Perjantain kunniaksi! Vauva-palstan muotikatsaus: Mitä sinulla on päällä? Aloitan
Valkoiset puuvillasekoite ribbihousut ja nuden värinen paita. Jalassa harmaat sukat.
Kommentit (83)
Pörrösukat ja sinivalkoinen Marimekon raitayöpaita.
Verkkarit (Piruetti) ja villapaita. Eleganttina yksityiskohtana lantion ympärille solmittu pashmina selkäkipuihin.
Mun mies. Tai no, se on oikeestaan takana.
Ikivanha ainakin pari kokoa yli-iso bändihuppari ja juoksutrikoot, jalassa villasukat ja tohvelit.
Ai kamala, beiget verkkarit, vaaleanpunainen villatakki ja pitkävartiset tennissukat. Oon flunssassa, antakaa anteeksi.
Musta neule, mustat sukkahousut, kukonaskelkuvioinen hame.
Vaaleansinen kukallinen kesäpaita, merinokalsarit ja liilat sukat.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala, beiget verkkarit, vaaleanpunainen villatakki ja pitkävartiset tennissukat. Oon flunssassa, antakaa anteeksi. -
Ei av-palstaa varten tarvii pukeutua hienosti - varsinkaan kipeänä.
Paranehan.
- mummo -
Harmaat pyjamahousut ja sininen toppi.
Uskomaton haute couture -luomus eli Kitymarketista alennuksella hankittu trikoomekko. Joka on tosin saanut jo poisheittotuomion tämän käyttökerran jälkeen koska siinä on reikiä.
No kuule farkut, college, toppatakki ja pipo. Oliko kiinnostavaa?
Viridiaanin vihreä baskeri, punavalkoinen Tokmanni villa huppari, harmaa villainen kirppishuppari, mustat farkut, viininpunaiset villasukat ja vihreät halpis croksit. En laittanut tossiliivejä tänään. 😄
Mustista combat-collegehousuista, lilasta kolmevarttihihaisesta paidasta, harmaasta hupparitakista ja sinisistä villasukista muodostuu mun perjantain kotilook. Oikein haute couturea :D
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona aina alasti! T: M65+
Ja tottakai täysi valaistus ja verhot pois kekkaloit ikkunan ääressä.
Alusvaatteet, musta t-paita, sammaleenvihreä velour-oloasu ja mustat villasukat.
Ei mitään.