Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitto, että huvittaa nuo huonekalujen retro-myynti-ilmoitukset

Vierailija
09.02.2024 |

Myydään jotain kulahtanutta 40-50 vuotta vanhaa lipastoa retro-termillä ja hintaa on sitten esim 50 euroa, vaikka kyseinen romu on susiruma ja kulunut, eikä edes edusta vielä niin vanhaa aikakautta, että se olisi aidosti hintaa nostava tekijä. Harva huolisi noita edes ilmaiseksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö joissain vanhoissa tekstiileissä. Välillä ei voi kuin ihmetellä miten joku viitsii kaivaa kaikkia vanhoja liinoja, verhoja ja kankaita vuodelta kivi ja kirves ja laittaa hintaa monta kymppiä. 😳 Eikä kyse todellakaan ole mistään tietynlaisista merkeistä tai kuoseista joilla saattaisikin olla kysyntää.

Vierailija
2/8 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mun kulli jo retroa, ku se on 1970-luvun lopulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttiinin retro puukko oli myynnissä, perä hiukan halkeillut 35e.  Uusi tismalleen samanlainen maksaa 29e.  Laitoin myyjälle linkin uudesta niin pudotti hinnan 20 euroon.

Vierailija
4/8 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se vielä toimii niin tarjoa sitä Guinnesin ennätystenkirjaan ikiliikkujana

Vierailija
5/8 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa oli kaupan sinänsä varmaan asiallinen vihreä sohva. Oli nimikkeellä Käärijäsohva.

Vierailija
6/8 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun retro tarkoittaa uutta tuotetta joka on tehty vanhan mallin tai tyylin mukaan...

Itse olen kyllä ostanut paljonkin vanhoja esim.60-luvun verhoja, joissa räiskyvät värit 😄 en tosin isolla rahalla. Myös melkein kaikki huonekalut on teak-huonekaluja 50-60-luvulta. 

Mutta aloittaja vissiin taekoittaa tämän tyyppisiä? https://images.tori.fi/api/v1/imagestori/images/0149040902.jpg?rule=mvi…

Vierailija
7/8 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ilmiö joissain vanhoissa tekstiileissä. Välillä ei voi kuin ihmetellä miten joku viitsii kaivaa kaikkia vanhoja liinoja, verhoja ja kankaita vuodelta kivi ja kirves ja laittaa hintaa monta kymppiä. 😳 Eikä kyse todellakaan ole mistään tietynlaisista merkeistä tai kuoseista joilla saattaisikin olla kysyntää.

Ainoa mikä noissa erottaa on laatu. Se vuodelta miekka ja kirves oleva kangas voi olla vieläkin hyväkuntoinen ja kestää vaikka kuinka kun vertaa nykyiseen laatuun. En maksa enää esim. Finalysonista enempää kuin muistakaan ei-merkkituotteista, koska laatu on samaa roskaa nykyisin.

Vierailija
8/8 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vintage koska on aito vanha eikä uusvanha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä