Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

piiskaus.

Vierailija
09.02.2024 |

onko muita naisia ketkä haaveilee että sais nahkavyöllä piiskaa?

Kommentit (256)

Vierailija
41/256 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menen piiskaamaan 26v naisen ja olen itse 44v.vähän jännittää.t:remmi mies

Vierailija
42/256 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään menen piiskaamaan 26v naisen ja olen itse 44v.vähän jännittää.t:remmi mies

ok piiskaus hoidettu nainen otti 12 nahkavyön iskua ja sano valmis älä enää.sitten juotii yhdet lonkerot ja lähdin oli tyytyväinen.

ei halunnut seksiä kun saa sitä mieheltään.tosin olisi voinut sanoa että on varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/256 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on pitkään kiinnostanut spanking, mutta en edes fantasioi vyöstä tai vitsasta. En haluaisi mitään haavoja sentään. Haluaisin, että tilanne olisi perinteinen ja realistinen. Silleen, että olisin over the knee miehen sylissä, pikkuhousut nilkoissa ja pylly paljaana pystyssä. Sitten mies läimäyttelisi paljaalla kädellä jämäkästi ja nopeassa tahdissa molemmille pakaroille yhtä aikaa. Mies pitelisi minua aloillaan kun tietysti rimpuilisin ja vääntelehtisin ja kiljuisin "et et et", "lopeta", yms. Sitä jatkuisi niin kauan kuin daddy päättää. Sen jälkeen hän nostaisi minut seisomaan, vetäisi pikkarit takaisin mulle päälle, puhuttelisi mua vähän aikaa ankarasti ja sitten rauhoittelisi sylissä.

Olen tällaista vaimolle tehnyt. Olen satakiloinen kaksimetrinen mies, mutta vaimo on sen verran sitkeä, ettei päästänyt ääntäkään, vaikka välillä löin avokämmenellä aivan täysiä, ja näki, että alkoi jo sattua. Muttä täytyy tietysti keskustella ja tarkkailla, mitä halutaan ja kestetään ja on turvasana. Voin kyllä muitakin piiskata vyöllä tai remmillä tai läpsiä, kun ollaan avoimessa suhteessa, eikä tartte olla seksiäkään. Voi laittaa viestiäkin osoitteella KarpaasiXX, missä tuo merkkijono XX korvataan numerolla 19. Ja sovellus on KiK tai Telegram, kumpikin käy.

Vierailija
44/256 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

emänta kävi ostamassa farkkuihin pitkän nahkavyön ja sano tee pari reikää lisää ja illalla voit testata sitä muhun.tuli vähän yllätyksenä tollainen ehdotus.

Vierailija
45/256 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok piiskaus hoidettu nainen otti 12 nahkavyön iskua ja sano valmis älä enää.sitten juotii yhdet lonkerot ja lähdin oli tyytyväinen.

ei halunnut seksiä kun saa sitä mieheltään.tosin olisi voinut sanoa että on varattu.

Nyt taisi olla kyllä niin että ainut kerta kun nahkavyötä näkyi oli kun piti käydä kusella niiden kahden oman lonkeron jälkeen . terveisiä Porvosta

Vierailija
46/256 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt taisi olla kyllä niin että ainut kerta kun nahkavyötä näkyi oli kun piti käydä kusella niiden kahden oman lonkeron jälkeen . terveisiä Porvosta

ai mites sinne noin ankeeta kuuluu? :t remmimies

Vierailija
47/256 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli pitäis saada lonkeroo sekä nahkavyötä? :remmi mies

Vierailija
48/256 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen nahkavyö? soveltuuko piiskaukseen ja kurinpalautukseen?:t remmi mies

Vierailija
49/256 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihin pitää ottaa kunnon selkäsaunan jälkeen vaikka olisi kuinka joku mies kotona nypyttelemässä. Piiskauksen jälkeen seisotan aina typykkää perse paljaana nurkassa tai ikkunan edessä varttitunnin, nuolen takaapäin orgasmin levittämällä punoittavia pakaroita ja sen jälkeen tyttö ottaa vielä loppuun asti suihin. Näistä asioista sovitaan etukäteen eikä niistä tingitä. M41

Vierailija
50/256 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla harvassa ne naiset mitkä piiskaa oikeasti haluaa: remmi mies.

Vierailija
51/256 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taitaa olla harvassa ne naiset mitkä piiskaa oikeasti haluaa: remmi mies.

Taitaa monilla olla ne vitsat ja vyöt liian pelottavia, varsinkin miehen käyttäminä, ehkä pelkällä kädellä useampi voisi kokeilla.

Vierailija
52/256 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan nimenomaan remmistä, mutta mies haluaa vain korkeintaan läpsiä kämmenellä. Mikä voi kyllä ihan todella sattua, mutta ei ole yhtään sama asia. 

Mies ei halua tehdä montaa muutakaan asiaa joista jäisi pahat jäljet tai joihin liittyy riskejä. 

"Palvelen" kyllä miestä muuten ihan toiveidensa mukaan koska vastavuoroisuus on pop, mutta en tykkäsi, että vyöllä selkään saamisesta tehtäisiin joku alistumisjuttu. Olen masokisti, en sub enkä missään nimessä alistuva palvelija. 

En ole ikinä saanut lapsena selkääni, muuten on kyllä fyysisesti kuritettu. En liitä noihin hommiin kuitenkaan mitään ajatuksia vanhemmistani mutta liekö taipumus sitten kumpuaa sieltä. 

En voisi ikinä pettää ja on muuten hyvä mies niin näillä mennään. 

N35

Vierailija
53/256 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään haaveillut että mieheni antaisi remmiä minulle. Sitten rohkaistuin ja otin asian puheeksi. Hän sanoi että jos  haluan niin koitetaan perjantaina. Olin kun tulisilla hiilillä muutaman päivän ja pimppani ihan valui kun mietin et kohta saan remmiä. Saunoimme perjantaina ja sitten mieheni sanoi nyt sitten tuhmuri  saat remmiä. Sain komennon sohvan sivunojalle maata pylly pystyssä. Hän otti vyön käteensä ja minua niskasta kovaa kiinni, sitten remmi läjähti pyllylle. Sain varmaan 25 sivallusta pyllylle ja reisille, itkin ja uikutin kun kuritus loppui. Olin todella kiimainen ja ihan valluin nesteitä kun miheni komenti ottamaan suihin. Hän tuli nopesti ja nielin kiltisti kaikki, sitten tuli komento kontille sohvalle. Mieheni tuli taakseni ja nuoli kun koira takaapäin, tulin kiljuen kovan orgasmin tullessa. Sitten menimme makuuhuoneeseen ja rakastelimme pitkään. Nyt saan remmiä noin kerran kuukaudessa ja tykkään kun minua piiskataan ja miehenikin tykkää antajan roolista. Amanda 42.

Vierailija
54/256 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pitkään haaveillut että mieheni antaisi remmiä minulle. Sitten rohkaistuin ja otin asian puheeksi. Hän sanoi että jos  haluan niin koitetaan perjantaina. Olin kun tulisilla hiilillä muutaman päivän ja pimppani ihan valui kun mietin et kohta saan remmiä. Saunoimme perjantaina ja sitten mieheni sanoi nyt sitten tuhmuri  saat remmiä. Sain komennon sohvan sivunojalle maata pylly pystyssä. Hän otti vyön käteensä ja minua niskasta kovaa kiinni, sitten remmi läjähti pyllylle. Sain varmaan 25 sivallusta pyllylle ja reisille, itkin ja uikutin kun kuritus loppui. Olin todella kiimainen ja ihan valluin nesteitä kun miheni komenti ottamaan suihin. Hän tuli nopesti ja nielin kiltisti kaikki, sitten tuli komento kontille sohvalle. Mieheni tuli taakseni ja nuoli kun koira takaapäin, tulin kiljuen kovan orgasmin tullessa. Sitten menimme makuuhuoneeseen ja rakastelimme pitkään. Nyt saan remmiä noin kerran kuukaudessa ja tykkään kun minua piiskataan ja mieheni

Vau mikä naaras. Olet kyllä kuvauksesi mukaan super mimmi. Rohkenit kertoa miehellesi ja jopa toteuttaa fantasiasi. Näin niitä liittoja pidetään kasassa. Puhukaa toteuttakaa ja kokeilkaa. Master 44.

Vierailija
55/256 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pitkään haaveillut että mieheni antaisi remmiä minulle. Sitten rohkaistuin ja otin asian puheeksi. Hän sanoi että jos  haluan niin koitetaan perjantaina. Olin kun tulisilla hiilillä muutaman päivän ja pimppani ihan valui kun mietin et kohta saan remmiä. Saunoimme perjantaina ja sitten mieheni sanoi nyt sitten tuhmuri  saat remmiä. Sain komennon sohvan sivunojalle maata pylly pystyssä. Hän otti vyön käteensä ja minua niskasta kovaa kiinni, sitten remmi läjähti pyllylle. Sain varmaan 25 sivallusta pyllylle ja reisille, itkin ja uikutin kun kuritus loppui. Olin todella kiimainen ja ihan valluin nesteitä kun miheni komenti ottamaan suihin. Hän tuli nopesti ja nielin kiltisti kaikki, sitten tuli komento kontille sohvalle. Mieheni tuli taakseni ja nuoli kun koira takaapäin, tulin kiljuen kovan orgasmin tullessa. Sitten menimme makuuhuoneeseen ja rakastelimme pitkään. Nyt saan remmiä noin kerran kuukaudessa ja tykkään kun minua piiskataan ja mieheni

oliko pepussa remmin jälkiä kuinka kauvan?

Vierailija
56/256 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin oikeen pitkän nahkavyön jota pidän farkuissa.jospa tulisi mies mikä piiskais sillä mua.

Vierailija
57/256 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin oikeen pitkän nahkavyön jota pidän farkuissa.jospa tulisi mies mikä piiskais sillä mua.

Eiköhän lähes kaikki miehet sinua piiskaa kun pyydät.

Vierailija
58/256 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän lähes kaikki miehet sinua piiskaa kun pyydät.

ei todellakaan.harva mies on kiinostunut asiasta.

Vierailija
59/256 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin pitkään haaveillut että mieheni antaisi remmiä minulle. Sitten rohkaistuin ja otin asian puheeksi. Hän sanoi että jos  haluan niin koitetaan perjantaina. Olin kun tulisilla hiilillä muutaman päivän ja pimppani ihan valui kun mietin et kohta saan remmiä. Saunoimme perjantaina ja sitten mieheni sanoi nyt sitten tuhmuri  saat remmiä. Sain komennon sohvan sivunojalle maata pylly pystyssä. Hän otti vyön käteensä ja minua niskasta kovaa kiinni, sitten remmi läjähti pyllylle. Sain varmaan 25 sivallusta pyllylle ja reisille, itkin ja uikutin kun kuritus loppui. Olin todella kiimainen ja ihan valluin nesteitä kun miheni komenti ottamaan suihin. Hän tuli nopesti ja nielin kiltisti kaikki, sitten tuli komento kontille sohvalle. Mieheni tuli taakseni ja nuoli kun koira takaapäin, tulin kiljuen kovan orgasmin tullessa. Sitten menimme makuuhuoneeseen ja rakastelimme pitkään. Nyt saan remmiä noin kerran kuuk

Jäljet näkyvät 1-2 viikkoa kun  oikeen saan remmiä. Mutta nautin suunnattomasti ja oloni on rauhallinen pariviikkoa. Amanda.

Vierailija
60/256 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domina eli sinä piiskaavana henkilönä on tullut annettua piiskaa monenlaisella välineellä. Myös omalla leveällä nahkavyöllä. Itselleni kiihottavin asetelma on kuitenkin kun tyttö nöyränä asettuu vatsalleen polvieni päälle. Laskee housunsa ja pyllistää kunnolla. Siitä on kivoin antaa paljaalla kädellä vuoronperään pakaroille ja toisella kädellä tukistaa hiuksista niin, että selkä menee kunnolla kaarelle. Sen verran annan yleensä, että pakarat alkavat punottaa kunnolla. Tuossa kohtaa mielenkiintoni siirtyy jo yleensä tappiin, jonka olen määrännyt subin laittamaan peppuunsa jo ennen tuloa luokseni.