Kuka teillä vie roskat ulos?
Meillä vien mä. Kukaan muu ei vie, yrittää vaan tunkea ennestään ylitäyteen roskikseen lisää roskia.
Mikä siinä on, että kun näkee ettei roskikseen ei enää mahdu niitä roskia, niin ei voi vaihtaa siihen uutta roskista tilalle ja viedä sen täysinäisen pussin roskiin?
Kommentit (33)
Ei vielä viedä roskia ulos, vaan jötehuoneeseen
Aika usein lapset vievät ja lajittelevat. Se on heidän lempikotityönsä ja oikeastaan ainoa, jonka tekemättä ilman suurempia mukinoita.
No ei kukaan. Meillä on sellaiset pienet polut täällä kotona, että pääsee paikasta toiseen. Muu tila on roskaa täynnä, ei nyt ihan kattoon asti vielä, mutta ehkä muutaman vuoden päästä.
äiti vie kun laiskapaska pääsee hoitokodistaan käymään
Minä tai mies. Yleensä mun mies tsekkaa roskakaapin ja nappaa pussin mukaan lähtiessään esim. koiria ulkoiluttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä viedä roskia ulos, vaan jötehuoneeseen
Riippuu missä asuu. Ok-taloasujina meillä on piharoskis.
Kun roskis täyttyy, se solmitaan ja laitetaan oven pieleen. Siitä seuraava joka ovesta kulkee, vie pussin mennessään.
Ei ole vaikeaa näin aikuisten kesken. Siitä, milloin pitää imuroida voidaan olla montaa mieltä, mutta roskapussin täyttyminen ei ole mielipidekysymys.
niin pitkään syödään kaikki kunnes pönttö nielee. milleniumin kunniaks ostetut nahkasandaalit piti syödä pariin kertaan
Vierailija kirjoitti:
Kun roskis täyttyy, se solmitaan ja laitetaan oven pieleen. Siitä seuraava joka ovesta kulkee, vie pussin mennessään.
Ei ole vaikeaa näin aikuisten kesken. Siitä, milloin pitää imuroida voidaan olla montaa mieltä, mutta roskapussin täyttyminen ei ole mielipidekysymys.
ei niin vaan hydraulinen paine kysymys.
Mieheni vie roskat ulos, kun roskapussi on täynnä eli joskus pari kertaa päivässä, kerran päivässä ja joskus joka toinen päivä.
Naapuri. Itse en jaksa. Nostan pussit sen oven viereen, haiskoon siinä, jos ei vie.
-hissitön 7. kerros
Minä vien sekajätteen ja bioskan, kierrätettävät vie useammin mies. En kyllä tiedä, miksi näin on. No kompostia mies ei ole opetellut ylläpitämään.