Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi paljon, jos työttömänä käytän n. 50e kuukaudessa lankakeriin?

Vierailija
10.02.2024 |

Niin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin lakerikenkiin :D

Ihmettelin, että miksi niihin pitää laittaa kuukausittain rahaa. Luulin tämän olevan jonkun fetissipellen aloitus. 

Vierailija
22/30 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi keräilet lankakeriä? Eikö olisi fiksumpaa tehdä niistä langoista jotain?

En kerää, vaan käytän noi kaikki. Esim kaulaliinaan(pitkään)mennyt nyt 3 kerää

Minä ostan langat vyyhdissä, se on halvempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko väärin, että käytän vastaavan summan/kk sätkätupakkaan? Se kuitenkin ylläpitää mun mielenterveyttä ja sosiaalisia suhteita. Ja varmaan terveyttäkin, koska saattaisin sairastua suolistosairauteen jos lopetan. Parillekin kaverille on käynyt niin. Nyt kun ajattelen, niin valtion pitäisi maksaa tupakat ennaltaehkäisevänä terveystekona, vertaa vaikka liukuestepohjallisiin lonkkaleikkausten ehkäisynä. 

aika vähän poltat jos noin halvalla pääset.

Sekoitan luonnonyrttejä joka sätkään. Näin niistä tulee terveellisempiä ja keuhkot pysyy hyvässä kunnossa. 

Vierailija
24/30 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos loppukuusta näet nälkää,muuten ihan ok. (Omat rahat voi käyttää kuin haluaa.)

Vierailija
25/30 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei sitten jatkuvasti tule palstalle kitisemään että rahat on taas loppu.

Vierailija
26/30 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mitään. Ostin 200 eurolla muijalla lankakeriä .

t.dipl. ins Espoo

Vierailija
27/30 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö niistä jotain. Puseroja, sukkia jne.

Vai ostatko vain ostamisen ilosta ilman tarkoitusta.

Vierailija
28/30 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kaveriperheen villasukissa, kun kaikki tykkäävät niistä eikä lähipiirissä ole neulojia. Palkaksi kaveri tarjoaa minulle ruoat ravintolassa, joten minusta hyvä vaihtokauppa.

Vierailija
29/30 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mun mielestä aika iso summa, varsinkin jos neulot huviksesi etkä todelliseen tarpeeseen saatikka jos langat jää jopa käyttämättä 

Neulominen on hyvä harrastus, joten siinä ei raha mene hukkaan.

Vierailija
30/30 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinä kipeydy käsivarret, niskat ja muutkin paikat jos noin paljon neuloo. Minäkin tykkään neuloa aikanikuluksi mutta kun kukaan ei maksa niistä mitään. Ilmatteeksi saisi antaa. Ei sitten ole rahaa noin paljon lankoihin laittaa.

Toi on totta, että itse neulotuista töistä ei oikein meinata maksaa. Ei edes kaverit. Just ja just voi lankojen hinnan saada, mutta entäs se tuntikausien, ehkä kymmenien, työ? Kaupasta kun saa halvemmalla.

Jos tykkäät neuloa, niin liity sellaisiin projekteihin, missä neulotaan hyväntekeväisyyteen sukkia tms. Silloin saa langat yleensä ilmaiseksi ja hyvän mielen, kun tietää tuotteen menevän hyvään käyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi