Miksei nuoria näy hiihtoladuilla?
Kauheasti alle 40 vuotiaita ei näy laduilla.
Tänäänkin ihanan aurinkoinen päivä. Miksei hiihtäminen kiinnosta?
Kommentit (50)
Minä pakkihiihdin koulussa 12 vuotta ja vielä yhden vuoden armeijassa lisää. Harvasta pakolla opetetusta harrastusta tulee.
En tykkää talvesta, juoksin kyllä matolla tänäänkin.
Minä yksi vuosi päätin aloittaa hiihtoharrastuksen koska ulkona olisi niin paljon mukavampi urheilla. Laduilla oli niin paljon ikävästi käyttäytyviä vanhempia ihmisiä että jaksoin vain yhden talven ja sitten palasin sisäliikuntaan.
Koska ne inhoaa hiihtämistä. Ainakin kaikki kolme omaa nuorta aikuistani.
Minä käyn urheiluhallissa ja saleilla juoksemassa, uimassa ja voimistelemassa mielen mukaan. Lisäksi käyn tanssitunneilla kerran viikossa.
En pidä talvesta. Kesäisin kyllä liikun ulkona.
Koulussa pakotettiin hiihtään ja sitten oppilaat nauroi kun kaaduin T. N31
Hiihtäminen ei ole niin mukavaa ja helppoa, kuin sisällä urheilu. Räkä vuotaa ja on hiki, joten ei voi hidastaa vauhtia tai tulee kylmä.
Kouluaikoina jäi hiihtämisestä sen verran huono maku suuhun että minua on hyvin vaikea saada ladulle. Mieluummin harrastan sellaista liikuntaa josta minulle tulee hyvä mieli.
kukaan ei viitsi hiihtää tai luistella on paljon parempaakin tekemistä
Hiihtoharrastus on keski-ikäisten ja sitä vanhempien harrastus (+ joskus vievät lapsiaan ja lapsenlapsiaan myös ladulle).
Kyllähän sen jo jvg sanoo koko hiihto on ihan p yllystä.
Nuorille pitäisi olla sähkömoottorisukset.
Ei ole varaa suksiin tänä talvena, kun on paljon muitakin kuluja.
Aika vanhanaikainen laji tuo hiihtäminen.
On paljon hauskempiakin urheilulajeja kuin hiihto. Siksi. Harrastan balettia ja sirkusvoimistelua.
Koska voimailen, enkä harrasta mitään hiirien hiihtoa.
Ei se ole koskaan kiinnostanut minua.
M22