Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikuttaako urheilijan, näyttelijän, muusikon ym. poliittinen kanta siihen, kuinka paljon arvostat häntä?

Vierailija
09.02.2024 |

Vai osaatko pitää politiikan erillään siitä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikuttaa. Jos henkilö kanavissaan jatkuvasti toitottaa vaalien aikaan asiaa, niin lakkaan seuraamasta ( vaikka olisi siis samakin kuin omani)

Vierailija
22/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut että mitenkään arvostaisin ap:n listaamia ihmisiä. Siis en dissaa, en ole kiinnostunut enkä siten erityisesti arvosta. Musiikkia käyn kuuntelemassa paljonkin livenä, muusikko sinänsä on yhdentekevä kunhan musa on makuuni. Niistä sentään joistakin muistan nimen, toisin kuin urheilijoista.

Politiikasta on ihan kiva puhua baaritiskillä tuntemattomien kanssa, vähän vedättää niin toiset alkaa selostaa suu vaahdossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka ei kuulu urheiluun. Esim polvistuminen yhden jalan varaan ennen ottelua, myötätunnon osoituksena jollekkin n***erille ei kuulu urheilutapahtumaan. Sen voi tehdä jossain muualla esim suihkutiloissa 

Vierailija
24/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en miettinyt asiaa, mutta kyllä tuolla jotain väliä on siihen miten hahmotan persoonaa. Eihän monikaan sano suoraan jossain haastattelussa mitä äänestää, mutta monet elämäntyyli/tapavalinnat vihjaavat helposti mikä puolue on todennäköisin, ja osa tekijöitä on nykyään ihan selkeän poliittisia, he itse haluavat korostaa sitä.

Nyt kiinnostavia ovat itselleni ne tekijät, jotka eivät ui tuikitutussa ja -turvallisessa vasemmistorannassa toistellen yhteisiä  totuuksiaan ja huokailujaan. Uudenlaista haastavaa näkemystä saattaa alkaa nousta vähitellen enemmän. Kaipaan nimenomaan sitä lisää, että lähdettäisiin etsimään uusia teemoja, tai ehkä vanhoja mutta tähän päivään tuotuina, palautettaisiin ajallisia jatkumoita menneisyyttä arvostavasti. Progressiiviset jutut on nyt sitä korvista tulevaa mainstreamia johon vähän kosken, kun koen sen maailman vain ihan älyttömän pitkäveteisenä ja laskelmoituna. On vain kirjoitettu/tuotettu jokin tekele suoraan trendiagendasta ammentaen. Tuossa ei ole oikesti mitään aidosti luovaa eikä sen ole ehkä ole tarkoituskaan kestää aikaa vaan viihdyttää hetkisen, ehkä myös validoida omaa poukkoilua ja kyynisyyttä. 

Vierailija
25/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. Jokainen kannattaa sitä puoluetta mitä haluaa ja äänestää sitä ehdokasta mitä haluaa. Se ei vaikuta arvostukseeni tai kiinnostukseeni kyseistä henkilöä kohtaan.

Vierailija
26/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. On artisteja, joiden kohdalla poliittiset asiat ovat täysin merkityksettömiä, koska ovat niin hyviä. Mutta toisaalta minulla on pari ns. idolia elämän varrelta, joita olen seurannut pitkään, ja he ovat kyllä poliittisesti hyvin samoilla linjoilla kuin itsekin. Eli nämä "kaverin" asemaan päässeet idolit ovat kyllä ihmisinäkin mielestäni kivoja.

Vierailija
27/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minua juurikaan edes kiinnosta julkkisten yksityiselämät, ellei joku heistä kuulu kaveripiiriini tai sukulaisiini. Arvostan heitä puhtaasti heidän ammatillisten saavutustensa perusteella.

Vierailija
28/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta se on selvinnyt, että julkisuuden henkilöt, joista en pidä ovat myös poliittisesti eri kannalla kuin minä. Arvomaailma näkyy ulospäin.

Vihreys näkyy usein rumana ylimielisenä virneenä. Osaan kartella noita jo tuon perusteella.

Punikit totisempia ja tuikeampia, ehkä vähän pistävä tuijotus vielä, niin voi jo päätellä mistä vaivasta on kyse.

En tarkoittanut mitään tuollaista pseudotieteellistä soopaa. 

Edellinen 

Vierailija
29/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuunnella enää Laura Voutilaista sen jälkeen, kun kuulin sen olevan persu. Eli kyllä se vaikuttaa.

Vierailija
30/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamba on täyttä paskaa ilman Tero Vaaran perussuomalaisuuttakin. 

Vierailija
31/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttelijä, laulaja ja jopa sarjakuva taiteilija on viihdetaiteilija jonka tehtävä on viihdyttää yleisöä. poliittiset kannanotot ei ole sitä.

Vierailija
32/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten, mutta jos joku osoittautuu naiviksi idiootiksi avatessaan suunsa yhteiskunnallisista asioista ja yrittää esiintyä suurena ajattelijana, niin jäähän se mieleen kummittelemaan. Yleisimmin näyttelijöiden ja taiteilijoiden aivopierut ovat jotain vasemmistolaista haihattelua tyyliin, "hei, jos kaikki maailman ihmiset..." - joopa, joo - niinhän sen-ja-sen voikin tosiaan olettaa realistisesti ratkeavan - ja juu, eihän kukaan yhtä pöljä ole koskaan aiemmin keksinyt moista vaan tämä suuri ajatusten vantaajoki on sen juuri ihan itse keksinyt...

Mel Gibson

Vierailija
33/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ajatellut että mitenkään arvostaisin ap:n listaamia ihmisiä. Siis en dissaa, en ole kiinnostunut enkä siten erityisesti arvosta. Musiikkia käyn kuuntelemassa paljonkin livenä, muusikko sinänsä on yhdentekevä kunhan musa on makuuni. Niistä sentään joistakin muistan nimen, toisin kuin urheilijoista.

Politiikasta on ihan kiva puhua baaritiskillä tuntemattomien kanssa, vähän vedättää niin toiset alkaa selostaa suu vaahdossa.

Olen muutaman kerran saanut olla todistamassa poliisille miksi joku sai hieman nyrkistä baarissa. Selkeää provosointia.

Vierailija
34/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikka ei kuulu urheiluun. Esim polvistuminen yhden jalan varaan ennen ottelua, myötätunnon osoituksena jollekkin n***erille ei kuulu urheilutapahtumaan. Sen voi tehdä jossain muualla esim suihkutiloissa 

Mites esim. venäjän osallistuminen urheilutapahtumiin?

Vierailija
35/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä minua juurikaan edes kiinnosta julkkisten yksityiselämät, ellei joku heistä kuulu kaveripiiriini tai sukulaisiini. Arvostan heitä puhtaasti heidän ammatillisten saavutustensa perusteella.

Bill Cosby?

Vierailija
36/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pahemmin politiikkaa seuraa, en edes ole ikinä äänestänyt missään vaaleissa. Ihmiset jotka ovat politiikassa mukana ja ihmiset jotka politiikasta puhuu ovat tyhmiä ihmisiä minusta koska he haluavat vain tuhota suomea.

Kenenkään ihmisen poliittinen kanta ei minua kiinnosta, silloin jos joku ihminen tuo ilmi omaa poliittista kantaa tai politiikka vaikuttaa minuun jollakin tapaa niin silloin vihaan sitä ihmistä.

Politiikka pitäisi kieltää suomessa lailla.

M32

Vierailija
37/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pahemmin politiikkaa seuraa, en edes ole ikinä äänestänyt missään vaaleissa. Ihmiset jotka ovat politiikassa mukana ja ihmiset jotka politiikasta puhuu ovat tyhmiä ihmisiä minusta koska he haluavat vain tuhota suomea.

Kenenkään ihmisen poliittinen kanta ei minua kiinnosta, silloin jos joku ihminen tuo ilmi omaa poliittista kantaa tai politiikka vaikuttaa minuun jollakin tapaa niin silloin vihaan sitä ihmistä.

M32

Eli syljet kaikkia lakeja kohtaan.

Vierailija
38/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

En sylje. Koen että politiikka on asia joka haluaa vain huonoa meille tavallisille ihmisille ja suomelle. Koen että suomessa kansa on todella tyhmää koska suomessa on aina surkeat ihmiset päättämässä asioista.

M32

Vierailija
39/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesbändit kestävät tavallisesti paremmmin kuiin naisbändit koska mihiä kiinnostaa enemmän ideat ja asiat ja naisia ihmissuhde kuviot mitkä aiheuttaaa riitoja.

Vierailija
40/49 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

En sylje. Koen että politiikka on asia joka haluaa vain huonoa meille tavallisille ihmisille ja suomelle. Koen että suomessa kansa on todella tyhmää koska suomessa on aina surkeat ihmiset päättämässä asioista.

M32

eli mielestäsi lakeja ei pidä säätää?