Yleisradion tuore puoluegallup on karua luettavaa Sdp:lle
Yleisradion tuore puoluegallup on karua luettavaa Sdp:lle, kun jopa vasemmistovetoisen ay-liikkeen poliittisten lakkojen aikana oikeistohallituksen kannatus kasvaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010217685.html
Kommentit (92)
Kyllä demarien pitäisi nostaa kannatustaan ohjuksen lailla tässä tilanteessa. Samoin kepun.. Ay liikkeet masinoi lakkoja ja mielenosoituksia viikottain. Mediassa haukutaan hallitusta päivittäin. Myös presidentinvaalien tenteissä vasemmisto ja demarit pääsi iskemään hallituksen kimppuun. Heidän tehtävänsä on tehty tosi helpoksi. Mutta ei vaan onnistu. Mitä enemmän psn kimppuun käydään. Niin enemmän sen kannatus nousee. Varjobudjetit esitettiin ja sekään ei auttanut. Pelkällä räkyttämisellä ei kansaa vakuuteta.
Minä olen sitä mieltä että persujen kannatus on vakiintunut. Pienet iskut ei sitä heilauta. Ei ne kannatajat paina samantien vasemmiston syliin kun jotain tulee. Tämä ei ole enään soinin persut. Vaan Purran persut ovat selvästi enemmän oikeistolaisia. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Valtio ei omista mitään. Oligarkit omistavat eli samaan tyyliin kuin jenkeissä. Sielläkin vähemmistö on todella rikkaita.
Yhdysvallat on kymmenisen kertaa rikkaampi maa kuin Venäjä. Sen siitä saa, kun rahat jaetaan vapailla markkinoilla... ei sen mukaan, kuka on diktaattorin suosiossa.
Yhdysvallat on järkyttävä maa Suomeen, Ruotsiin, Norjaan tai Tanskaan verrattuna. Väkivaltainen, rikollisuutta, nistejä ja kodittomia makaa pitkin kaupungien keskustoja, ei yleistä terveydenhuoltoa, huono yleinen koulutusjärjestelmä. Enemmistö jenkeistä ei varmaan pystyisi kartalta osoittamaan edes missä Suomi sijaitsee.
Eli ei, kapitalismi ei ole avain. Sosialismin ja kapitalismin yhteispeli on avain parempaan yhteiskuntaan. Eli vapaa markkinat, mutta niin, että myös he
Yhdysvalloissa tavalliset ihmiset ei pysty ostamaan edes munia kaupasta tällä hetkellä. Talous siellä pyörii sotimisen ja Hollywoodin ansiosta. Mitä enemmän asioita Yhdysvalloista kuulee, sitä kiitollisempi on siitä että asuu Euroopassa. Jos haluaa ottaa rapakon takaa mallia, niin Kanada on miljoona kertaa parempi paikka olla ja elää kuin yhdysvallat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä demarien pitäisi nostaa kannatustaan ohjuksen lailla tässä tilanteessa. Samoin kepun.. Ay liikkeet masinoi lakkoja ja mielenosoituksia viikottain. Mediassa haukutaan hallitusta päivittäin. Myös presidentinvaalien tenteissä vasemmisto ja demarit pääsi iskemään hallituksen kimppuun. Heidän tehtävänsä on tehty tosi helpoksi. Mutta ei vaan onnistu. Mitä enemmän psn kimppuun käydään. Niin enemmän sen kannatus nousee. Varjobudjetit esitettiin ja sekään ei auttanut. Pelkällä räkyttämisellä ei kansaa vakuuteta.
Minä olen sitä mieltä että persujen kannatus on vakiintunut. Pienet iskut ei sitä heilauta. Ei ne kannatajat paina samantien vasemmiston syliin kun jotain tulee. Tämä ei ole enään soinin persut. Vaan Purran persut ovat selvästi enemmän oikeistolaisia. Hyvä niin.
Hyvä kirjoitus ja niin totta!
Vierailija kirjoitti:
Persut on ensimmäinen ryhmä jolle kokoomuslaiset yrittäjät alkavat jakelemaan potkuja koska he ovat niin moukkamaisia. Pääsevät toimeentulotuelle ja saavat maistaa oman puoleensa politiikkaa :) Persut eivät ole ihan mitään järjen jättiläisiä.
Ei tulisi mieleenkään kannattaa SDP:tä, kun SAK estää minua toistuvasti pääsemästä töihin. Olen kurkkuani myöten täynnä vasemmistopolitiikkaa.
Vasemmiston politikointi on kuin hyllyvä suo
Vierailija kirjoitti:
Demarit halusi olla wokepuolue ja hylkäsivät duunarimiehet.
Älä puhu 💩. PURRA SE HYLKÄSI PERSUDUUNARINSA. Terveisin entinen persu.. Saatana.
Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue. Sen kannatus nousee samaan aikaan, kun vasemmistovetoinen ay-liike järjestelee poliittisia lakko-operaatioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue. Sen kannatus nousee samaan aikaan, kun vasemmistovetoinen ay-liike järjestelee poliittisia lakko-operaatioitaan.
Miksi ne ei ala kovistelemaan Purraa.. En ymmärrä..
Ei Demareita olisi ikinä pitänyt päästää politiikkaan sisällissodan jälkeen, he ovat kommunisteja
Ei vaan jokainen vastaa omasta liikkumisestaan. Hallitus heikentää irtisanomissuojaa joten jos et pääse töihin niin sinut voidaan korvata. Liitto ei ole vastuussa töissä käymisestäsi. SInä olet vastuussa omasta elämästävi. Tämä on hallituksen sanoma.