Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Laura?

Vierailija
09.02.2024 |

Onko liian tavis enää tulevan sukupolven tytöille? Olen itse ysärin lapsia ja tuosta nimestä jotenkin aina tykännyt, mutta tuntuu että harva se samaa ikäluokkaa olevista tytöistä oli joko Lauroja, Jennoja, Jennejä tai Emmoja. Oma tyttö tulossa ja Laura on tällä hetkellä oma suosikki :D 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana nimi. Tunnen suloisen Lauran. Mielestäni Lauri pojan nimenä on ihana. (Tätähän sinä et tosin kysynyt...).

Mielestäni Lauri Tilkanen on ihana!!!!!!

Vierailija
22/37 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 33000 Suomalaista naista on saanut tämän nimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nimi voikin vaikuttaa niin paljon, en ole ikinä tavannut yhtään ongelma-Lauraa.

Heti jos nimi on joku Aada, Sofia, Isla tai jotain, niin jo koulusta asti jatkuvasti jossain rehtorin puhuttelussa.

Mun tuntema Laura taas on just sellaisesta perus sossuasiakasperheestä ja sen huomaa. 

Vierailija
24/37 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsa ja karmee

Vierailija
25/37 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen 18v Laura. Ollaan espanjalais-suomainen perhe ja hyvin käy molemmissa maissa. Äännetäänkin samoin joka oli hyvin tärkeää nimeä valittaessa. Ihana tyttö on.

Syntymävuotenaan 2005 oli kolmen kärjessä Paulan ja Lucían jälkeen, siis täällä Espanjassa, mutta koskaan ei ole tullut kaimoja vastaan esim koulumaailmassa. 

Vierailija
26/37 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii myös ulkomailla, kiva nimi. Mietin välillä, että mitenhän jotkut Käpy-Kerkot esittelevät itsensä muille kuin suomalaisille 

Vierailija
27/37 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ikuisesti rakas Laura <3

Vierailija
28/37 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimi ja myös kansainvälinen.

Vierailija
29/37 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme Lauraa työkavereina 😁

Vierailija
30/37 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura täällä hei. Mä INHOAN mun nimeä!! Meitä oli 3 samannimistä samalla luokalla peruskoulussa. Kiva kun minä olin pisin niin olin 'Iso-Laura'. Vitsit että tekee kuule hyvää itsetunnolle kun sua kutsutaan isoksi 9v ajan!

Lisäksi koko ajan oli sekaisin monot, sukset, kokeet, palkinnot, kouöukirjat, mikä oli kenenkin Lauran! Kärsin myös yhdestä huhusta koko kouöuajan - kiva kun nyt aikuisena vasta selvisi että huhu koski ihan toista Lauraa mut jostain syystä ihmiset yhdisti sen silti minuun? 

Nyt aikuisena tästä on ollut paljon ihan oikeasti ongelmaa työelämässä. Minulla on sukunimi tyyliä Miettinen. Montako Lauramiettistä on Linkedinissä, Facessa, firmamme sähköposteissa, googlaa yhtiö X ja Laura niin aina joku kollega lähettää tiedot väärälle Lauralle ja niitä etsitään kissojen koirien kanssa!

Nimestäni on ollut pelkkää haittaa! Lisäksi olen tosiaan vaan puoliksi suomalainen, koko toisen vanhempani suku (ja koko maa ylipäätään) sanoo nimeni väärin (Looora). Aina korjaamme että se lausutaan europpalaisittain! 

Älä rankaise lastasi tällä kammonimellä, kiitos! 

Vierailija
31/37 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loora. Jos ääntää enkuksi. Lanttuloora eli laatikko. 

Vierailija
32/37 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nimi on. Ajaton, tiedän eri ikäisiä Laura- nimisiä. Itselläkin ollut aikanaan mietintälistalla kun tyttärelle valittiin nimeä. Hänestä ei tullut Lauraa, mutta sittemmin pojasta tuli Lauri. 

Vierailija
33/37 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen ensimmäisenä Laura Lepistö joka vaikuttaa kivalta tyypiltä. 

Vierailija
34/37 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimi, mutta turhan yleinen.

Vierailija
35/37 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein pidä. 

Vierailija
36/37 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi. Tulee pieni talo preerialla mieleen

Vierailija
37/37 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on toinen kauneimmista nimistä.

Kyllä, maailman kauneimmat naisen nimet ovat Maria ja Laura.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän