Mä olen tosi rakastunut, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (46)
Koetko että tunne aaltoilee ja jos koet, onko se sinusta mukavaa vai epämiellyttävää? Siedätkö epävarmuutta?
Toivottavasti ei ole kolmansien maiden asukki.
Minkä arvosanan annat itsellesi ap ja minkä arvosanan annat rakkauden kohteellesi? Oletteko samantasoisia vai onko toinen teistä tasokkaampi?
Elät tosi ihanaa aikaa. Vielä vuosikymmenenkin päästä muistelet tunnetta, kun kuulet vaikka jonkun tutun kappaleen tältä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Koetko että tunne aaltoilee ja jos koet, onko se sinusta mukavaa vai epämiellyttävää? Siedätkö epävarmuutta?
Voisi sanoa, että tunne aaltoilee, mutta oikeastaan vaan ihanan ja käsittämättömän onnen välillä, en siis juurikaan tunne epävarmuutta ja siedän sitä muutenkin hyvin.
Onko vasen kätesi nyt mustasukkainen uudelle mielitietyllesi...eli oikealle kädelle?
Vierailija kirjoitti:
Minkä arvosanan annat itsellesi ap ja minkä arvosanan annat rakkauden kohteellesi? Oletteko samantasoisia vai onko toinen teistä tasokkaampi?
Mä en ole mikään tasoteoreetikko, mutta voisin arvella, että me ollaan aikalailla samantasoisia. Toisillemme täydet kympit, mutta muiden silmissä varmaan kasin pintaan, eli aika korkealla sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt Raaseporissa?
En ole, mutta pitäisköhän ehdottaa kesäretkeä sinne, suositteletko?
Vierailija kirjoitti:
Missä olit 4.8.2009?
Nyt on paha, en yhtään voi muistaa, hengissä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko vasen kätesi nyt mustasukkainen uudelle mielitietyllesi...eli oikealle kädelle?
Nyt osuikin joku vitsimies paikalle, molemmat kädet pelittää yhtä hyvin, kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itsekään käynyt. Aika harva tuttunikaan on käynyt niin sen takia halusinkin kysyä. Haluaisitko että kysyn lisää kummia kysymyksiä vai enemmän aiheeseen liittyviä?
Onko molemminpuolista? Minkä ikäisiä olette? Onnea ja ihanuutta teille!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon tunteesta
Kiitos <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itsekään käynyt. Aika harva tuttunikaan on käynyt niin sen takia halusinkin kysyä. Haluaisitko että kysyn lisää kummia kysymyksiä vai enemmän aiheeseen liittyviä?
Mä oon joustava, saat päättää!
Mäkin olen. Olen ollut viimeiset 17v ja aina vaan rakkaus syvenee!
Onneksi olkoon tunteesta