Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon teidän kihlasormus maksoi? Entä vihkisormus?

Vierailija
10.02.2024 |

Mies ei halua kertoa vihkisormuksen tarkkaa hintaa. Sanoo et on arvokas yli 2 tonnia ja naureskelee. Yrittää jotain vitsailla, miksi kyselet?

Vein kultasepälle arvioitavaksi, niin on vaan 14 karaatia. Löytyy myös 18 karaatia sormuksia. Timantti sormus, arvo noin 1200-1500.

Lievästi sanoen pettynyt ja en tiiä pystynkö tästä jatkaa.

Harmittaa kun naivina laitoin somessa et yli 2000 € sormessa. Niin nyt asiantuntija näkee totuuden

Sama mitä kävi exän kanssa matka balille olikin lopulta 2 vko Ingles.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun kihlasormus maksoi tuon 1200€ ja mielestäni se on liikaa. En melkein kehtaa käyttää noin kallista korua.

Vierailija
22/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun kihlasormus maksoi tuon 1200€ ja mielestäni se on liikaa. En melkein kehtaa käyttää noin kallista korua.

Eihän sitä hintaa tiedä kuin te kaksi. Miksi ihmeessä ei kehtaisi käyttää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en omista mitään noin kallista. Entä jos hukkaan sen, tai onnistun rikkomaan sen jotenkin tms. Halvempi sormus ei aiheuttaisi samanlaista "ahdistusta". Ehkä olen outo.

Vierailija
24/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus vaimokkeelle 3900€ (Keto) ja itselle 500€. Maksoin molemmat.

Vierailija
25/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en omista mitään noin kallista. Entä jos hukkaan sen, tai onnistun rikkomaan sen jotenkin tms. Halvempi sormus ei aiheuttaisi samanlaista "ahdistusta". Ehkä olen outo.

No sitten hukkaat tai rikot, ei se maailma siihen kaadu. Se sormus on ostettu ja rahat jo käytetty. Vai onko sulla suunnitelmissa myydä se joskus?

Vierailija
26/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää on provo. Jos ei, niin kokeile oiksko JP Kukkonen vielä vapaana. Kalliimmat sormukset ja matkat.

Vierailija
27/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormusta ei hommattu. Vihkisormus reilu tonni. Tykkään siitä kovasti, eikä ole vielä 13 vuodessa kadonnut tai hajonnut.

Vierailija
28/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kihlasormus maksoi 550€ (ovh 1000€). 

Onhan tuo harmillista, että mies kokee tarvetta valehdella. Vaikkakin olisi pieni valhe mutta mistä tietää mistä muusta valehtelisi 🤷 Jos ei halua hintaa kertoa niin jättää kertomatta.

Vierailija
29/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on ikuinen uskomus, että mitä halvempi sormus, sitä kestävämpi liitto. Varmuudella kuolemaan asti kestää liitto, johon ei osteta sormuksia ollenkaan, tai ostetaan halvat rihkamat.

Vierailija
30/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ottanut käyttöön kaikki kalliit lahjani. Olen säilyttänyt niitä kaapeissa, mutta hyvänen aika sentään, kyllä ne käyttöön on kuitenkin tarkoitettu. Laitan parasta posliinia pöytään ja olen alkanut käyttää timanttikoruja, joista kyllä pidän kovasti.  Anoppi osti kaikenlaista lahjaksi ja minä mietin etteihän näitä raski käyttää edes. No kyllä raskii ja se on myös kunnioitusta lahjanantajalle, että niitä käytetään. 

Vierailija
31/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" en tiiä pystynkö tästä jatkaa"

Mitä helvettiä mä just luin?

Mikä sun mielestä on avioliitossa tärkeää?

Vierailija
32/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan näitä joille sormuksen hinnalla ei ole väliä. Ei häissä siitä sormuksesta ole kysymys. Povaan menestyneempiä liittoja niille, jotka on keskittyneet muuhun kuin asioiden hintalappuihin naimisiin mennessään.

Mieluisen sormuksen (joka toki voi olla halpa) hankkiminen ei mitenkään estä keskittymistä muihin asioihin. Jos menisin naimisiin, sormuksella olisi väliä koska se olisi ainut muisto päivästä. En haluaisi hääpukua, juhlia tms. Itse toki olisin valmis ostamaan tai osallistumaan.

Vierailija
33/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika tärkeää ettei puoliso valehtele.

Vierailija
34/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan näitä joille sormuksen hinnalla ei ole väliä. Ei häissä siitä sormuksesta ole kysymys. Povaan menestyneempiä liittoja niille, jotka on keskittyneet muuhun kuin asioiden hintalappuihin naimisiin mennessään.

Mieluisen sormuksen (joka toki voi olla halpa) hankkiminen ei mitenkään estä keskittymistä muihin asioihin. Jos menisin naimisiin, sormuksella olisi väliä koska se olisi ainut muisto päivästä. En haluaisi hääpukua, juhlia tms. Itse toki olisin valmis ostamaan tai osallistumaan.

Tietysti sormuksen pitää olla mieleinen kun sitä on tarkoitus käyttää koko loppuelämän. Mutta monella ei tunnu sillä olevan väliä, vaan vain sillä että se oli mahdollisimman kallis ja mahdollisimman timanttinen.

Vierailija
35/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, totta tuokin. Mutta en kyllä ymmärrä sitäkään, että hintaa tentataan ja vaaditaan vastausta. Enkä sitäkään, että someen laitetaan sormusten hintoja. Ehkä tää on vaan ketju, jota en ymmärrä, ja lopetan kommentoimisen.

Vierailija
36/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus taisi olla noin 300 €, vihki 800-900 €. Sain juuri ne mitä halusinkin. 10 v. Hääpäivänä sain uuden sormuksen, 2300 €. Laitetaan sellaista mihin missäkin elämänvaiheessa on taloudellisesti järkevää. Itselleni loppujen lopuksi mieluisin on kihlasormus, se on aina sormessa, kaksi muuta vaihtelee tai ovat kaikki sormessa. 

Vierailija
37/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vihkisormukseni maksoi alle 300 euroa. En halunnut kallista sormusta. 

Vierailija
38/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vihkisormukseni maksoi alle 300 euroa. En halunnut kallista sormusta. 

Anteeksi, kihlasormus. 

Vierailija
39/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, totta tuokin. Mutta en kyllä ymmärrä sitäkään, että hintaa tentataan ja vaaditaan vastausta. Enkä sitäkään, että someen laitetaan sormusten hintoja. Ehkä tää on vaan ketju, jota en ymmärrä, ja lopetan kommentoimisen.

Itsekään en ihan ymmärrä juuri tuota sormuksen hinnalla pröystäilyä. Mitä sen on väliä? Sehän on kaikkein mitättömin asia sormusostoksilla. Olennaista on pitääkö sormuksesta ja erityisesti pitääkö sormuksen antajasta. 

Jos kokee sen hinnan kaikkein oleellisemmaksi asiaksi, ei ole kyllä riittävän kypsä avioliittoon 

Vierailija
40/51 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oudon tyypin olet valinnut, mutta kukin tavallaan. Mutta asiaan, kihlasormukseni maksoi 300mk, miehen 350mk, elettiin 70-luvun loppupuolta, olivat sileät simppelit sormukset. Ollaan molemmat kasvettu sormuksistamme ulos ajat sitten. Kun käytän nimettömässä sormusta, se on rippilahjaksi saamani sormus.