Lukihäiriöinen mieheni oli varannut meille hotellihuoneen viikoksi Tornioon, kun piti mennä Torinoon
Itkettää. Yöpymisiä ei saa enää peruttua. Tulikin aivan erilainen hiihtoloma meidän perheelle kuin piti.
Kommentit (55)
Jaa. Edellisessä aloituksessas sanoit, että luonnehäiriöinen miehesi oli tämän "mokan" tehnyt. Onkse nyt siis luki- vai luonnehäiriöinen? Vai molempia? Ja montako aloitusta vielä eri kuvauksin aiot tehdä?
Meidän piti tilata reissu Ruotsinlaivalle ja Tukholmaan, mutta vahingossa tilattiin viikonloppu Ruotsinpyhtäällä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä Nilsiässä näkynyt mitään vinoa tornia, vaikka Pisa oli.
Ei ollut Öljys-Heikkiäkään.
En suostuisi ikinä Tornioon, jos se on erehdyksessä varattu. Laittaisin miehen kaverinsa kanssa sinne jos miestä kiinnostelee se niin paljon. Ja uusi yritys jonnekin muualle.
Käykää Luulajassakin. Torniosta on sinne hyvä tie.
Eihän näin oikeasti ole käynyt. Ja sitä paitsi: Torinossa on talvilomien aikaan kylmä ja huono keli. Oon asunut siellä ja siksi tiedän.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣 Tämä oli jo hauska.
Vitsi, joka on kuulu jo niin kauan, kun ihminen on osannut lukea nettiä.
Olisiko Torinossa ollut paremmat hiihtomahdollisuudet?
1700 luvulla tehty maalaus Tornion kirkossa,oikeamääränpää oli Torino,mutta päättyi Tornioon.
Mokaa ne muutkin
Torinon käärinliina, melkein kuin Tornion käärinliina. Torino ja Tornio, melkein sama.
me päädyttiin roomaan vaikka piti mennä raumaan
Vierailija kirjoitti:
Torinon käärinliina, melkein kuin Tornion käärinliina. Torino ja Tornio, melkein sama.
Tornion lähellä Keminmaassa on nähtävillä muumio, jos ei käärinliinat ole ihan nähtävillä.
Tornio on maailman hirvein paikka asua. Juntimpaa sakkia saa hakea.
Menkää kamarimusiikkijuhliin Kuhmoisiin seuraavaksi.
Meillä oli matka turkuun mutta matkatavaramme menivätkin turkkiin
Minun piti mennä pihtiputaalle, mutta mummo meni
Setä oli vähällä pudota veneestä, putosikin eno
Järvisen eväät meinas levitä, mut levisikin Jokisen
Vierailija kirjoitti:
Eipä Nilsiässä näkynyt mitään vinoa tornia, vaikka Pisa oli.
Minä olen ylittänyt Suetsin kanavan erinäisiä kertoja, eikä ole tullut Punainenmeri saati Välimeri vastaan, aina se vesistö on ollut Orivesi.
Lukihäiriö antaa kyllä ihmisestä hieman pöntön kuvan :D