Miksi tällä palstalla keskustellaan lähinnä vain sellaisista asioista, joista täällä ei ymmärretä mitään?
Monet avaukset koskevat psykoligiaa tai politiikkaa. Miksi ette vain vertaile pirkka, lidl ja coop oluen makua tai keskustele seksikumppaneiden määrästä tms. Ihan turha jauhaa asioista, joista ei mitään ymmärrä ja se vähäkin ymmärrys on lähteestä "kaverilta kuulin".
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä on armeija jotain äo 60 trolleja pätemässä.
Mun ÄO 166
Unohdit pilkun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ÄO 166
Unohdit pilkun!
Mun ÄO on 166 - Pilkku
Vierailija kirjoitti:
Ap, Itsekään en ymmärrä miksi vihervassarit ei lue Scriptaa ja vasta sitten mussuta
Nyt ei ollut kyse J.H-a:sta eikä se Scripta ole mikään Raamattu.
https://www.halla-aho.com/scripta/
Tykkäsin lukea
Hyviä tekstejä
Perehtykää ja tulkaa vasta sitten tänne päteen
Vierailija kirjoitti:
Ap, etkö ole vielä huomannut että av-mammat ovat omasta mielestään jokaisen alan asiantuntijoita :D
Mielenkiintoinen väite itsessään, kun ajatellaan palstalla olevan kansastamme aikalailla läpileikkaus erilaisista ja eri taustoista olevia ihmisiä.
Useimmat tämän väitteen esittävät eivät useinkaan itse myönnä edustavansa heitä, joita väittää yleistäen muiden palstalla olevien edustavan.
He ketkä ymmärtävät nämä lähtökohdat, eivät tee vastaavia aloituksia, jotka lähtökohtaisesti ei anna kovinkaan älykästä vastinetta jatkaa aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä
Esim. Monet uskoo yhä ilmastovalheeseen
Surullista
Uskotko myös että maapallo on litteä?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin lukea
Hyviä tekstejä
Aloituksessa ei ollut kyse hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin lukea
Hyviä tekstejä
E v v k koska en hänestä tänne kirjoittele enkä kommentoi.
miten asioista voidaan puhutaan jos niistä ei saa puhua :D haetaan vertasta keskustelu kumppania. itteni ärsyttää eniten se kuinka toistetaan muitten ajatuksia niinku omassa päässä ei liikkus mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ap, Itsekään en ymmärrä miksi vihervassarit ei lue Scriptaa ja vasta sitten mussuta
Perustele miksi se pitäisi lukea?
tän hetken suurin viisaus on tietää mitä ei tiedä. kaikki mitä et tiedä voidaan käyttää sua vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele miksi se pitäisi lukea?
se on aina tätä hulluutta ne tahtoo että ymmärrät niitä mutta ne ei tahdo ymmärtää sua. toimii molempiin suuntiin
Siksi, että se on parasta viihdettä. Tämä sis vastauksena ap:n kysymykseen, pilkku.
Voit varmaan yrittää keskustella psykoligiasta Yliksellä - älymystön kokoontumisforumilla.
Pahoittelen, että naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ÄO 166
Ei ole, kultaseni. Se on 66.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voidaan luottaa valtamedian asiantuntijoihin...
Kun vain kuuntelet näitä asiantuntijoita joka päivä huomaat että olet todella onnellinen kun et kohta omista mitään ja olet rutiköyhä... mutta se on asiantuntijan mukaan ihan ok niin silloinhan kaikki on hyvin...
Teemu Vehkalan ja kaltaistensa mt-työkyvyttömyyseläkeläisten paskaa taas jauhat.
Luulin, että Monet on jo kuollut