Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon teidän kihlasormus maksoi? Entä vihkisormus?

Vierailija
10.02.2024 |

Mies ei halua kertoa vihkisormuksen tarkkaa hintaa. Sanoo et on arvokas yli 2 tonnia ja naureskelee. Yrittää jotain vitsailla, miksi kyselet?

Vein kultasepälle arvioitavaksi, niin on vaan 14 karaatia. Löytyy myös 18 karaatia sormuksia. Timantti sormus, arvo noin 1200-1500.

Lievästi sanoen pettynyt ja en tiiä pystynkö tästä jatkaa.

Harmittaa kun naivina laitoin somessa et yli 2000 € sormessa. Niin nyt asiantuntija näkee totuuden

Sama mitä kävi exän kanssa matka balille olikin lopulta 2 vko Ingles.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormus 6800€. Tästä tulee perintökalleus.Muutenkin olemme ostaneet esim. käsin tehtyjä täyspuisia huonekaluja, jotka varmasti jäävät jälkipolville mieluisana perintönä.

Vierailija
42/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" en tiiä pystynkö tästä jatkaa"

Mitä helvettiä mä just luin?

Mikä sun mielestä on avioliitossa tärkeää?

Varmaan aika tärkeää ettei puoliso valehtele.

Ok, totta tuokin. Mutta en kyllä ymmärrä sitäkään, että hintaa tentataan ja vaaditaan vastausta. Enkä sitäkään, että someen laitetaan sormusten hintoja. Ehkä tää on vaan ketju, jota en ymmärrä, ja lopetan kommentoimisen

Onko tuo nykyään tyyli, että mies käy yksin ostamassa sormuksen naiselleen? Entä se miehen sormus. Me kyllä aikanaan käytiin yhdessä ostamassa sormukset, niin ei jäänyt hinta kummallekaan hinta, kun ne yhdessä valittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuppaat nyt kaiken minkä saat ja sitten vaihdat. Kannattaa etsiä sitä miestä Dubaista tai USAsta . Ne on reilumpia. 

Vierailija
44/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain vihkisormus, taisi olla 110e. Olin vähän vihainen, koska asetin ehdottoman ylärajan sataan euroon, koska hävitän sen kuitenkin.

7 vuotta oli tallessa kunnes kadotin sen.

Vierailija
45/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan näitä joille sormuksen hinnalla ei ole väliä. Ei häissä siitä sormuksesta ole kysymys. Povaan menestyneempiä liittoja niille, jotka on keskittyneet muuhun kuin asioiden hintalappuihin naimisiin mennessään.

Mieluisen sormuksen (joka toki voi olla halpa) hankkiminen ei mitenkään estä keskittymistä muihin asioihin. Jos menisin naimisiin, sormuksella olisi väliä koska se olisi ainut muisto päivästä. En haluaisi hääpukua, juhlia tms. Itse toki olisin valmis ostamaan tai osallistumaan.

Tietysti sormuksen pitää olla mieleinen kun sitä on tarkoitus käyttää koko loppuelämän. Mutta monella ei tunnu sillä olevan väliä, vaan vain sillä että se oli mahdollisimman kallis ja mahdollisimman timanttinen.

Kuinkahan monella on onnistunut juuri sen tietyn sormuksen loppuelämäkäyttö? Ei minulla ainakaan. Tänä vuonna naimisiinmenostamme tulee kuluneeksi 45 vuotta, ja sinä aikana minun sormukseni ovat vaihtuneet useamman kerran. Syitä on ollut monta: alkuperäiset piti katkaista tongilla, kun raskausaikana sormi yhtäkkiä turposi vaarallisen oloisesti; sen jälkeen olen saanut uuden vihkisormuksen 25-vuotishääpäivälahjaksi; tämän viimeisimmän kinusin itse, kun halusin valkokultaisen. Sormukset vaihtuvat, mutta mies pysyy... ;)

Vierailija
46/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Ap:lle raha ei merkitse mitään :D

Vierailija
47/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kuin mieheni sormus. 

Hän jopa pohti, että voiko ostaa, koska kalliimpi kuin minun sormukset. Mutta halusin ne sormukset jotka tuntuivat omilta.  Vaikka ovat jokapäiväisessä käytössä pidän niistä edelleen ja aikaa on ostoksista kulunut jo yli 10 vuotta. 

Vierailija
48/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlat 300 euroa ja vihkisormus 4000 euroa.

Vierailija
49/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa tämä mies nyt valehtelee? On ihan hyvin voinut maksaa yli 2000 sormuksesta vaikka sen arvo ei ole välttämättä sitä. Kai ne kauppiaat laittavat lisää niihin hintoihin, että saavat jotain voittoa. 

Vierailija
50/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan näitä joille sormuksen hinnalla ei ole väliä. Ei häissä siitä sormuksesta ole kysymys. Povaan menestyneempiä liittoja niille, jotka on keskittyneet muuhun kuin asioiden hintalappuihin naimisiin mennessään.

Mieluisen sormuksen (joka toki voi olla halpa) hankkiminen ei mitenkään estä keskittymistä muihin asioihin. Jos menisin naimisiin, sormuksella olisi väliä koska se olisi ainut muisto päivästä. En haluaisi hääpukua, juhlia tms. Itse toki olisin valmis ostamaan tai osallistumaan.

Tietysti sormuksen pitää olla mieleinen kun sitä on tarkoitus käyttää koko loppuelämän. Mutta monella ei tunnu sillä olevan väliä, vaan vain sillä että se oli mahdollisimman kallis ja mahdollisimman timanttinen.

Kuinkahan monella on onnis

Mulla on sormukset käytössä vaikka olen jo eronnut. Itse ne aikoinaan valitsin ja käytän niitä nyt oikean käden sormissa, kun ovat todella kauniit sormukset ja pidän niistä edelleen. 

Vierailija
51/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihkisormus 6800€. Tästä tulee perintökalleus.Muutenkin olemme ostaneet esim. käsin tehtyjä täyspuisia huonekaluja, jotka varmasti jäävät jälkipolville mieluisana perintönä.

Ai jaa : )

No me taas saimme antiikkihuonekalut (1700- ja 1800-luvuilta) ja hopeat yms vanhemmiltamme. Vain taide ja jotain verhoja täytyi ostaa, kun muutimme ensimmäiseen yhteiseen kotiimme Merikadulla : )