Perjantain kunniaksi! Vauva-palstan muotikatsaus: Mitä sinulla on päällä? Aloitan
Valkoiset puuvillasekoite ribbihousut ja nuden värinen paita. Jalassa harmaat sukat.
Kommentit (83)
Kultaiset speedot. T. Hopeakettu - tällä kertaa ei täysvalkoisissa
Lilat verkkarit, puuvillainen pitkähihainen paita ja villasukat
Yötunika, alkkarit ja miehen vanhat, kulahtaneet kollarit
Tummansiniset olohousut, musta narutoppi ja sinivalkoharmaaraidalliset sukat. Vähän on kylmä, joten taidan hakea päälle vielä paidan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies. Tai no, se on oikeestaan takana.
Kuin sä pystyt kirjoittamaan?
aina mä sometan, kun mies bylsii mua
Mustat ribatut olohousut ja ylisuuri t-paita jossa Mikki Hiiren kuva
Noin 30 vuotta vanha neuletakki, Polan trikoopusero, löysät trikoohousut, itsekutomani villasukat.
Vaaleanpunaiset villasukat, mustat kapeat viskoosihousut ja musta ex-työnantajan logolla koristeltu huppari.
Mustat bambu-pitkikset, musta trikoopaita jonka päällä musta neule. Siniset koon 44-45 villasukat. Oma jalan koko on 37.5.
Flanellipaita, jossa toinen hiha riekaleina ja korjattu ilmastointiteipillä. Mustat farkut, vetskari rikki, sepalus surrrattu kiinni rautalangalla eli kusihätä pitää osata ennakoida. Jalassa S-marketista hankitut CAT-sukat joista oikeassa taitaa olla reikä kantapäässä. Olen ollut puuhommissa koko iltapäivän ja nyt makailen sohvalla läppäri sylissä. Illemmalla varustus muuten sama, mutta vaihdan nuo reikäiset ehjiin ja pitkät kalsarit sloggeihin, koska sisällä on +20 C.
Mustat college-housut, violetti T-paita ja kauniit itsetehdyt punaharmaavalkoiset villasukat. Olen tyytyväinen asuvalintaani ja tyytyväinen olooni.
Puhlari, viirukkaat villasukat, leggingsit, ruutupaita
Mustat kalsarit, siniset velour- housut, punaiset villasukat, vaaleanpunainen pitkähihainen t- paita ja musta neuletakki. Hot.
Leggingsit, poolo, neuletakki, jätti fleecehuppari.
Aloitetaan alapäästä: okrankeltaiset puuvillasukat (Miny-merkki tokmanni, mainio hinta/laatu), mustat thermotrikoot cittarista. mustat Sloggit, valkoiset Dorina-rintsikat, puuvillainen Bondelid- kaapelineule.
Perjantain kunniaksi mulla on tilanne päällä.
Oranssit töppöset, vaaleanpunaiset pitkätkalsarit ja nyppyinen harmaa villapusero.