Oko täällä muita kenen harrastus on autoilu ja eri paikkakunnilla käyminen?
Emme kumpikaan miehen kanssa harrasta mitään. Tykkään ajaa autolla ja käymme aina viikonloppuisin ajelemassa eri paikkakunnilla ja syömässä hyvin. N40
Kommentit (51)
Minusta on vaan hyvä asia että hihhulit pysyy junissaan. Teillä on mukavampi ajella kun ei ole ruuhkia ja hidastelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teette väärin, nimittäin vihreään unelmaan kuuluu olennaisena osana että vain oikeamielistön hyväksymiä harrastuksia saa harrastaa.
Ai kuten lentelyä?
Kommenttini oli satiiria ja tarkoitus oli osoittaa, miten tällaiset "vihreät" ja "tiedostavat" pyrkivät kaikin keinoin rajoittamaan ihmisten vapautta. Varsinkin autoilun suhteen.
Kyse on faktoista. Ei se ole vihreiden syy että ilmastonmuutos tapahtuu eikä se poistu sillä että laitetaan pää pensaaseen ja eletään itsekkäänä kusipäänä ikuista 1980-lukua. Ilmastonmuutos on tosiasia kuten luonnon köyhtyminenkin. Jos autoilit jo vuosikymmeniä sitten niin sait putsata huolella ötököitä tuulilasista. Enää ei tarvitse. Tämä niinkuin esimerkkinä. Hyönteisten myö
Minä olen autoillut jo 25 vuotta ja edelleen kesällä tarvitsee käyttää itikka-Lasolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teette väärin, nimittäin vihreään unelmaan kuuluu olennaisena osana että vain oikeamielistön hyväksymiä harrastuksia saa harrastaa.
Ai kuten lentelyä?
Kommenttini oli satiiria ja tarkoitus oli osoittaa, miten tällaiset "vihreät" ja "tiedostavat" pyrkivät kaikin keinoin rajoittamaan ihmisten vapautta. Varsinkin autoilun suhteen.
Kyse on faktoista. Ei se ole vihreiden syy että ilmastonmuutos tapahtuu eikä se poistu sillä että laitetaan pää pensaaseen ja eletään itsekkäänä kusipäänä ikuista 1980-lukua. Ilmastonmuutos on tosiasia kuten luonnon köyhtyminenkin. Jos autoilit jo vuosikymmeniä sitten niin sait putsata huolella ötököitä tuulilasista. Enää ei tarvitse. Tämä niinkuin esimerkkinä. Hyönteisten myö
No, minä käyn tällaisilla pikkuteitä pitkin kaupunkireissuilla kaverin kanssa ehkä 5-7 kertaa vuodessa, muuten kuljen joka paikkaan polkupyörällä kun ei ole autoa tai ajokorttia. En lentele, ei ole lapsia, vaatteeni ovat jostain 15-20 vuoden takaa pääsääntöisesti ja olen kasvissyöjä, joten en kyllä syyllisty kommentistasi enkä pidä itseäni itsekkäänä kusipäänä. En ole osoittelemassa sormella muiden tekemisiä ja suosittelen sinulle samaa, vaikka kuinka olisit itse synnitön. T: se järvien keräilijä (keräilen niitä myös polkupyöräillen).
Kuulostaa loistavalta. Sama harrastus täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko persu?
Kokoomus. Perittyä omaisuutta. On aikaa ajella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuten lentelyä?
Kyse on faktoista. Ei se ole vihreiden syy että ilmastonmuutos tapahtuu eikä se poistu sillä että laitetaan pää pensaaseen ja eletään itsekkäänä kusipäänä ikuista 1980-lukua. Ilmastonmuutos on tosiasia kuten luonnon köyhtyminenkin. Jos autoilit jo vuosikymmeniä sitten niin sait putsata huolella ötököitä tuulilasista. Enää ei tarvi
Käyn vuosittain useita kertoja Lapissa. Viimeisen kymmennen vuoden aikana ei ole kertaakaan tarvinnut putsata tuulilasia hyttysenraadousta. Eikä vielä kotiin palattua.
Voi osittain johtua nykyautojen virtaviivaisuudesta, mutta ei niitä ole keulassa eikä rekisterikilvissäkään. Joskus harvoin sudenkorento, päiväperhonen tai yöperhonen läsähtää lasiin. Kyllä ne hyönteiset ovat vähentyneet. Entisenä perhostenkerääjänä, nykyisenä valokuvaajana tämän huomaa erityisen hyvin.
Ennen sai putsata lasia hjoka sadan kilsan jälkeen. Ei näy muutkaan hinkkaavan pesuharjoillaa oli auton ladi kuinkapysty tahansa. Ennen harjojja sai jonottaa.
Jaa että Lapissa ei ole enää hyttysiä? Käydään varmaan eri Lapissa kun siellä missä minä käyn on tiettyyn vuodenaikaan ilma sakeana hyttysistä.
Kyllä, mutta etelä-Euroopassa.
Suomessa ei ole kivoja kyliä mihin ajella. Turussa tulee käytyä pari kertaa vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa köyhää elämää. Tuhoatte samalla ilmastoa. Ei jatkoon.
Aurinkorannoilla ramppaaminen on vielä monta kertaa tuhoisampaa ilmastolle.
Itse harrastan autoilun ohella myös tätä. Yksi lentomatka varattu ja toista suunnitellaan.
Kanarian saaret ja Rodos ovat tuttuja mutta Brasilian viidakoissakin on käyty pariin otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta etelä-Euroopassa.
Suomessa ei ole kivoja kyliä mihin ajella. Turussa tulee käytyä pari kertaa vuodessa
Saariston rengastietä voin suositella.
Minä en tiedä, missä sinä ajelet, mutta kyllä minulla aina pidemmän matkan jälkeen auton keula on täynnä ötökkää ihan niin kuin ennenkin. Lasista ne liiskaantuneet lähtee hyvin kunnollisella lasinpesunesteellä.