmaa kivaa olla työkokeilussa buaha haaa haa.ei puutu kuin palkka minkä takia mä työtä teen.

En minä enää ole työkokeilussa. 

Niin, työtön tekee niitä toimistotöitä, tilastointia ja kokousmuistioita jne. 

Vierailija
825/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukien ehdoksi pitäisi asettaa myös ehdoton päihtettömyys ja tuet katkeaisivat välittömästi, jos tuen saaja poistuu kotimaasta. Etsivät tienaisivat palkkansa lähipubeissa ja helsinki-vantaalla moninkertaisesti. 

Vierailija
826/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pakotetaan niin silloin työ maistuu paljon vähemmän. Kaikkien kannalta porkkana olisi parempi kuin keppi. Yllättävän moni ei tätä tajua. Se, että saat motivoituneen, omasta halustaan vapaaehtoisesti töihin tulevan työkaverin on sinulle myös etu. Jos se työkaveri on pakotettu niin se tietää sinulle työkaverina vaan huonoa. Se tietää, että sinä teet ne työt sen työkaverin puolesta tavalla tai toisella. Kun tukia leikataan niin työn laatu eikä määrä siitä parane vaan huononee. Käytännössä siis sinä työkaverina saat lisää työkavereita, jotka eivät hoida hommiaan vaan sinä teet ne työt muiden puolesta. Yhä enemmän ja enemmän mitä enemmön tukia leikataan.

tarpeeksi kun leiktaan ni kyl alkaa maistumaan jossei nyt ihan hullu ole.en usko että moni haluaa olla köyhä millä ei ole mihinkään muuhun rahaa kuin ruokaa.tosin vaikuttaa et täl palstalla enemmin töngitään vaik roskiksesta ruokaa ennemmin kuin töihin mennään mut ei kiinosta vittuukaa mua.

Vierailija
827/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli sinulla on pakkomielle työllistää minut valtiolle toimostotöihin niin sinä saisit minusta sellaisen työkaverin, joka ei hoitaisi hommiaan vaan sinä joutuisit ne minunkin työt tekemään. Lisäksi häiritsisin sinun työpäivääsi jatkuvilla kysymyksillä koko ajan miten mikäkin työ tehdään kun minä en osaa, en tajua eikä minua ole perehdytetty. Ja jos olisikin perehdytetty niin unohtaisin ne asiat seuraavaan päivään mennessä ja joutuisit perehdyttämään minut uudestaan. Mikäli haluaisit lomalle ja minun tehtävänä olisi tuurata sinua niin kun palaat lomilta niin ne kaikki sinun työtehtävät loman ajalta lojuisivat yhä työpöydälläsi tekemättä. 

Vierailija
828/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela-tukien väärinkäyttäjiä uskotaan olevan huomattavasti enemmän. Nyt kun yhteiset rahamme eivät meinaa riittää edes terveydenhuollon ja koulutuksen järjestämiseen, niin olishan se vaan hyvä asia, että kaikenlaisia väärinkäytöksiä saataisiin kitkettyä. Jäis sitten enemmän varoja tärkeisiin tarkoituksiin.

Kuka uskoo? Persujen "arkijärki", vaikka selvitykset kertoo, että näin ei ole. Eli musta tuntuu. Suomi luottaa nykyään vain mutuun. Tietoa ei enää käytetä.

Nämä lillukanvarret on vain siitä syystä esillä, että väestönvaihtorantanen haluaa gestspon valvomaan asuolen kansasta.

Se mistä rahaa oikeasti löytyisi eli harmaa talous, saa jäädä tutkimatta.

Meillä on rahat loppu, k8ska hallitus valitsi luoda laman kurjistamalla tämän maan. Lama jatkuu kunnes politiika eli hallitus vaihtuu 

Vierailija
829/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eihän hän, joka tekee nittä toimistötöitä, tlastointia ja kokousmuistioita työtön ole! Hänhän työskentelee! Siis tekee työtä.

Vierailija
830/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukien ehdoksi pitäisi asettaa myös ehdoton päihtettömyys ja tuet katkeaisivat välittömästi, jos tuen saaja poistuu kotimaasta. Etsivät tienaisivat palkkansa lähipubeissa ja helsinki-vantaalla moninkertaisesti. 

Näin se faziztien valvantamalli kehittyy.

Pitäisikö tulien saajat sulkea gettoihin? Olisiko keltainen kolmio hyvä olla rinnassa?

Vierailija
831/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärioikeiston mielipiteitä. Eiköhän tulema ole nähty jo 1930 luvulla jos mistään mitään opittu.

Miksi mennä historiaan, kun se on tänä päivänä paljon tehokkaampaa se valvonta kuin 30-luvulla? Tänä päivänä jokainen vähääkään teknologisesti kehittynyt valtio pystyy pitämään keskivertokansalaisen tekemisistä kirjaa aivan eri tavoin kuin 30-luvulla.

Ja onhan sieltä opittu, liikaakin, kun nykyään sitä ei tehdä niin avoimesti kuin ennen. 

Vierailija
832/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli sinulla on pakkomielle työllistää minut valtiolle toimostotöihin niin sinä saisit minusta sellaisen työkaverin, joka ei hoitaisi hommiaan vaan sinä joutuisit ne minunkin työt tekemään. Lisäksi häiritsisin sinun työpäivääsi jatkuvilla kysymyksillä koko ajan miten mikäkin työ tehdään kun minä en osaa, en tajua

karenssia sit vaa luuserille.onko kiva elää tosipienten tukien varassa.haaveilet vaan kaikesta mitä muut ostaa ja tekee.

Vierailija
833/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli sinulla on pakkomielle työllistää minut valtiolle toimostotöihin niin sinä saisit minusta sellaisen työkaverin, joka ei hoitaisi hommiaan vaan sinä joutuisit ne minunkin työt tekemään. Lisäksi häiritsisin sinun työpäivääsi jatkuvilla kysymyksillä koko ajan miten mikäkin työ tehdään kun minä en osaa, en tajua

ja perseilyllä vaa karenssia ja vielä köyhemmäksi

Vierailija
834/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt monella patologisella naapurikyttääjällä värisee pöksyissä.

"Ihanaa! Pääsen käyttämään valtaa. Raportoin kaiken Kelan etsiville!"

"Uuh! Valtaorgasmi, aah, kyllä tekee gutaa! "

Vierailija
835/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

samaa mieltä.mut itkusta ja urputuksestä päätellen kaikki ei ole.etenki sellaset joutilaat ketkä elää tukien varassa.mut onneks meit työtätekeviä enemmän ni sama mitä vinkuuvat.

Voisitte sairaalassa pitää lyhyemmät kahvitauot kuin tunnin per tauko niin jäisi hoitamiseen enemmän aikaa. 

voisitte ylensäkki  tuilla eläjät tehdä jotain.et ole lähellekkään asemassa jossa voit muitten kahvitauvoista pitää huolta.

Vierailija
836/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasoli mun kintereillä tänään cittrissa jätkänkutale. Sain harhautettua sen pois kintereiltä! Asumistukea saa n 150 euroa, senkö ne yrittää minulta pois viedä??

Ja ovat niin läpinäkyviä nuo seuraajat!

Vierailija
837/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kato kahvitunnin kyttäääjä kusipääää.työttön luuseri ei ole siinä asemassa et sanelee meidän kahvitunteja.

Vierailija
838/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stasi!

Näin pitkällä olemme jo toistemme kyttäämisessä.

Kohta ollaan sisällissodassa. Nuoret naiset ei anna pllua persupojille ja persunaiset on persumiesten mielestä liian rumia ja luotaantyöntäviä. Persumiehet kannattavat vain yhdessä asiassa sosialisointia - nuorten naisten pllut pitää sosialisoida persumiesten käytettäviksi.

lähtikö vähän lapasesta paskanpuhuminen???

Vierailija
839/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantanen vaikuttaa niin epäillyttävältä että olisi syytä laittaa leidi suurennuslasin alle.

Vierailija
840/982 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä valvonta maksaisi enemmän kuin mitä se tuottaisi, mutta pitäähän persujen saada näperrellä helppojen aiheiden parissa vaikka esim. veronkiertoon puuttuminen toimisi huomattavasti enemmän varoja valtion kassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän