Lue keskustelun säännöt.
Verotetaanko kotihoidontukea jollakin tietyllä vähimmäisprosentilla?
Kommentit (3)
niin tulee mätkyjä. Jos työtuloja on,niin saat mahdollisesti pienemmän %:n. Itselläkin olis ollut 13,mutta ilman työtuloja 20.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juuri muutin tällä viikolla prosentin, eli 400e kotihoidontuki/kk, kuntalisä 200e/kk ja 2000e muita tuloja vuosi niin veroprosentti 19.
Muutin juuri veroprosenttiani ja se olisi vain 13... Voiko olla mahdollista? Olen osan vuotta töissä - osan hoitovapaalla.