Kun oot eläkkeellä niin kelpaat vaan makuuhuone seuraksi
Yksi mies sanoi että todennäköisesti joudun olemaan ilman parisuhdetta. Oon siis 46v ja ihan ok näköinen, mutta kelpaan vaan hetken huviksi. Sinkku olen
Kommentit (10)
Kyllä olisin iloinen, jos kelpaisin makuuhuoneseuraksi jollekin eikä siitä tarvisi maksaa.
Kannattaisko vähän miettiä niitä ihmisiä kenen kanssa puhuu asioista jos sieltä tulee tuollaista paskaa? Ja miten 46v ja eläkkeelläolo liittyvät toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisin iloinen, jos kelpaisin makuuhuoneseuraksi jollekin eikä siitä tarvisi maksaa.
Niin Mikk Saare. Sähän sen tiedät kokeneena seksituristina.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko vähän miettiä niitä ihmisiä kenen kanssa puhuu asioista jos sieltä tulee tuollaista paskaa? Ja miten 46v ja eläkkeelläolo liittyvät toisiinsa?
Ei tää mies pahasti sanonut vaan niin että minun pitää olla aktiivisempi tinderissä ja muussa elämässä, etten jää yksin kotiin. Että voi mennä kauankin että löydän parisuhteen tai en koskaan. Tää mies halusi vain seksiä....selitti ettei anna nyt tunteiden viedä tai että tämä on tällainen kevyt juttu, tuntuu pahalta!
Ap
Olen tyytyväinen kun ei ole kukaan tunkemassa makuuhuoneseuraksi. Ostin sängynkin vain itselleni ja siinä nukun vain minä.
Tämä eräs mies kuulostaa ongelmatapaukselta, kierrä kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää mies pahasti sanonut vaan niin että minun pitää olla aktiivisempi tinderissä ja muussa elämässä, etten jää yksin kotiin. Että voi mennä kauankin että löydän parisuhteen tai en koskaan. Tää mies halusi vain seksiä....selitti ettei anna nyt tunteiden viedä tai että tämä on tällainen kevyt juttu, tuntuu pahalta!
Ap
Kuvitteleeko tuo mies kenties sitoutuvansa eläkeiässä, kun ei kelpaa enää edes kenenkään sänkyyn? Outo mies, älä kuuntele tuollaisia jorinoita.
Up