Halla-ahon nallemainen olemus puree naisiin! Tausta-aineiston mukaan perussuomalaisten kannatus on noussut enemmän naisten kuin miesten kesk
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen korkeakoulutettu, kolmekymppinen kahden lapsen äiti. Äänestin ensimmäistä kertaa Perussuomalaista, Jussi Halla-ahoa näissä presidentinvaaleissa. Ja ei, syynä ei ollut mikään "nallemaisuus", vaan ihan oikeasti näen hänet kaikista ehdokkaista pätevimpänä hommaan. En todellakaan tiedä, ketä äänestän nyt toisella kierroksella.
Itsekin olen koulutettu ja olen äänestänyt persuja muutaman vuoden.
Minulle Stubb oli valinta toisella kierroksella.
Pahinta on ollut ilkeily koko kampanjassa...Stubbi on käyttäytynyt hienosti...niinkuin Halla-ahokin
Nallemainen? Omassa lapsuudessani nallet olivat erilaisia. Onneksi.
Mutta ehkäpä persudystopiassa nalle on juuri tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei pure. Perussuomalaisten äänestäjistä suuri osa on peruskoulutasolle jääneitä miehiä.
Sitten persulla menee erittäin hyvin kun 20% kannatus noin kapealla kohderyhmällä 👍
Winnie the Pooh - Blood and Honey?
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho ei ole nallekarhua nähnytkään
Ehkä unissaan :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa suojella lapsiaan, sen takia perussuomalaiset
Älä naurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo fuh rer suojelee mun lapsia. Päinvastoin.
Haluamalla rajoittaa maahan muuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon olemus on kuin körttipapin 1900-luvun alusta. Pelottelee lapsia Johannes Kastajan irtopäillä. Katkera ja kostonhimoinen. Nieleskelee kuuluvasti tarvitessaan miettimisaikaa. Ei jatkoon.
Lisäksi tämä körttipappi on pettänyt vaimoaan ja paneskellut vieläpä lehtolapsen. Vaimonsa kärsimykset ovat mittaamattoman suuret.
Vierailija kirjoitti:
Ei nallemainen vaan liskomainen.
Tai näätämäinen.
Vierailija kirjoitti:
Nallemainen? Omassa lapsuudessani nallet olivat erilaisia. Onneksi.
Mutta ehkäpä persudystopiassa nalle on juuri tuollainen.
Ehkä pikemminkin ilkeä, punaposkinen nukke?
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho ei ole nallekarhua nähnytkään
Vapiseva, pelokkaan oloinen laiha kuikelo ei ole minkään oloinen.. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suojeli yhteisiä lapsiaan häpeätä 8v.äidin ja heidän pettämistä. Jonka koko kansan tietää.. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen korkeakoulutettu, kolmekymppinen kahden lapsen äiti. Äänestin ensimmäistä kertaa Perussuomalaista, Jussi Halla-ahoa näissä presidentinvaaleissa. Ja ei, syynä ei ollut mikään "nallemaisuus", vaan ihan oikeasti näen hänet kaikista ehdokkaista pätevimpänä hommaan. En todellakaan tiedä, ketä äänestän nyt toisella kierroksella.
Itsekin olen koulutettu ja olen äänestänyt persuja muutaman vuoden.
Minulle Stubb oli valinta toisella kierroksella.
Pahinta on ollut ilkeily koko kampanjassa...Stubbi on käyttäytynyt hienosti...niinkuin Halla-ahokin
Minä kolmekymppinen korkeakoulutettu äiti taas haluan suojella lapsiani persujen sairaalta ja ahdasmieliseltä ajatusmaailmalta.
Vierailija kirjoitti:
Nallemainen? Viikon vitsi.
Repesin totaalisesti mitä hittoa ap on vetänyt? Halla haamu on aika ohut kalpea aavistus.