Mitäs perjantaihin kuuluu? Suunnitelmia?
Itse olen nyt siivonnut kodin ja kun tipaton tammikuu meni ja vähän helmikuutakin niin ajattelin vähän naukkailla tänään.
Kommentit (24)
Katson ensin tuon MasterChefin ja sitten aukeaa kylmä lonkero,
Leffaan katsomaan Myrskyluodon Maija
Vierailija kirjoitti:
Oi. Mä niin odotan tuon leffan näkemistä, pelkkä musiikki saa jo nyyhkimään...
Hauskaa/Antoisaa Leffailtaa Sulle😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi. Mä niin odotan tuon leffan näkemistä, pelkkä musiikki saa jo nyyhkimään...
Hauskaa/Antoisaa Leffailtaa Sulle😏
Ai niin:
Itse vietän laatuaikaa yksin maalla, meen huomenna isolle kirkolle äänestysreissulle...
Ajattelin juoda kuusi pulloa viiniä
Hik
Aloitin kevätsiivouksen. Kuivamoppasin khh ja eteisen katot, pesin seinät ja kaapistot, karmit ja ovet
Leivoin quichen päivälliseksi kunhan mies tulee työreissultaan
Rapuloissaan just heräsin. Pari darralonkkua ja foodoran muuli pyörän selkään. Telkkua ja nettiä. Huomenna duuniin.
Ihanaa kun perjantai! Tulin töistä vartti sitten ja vapaa viikonloppu. Kohta ruokakauppaan, ruuan laitto, rentoutumista ja illalla saunaan. La ja su sit jotain yrittäis saada aikaankin.
Istun koneella, juon vodkaa ja jatkan venäjän propagandan postailua.
Vierailija kirjoitti:
Jep
Just tulin töistä. Alkon kautta. Kohta narahtaa korkki.
Vierailija kirjoitti:
Niin
Vierailija kirjoitti:
Rapuloissaan just heräsin. Pari darralonkkua ja foodoran muuli pyörän selkään. Telkkua ja nettiä. Huomenna duuniin.
"Foodoran muuli" 🤣
Lepään täydessä hiljaisuudessa hulinaviikon jälkeen, palstailen, katson telkkaria. Tänään viiniä, huomenna hyvää ruokaa.
Viittiskö kertoa? No v.... en viitti.
Istun mökillä takkatulen äärellä. Heitän olutta huiviin sen minkä kerkeän.
Aamupäivällä me käytiin kaupoilla ja kirppiksellä, vapaapäivä kun on. Illemmalla saunotaan, sit vain ollaan ja katotaan joku hyvä leffa. Alkoholia me ei olla käytetty enää aikoihin. Kiva herätä huomenaamuna pää kirkkaana ja kroppa kunnossa :)
Tylsistyn varmaan kuoliaaksi. Alkoholia en enää käytä. Sillä saisi kyllä tylsyyden tapettua.
Siivoan ja haen pringlespurkin.