Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Moi. Olen Joonas 6 vuotta Oulunläänista. Olisiko täällä minulle kavereita.
12.01.2007 |
Vastatkaa minulle vanhempien avustuksella, niin minäkin tämän kirjoitin. T: Joonas
Kommentit (4)
Minäkin tykkään leikkiä legoilla ja rakennella palikoilla. Sitten minun eräs lempi leikkeistä on sotaukkoilla leikkiminen. Vanhemmat väittää minua myös rauhalliseksi.
T: Joonas
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä ainakin osasin kuusivuotiaana. Minusta kyllä lääneistä pitää jo tietääkin sen ikäisenä.
Alue: Aihe vapaa
Äiti ei ole ole vielä kertonut kirjoittavansa tätä. Minä pelaan aika vähän. Etupäässä leikin autoilla, legoilla ym. En tykkää monstereista, roboteista ym. Olen aika rauhallinen.