Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahviloiden hinnat ja deittailu, voisiko joku selventää naisten logiikkaa?

Vierailija
10.02.2024 |

Tällä kahviloiden törkeitä hintoja kauhistelevalla aloituksella on 400 yläpeukkua ja paljon komppaavia kommentteja.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5027554/kahviloissa-ihan-torkeat-hinnat…

Kuitenkin palstalla on ollut viime aikoina paljon keskustelua kahvilatreffeistä ja siitä miten miehen pitää ehdottomasti tarjota. Eli yhtäältä naiset kauhistelevat kahvilassa käynnin kalleutta, mutta toisaalta haluavat sälyttää nämä kustannukset miehen maksettavaksi?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on miehiä sekä naisia joten et voi vetää johtopäätöksiä sukupuolesta noin yksioikoisesti. 

Minusta 10€ kahvilaan ei ole älytön summa ja huomioiden kahviloiden kulurakenteen varmaankin ihan järkevää hinnoittelua jotta liiketoiminta on ylipäätään kannattavaa. 

Samoin toiselle tarjoaminen kympillä ei ole iso hinta. Miehelle sen kahvilakäynnin tarjoaminen on kiva ele ja vielä aika halpa sellainen kun ei puhuta mistään ravintolaillallisesta. Minulla on mies ja tienaan omat rahani enkä ole koskaan odottanut miehen elättävän minua mutta en kyllä huolisi pihiä miestä.

Se kymppi voi pienituloisille/tuilla elävälle olla iso raha. Varsinkin jos treffejä on useampia.

Ja mitä se tuilla elävä kuvittelee voivansa tarjota deittimarkkinoilla? Jo

Kaikki tilanteet eivät kestä ikuisesti. Myöskään kaikille toisen lompakon paksuus ei merkitse mitään. Itse nappasin täysin varattoman lääkäriopiskelijan. Nykyään tienaa mukavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla