Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sytelä, 30, menetti uskonsa deittisovelluksiin murustelun takia Aiheuttaa älyttömästi henkistä damagea

Vierailija
10.02.2024 |

Niin, on se kovaa kun komeimmat, muidenkin naisten haluamat miehet eivät suostu tapaamaan aina kun naiset sitä haluaisivat.

Kauneimmat naisethan ovat aina kaikkien miesten käytettävissä tapaamisiin, eivätkä anna pakkeja, ghostaa tai murustele. Eikö niin?

https://yle.fi/a/74-20073166

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Sytelä Glifterssin ja Grandslamin rumpalin tytär?

Vierailija
22/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä miesten ongelmasta on pitänyt tehdä sukupuolineutraali artikkeli. 

Ongelmista, jotka koskettavat lähinnä miehiä tehdään sukupuolineutraaleja tai naisiin keskittyviä artikkeleita ja lähinnä naisia koskettavista ongelmista naisia koskevia artikkeleita. 

Esimerkiksi ympärileikkaus ja asevelvollisuus koskettavat lähes yksistään miehiä, mutta iso osa artikkeleista koskee sitä, miten tytöillä pitäisi olla mukavampaa armeijassa tai miten tyttöjen ympärileikkaus on väärin (mutta poikien ei, vaikka se on kymmenen kertaa yleisempää).

Ymmärrätkö sinä pöljä edes mitä eroa on naisen ja miehen ympärileikkauksessa?????

Miehen ympärileikkauksessa tehdään esinahkaan kolme viiltoa.

Naisen ympärileikkauksessa siivotaan eli poistetaan kli toris ja ulkoiset h äpy huulet ja sitten vielä ommellaan reikä umpeen. Pahimmillaan seurauk

Onneks olkoon maailman paskimmasta argumentista. 

Poikavauvojen genitaaleja saa tälläkin hetkellä silpoa ihan laillisesti, koska "tyttöjen ympärileikkaus on pahempi". Haloo.

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Treffiaikaa ei vain löydy. "

Treffailkaa työttömiä. Next.

Vierailija
24/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut vuosien saatossa ettei YLE käytä jutussaan miltei ikinä kauniita ihmisiä.

En tiedä vieläkään mikä syy tälle on. Muistan vieläkin kun oikein hämmästyin pari vuotta sitten kun YLE teki jutun Tikkurilan aseman nuorista ja artikkelissa oli todella kauniin nuoren naisen kuva.

Tämä on niin harvinaista yleltä että jäi mieleen.

No varmaan perustoimittaja on niin ruma ja katkera, ettei halua kauniille ihmisille näkyvyyttä. 

Vähemmän viehättävät ihmiset ajattelevat, että kauniit ihmiset saavat huomiota muutenkin ja antavat sitä mielummin tavallisen näköisille. 

Vierailija
25/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä miesten ongelmasta on pitänyt tehdä sukupuolineutraali artikkeli. 

Ongelmista, jotka koskettavat lähinnä miehiä tehdään sukupuolineutraaleja tai naisiin keskittyviä artikkeleita ja lähinnä naisia koskettavista ongelmista naisia koskevia artikkeleita. 

Esimerkiksi ympärileikkaus ja asevelvollisuus koskettavat lähes yksistään miehiä, mutta iso osa artikkeleista koskee sitä, miten tytöillä pitäisi olla mukavampaa armeijassa tai miten tyttöjen ympärileikkaus on väärin (mutta poikien ei, vaikka se on kymmenen kertaa yleisempää).

Ymmärrätkö sinä pöljä edes mitä eroa on naisen ja miehen ympärileikkauksessa?????

Miehen ympärileikkauksessa tehdään esinahkaan kolme viiltoa.

Naisen ympärileikkauksessa siivotaan eli poistetaan kli toris ja ulkoiset h äpy huulet ja sitten

tytöillekkin on tarjolla kolmea mallia, joista kaikki ei ole pahempia kuin miehellä.

Vierailija
26/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa vuorovaikutusta ei tapahdu, koska ihmisillä ei ole aikaa tavata.

Myös vuorovaikutus taidot ovat monella hukassa. Ei synny aitoa keskustelua, kun toinen puhuu vain itsestään ja omista asioistaan. Ihmiset eivät osaa enää kysellä/ viedä keskustelua eteenpäin tai sitten ihmisiä ei vaan kiinnosta muu kuin, minä, minä, minä... Minä haluan huomiota, minä haluan tuntea oloni halutuksi ja huomatuksi. Tämä tulee esiin myös ihan kavereiden kesken. Itse lopetin kyselemisen ja keskustelemisen yhden kaverini kanssa, kun huomasin ettei hän koskaan kysy tai huomioi minua mitenkään. Ja sitten hän valitti, kun olen niin hiljainen, miksi et enää kysy mitään... 

Vierailija
27/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vttua?? Toi Sytelähän on ollu ennen mies!!! Seurusteli ennen Barbielle Mansonin eli ns. Suomen ihmisbarbien kanssa😀

Vierailija
28/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset haluaa sen parhaimman miehen ja siinä sitten valinnan vaikeus.

Meillä on eri käsitys parhaasta. Mun kirjoissa se paras ei roikuta toista ihmistä jossakin reservissä vaan sanoo suoraan jos ei ole kiinnostunut. 

Vierailija
29/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista murustelua on ainakin mun kaverisuhteetkin nykyään

Vierailija
30/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiis hetkinen. Eikös toi Sytelä ole siis entinen mies. Eikös toi seurustellut joskus sen ihme ihmisbarbin kanssa ???

Vierailija
31/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttäessä onko hänellä pinppi, ja että onko aina ollut, vastaus on että Kanada?

Vierailija
32/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
33/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan DDR:läisen kuulantyöntäjän näköinen.

= ku**ia luotaantyöntävän näköinen.

Vierailija
34/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tuota murustelua siksi, että ei voimavarat riittäneet enempään, mutta viestittelystä sai mukavan fiiliksen ja sisältöä elämään. Mulle riitti kiva viestittely. En osannut valitettavasti ajatella, että se voisi aiheuttaa toisille noin isoa "damagea". 

Vierailija
35/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisestä damagesta tuli juuri uusi inhokkisanani. 

Vierailija
36/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävän näköisiä. Oliko tässä pullea ja leukava toimittajaharjoittelija kopioinut jutun Ameriicoista ja haastatellut ransukaveriaan?

Toinen oli kaunis, tavallinen nainen. Toisesta huomasi kyllä heti, että hän on joko trans tai muuten vaan leikellyt kasvonsa. Ehkä transihmisille Tinder ei ole helpoin tapa löytää seuraa. 

Vierailija
37/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Sara siis oikeasti mies? Mikä tää juttu oikein on? Muruksi kutsuminen? Saraa hyljeksitään, koska trans?

Vierailija
38/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vttua?? Toi Sytelähän on ollu ennen mies!!! Seurusteli ennen Barbielle Mansonin eli ns. Suomen ihmisbarbien kanssa😀

Katsoin kanssa, että on mies enkä näköjään erehtynyt. 

Vierailija
39/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sara" eli mies joka larppaa naista. Googlettamalla löytyy uutisia hänen sukupuolen"korjaus"prosessistaan.

https://yle.fi/a/3-7360080

Vierailija
40/149 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottukoiralle ainakin kelpaa kunhan palaa Suomeen ladyboy -paratiisistaan Thaimaasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän